Race : Vampyr Bosted : Downtown, i en lille taglejlighed med udgang til taget Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 18/03/15 Antal indlæg : 28
Emne: Sv: a new place Lør Apr 04, 2015 7:39 am
Lexi tænkte lidt over det. Hun kunne ikke rigtig komme i tænke om nogen god film lige umiddelbart. "Lidt mærkeligt, men Avatar. Ik serien, men filmen." *Naturen deri er så fascinerende* tænkte Lexi. "Hvad var det sidste du spiste?"
Angeles
Race : Engel Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 02/03/15 Antal indlæg : 419
Emne: Sv: a new place Tirs Apr 07, 2015 10:40 pm
Angeles stod lidt, hun havde ikke spist siden morgen, hun var ikke særligt sulten for tiden. "Hmm. Æg og bacon, med appelsin juice til" smilede hun. Det var simpelt, men godt "Hvor var det sidste sted du rejste hen?" spurgte hun, selv var hun lige kommet hjem fra England.
Lexi
Race : Vampyr Bosted : Downtown, i en lille taglejlighed med udgang til taget Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 18/03/15 Antal indlæg : 28
Emne: Sv: a new place Søn Apr 12, 2015 7:50 am
"Frankrig" svarede Lexi kort. Hun var ofte i Frankrig perioder, hun nød at være der. "Hvad er det mærkeligste du har givet nogen?"
Angeles
Race : Engel Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 02/03/15 Antal indlæg : 419
Emne: Sv: a new place Tors Apr 16, 2015 2:18 am
Angeles smilede, mange minder skyllede ind over hende, hun havde tit besøgt Frankrig. Både de store og de små byer. "Det mærkeligste jeg nogen sinde har givet... Hmm..." mumlede hun mens hun prøvede at huske. "Jeg har en gang givet en puderparyk og min venstre sko, til en hjemløs mand. Det var en gang i, ja, i slutningen af 1700-tallet" sagde hun endelig. "Hvad er din yndlings film?"
Lexi
Emne: Sv: a new place Man Apr 27, 2015 7:58 pm
Lexi tænkte lidt over det. Hun kendte mange gode film, men ikke rigtig en vildt god en. "Aner det ikke, alt der får mig til at grine tror jeg." svarede hun. "Hvilken størrelse bruger du i sko?
Angeles
Emne: Sv: a new place Tirs Apr 28, 2015 2:57 am
"37" smilede hun. Angeles tænkte lidt, hun var ved at løbe tør for spørgsmål. Der gik nu alligevel ikke langtid før hun fandt et, "Hvad synes du om klassisk musik" spurgte hun