Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Natklub, hvorfor ikke?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 10:03 pm

"jeg ved ikke hvorfor jeg virker så bekendt... men på en eller anden måde virker du også mig utroligt bekendt, din opvækst og dit liv passer på en pige jeg kendte for mange år siden, men rygtet forlød at hun var død og borte," sagde han, "grunden til du syntes jeg virker bekendt kan være af mange årsager, jeg har været verden rundt, udkæmpet slag og meget mere, jeg er blevet set af de fleste inden jeg gik i eksil"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 10:51 pm

Angeles nikkede "Det kunne godt være derfor, jeg har også været rundt omkring, måske har vi bare stødt på hinanden en gang" hun trak på skulderene, det var jo ikke umuligt, det var jo sandt som de sagde: verden er lille, spechelt når man er 250 år gammel. "Hvordan var hun? Pigen du kendte?" spurgte hun plusselig meget nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 11:49 pm

Deartháir smilte, "hun var fantastisk, hendes forælder vidste slet ikke hvad de havde med at gøre, de mente at eftersom hun var en nips ting, en pynte genstand som blot skulle vises frem, men det var slet ikke hvad lå til hendes natur, hun var fuld af liv og ville ud og opleve ting, nips livet passede sig slet ikke til hende" sagde han og så på smøgen som var gået ud eftersom han ikke havde holdt nok liv i den, så han spyttede den blot ned på gulvet, og koncentrerede sig derpå atter om sin øl ikke den også lige pluslig mistede pusten
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 2:35 am

Angeles så overrasket på ham, det var ting hun kunne kende fra sin egen opvækst. selvom hendes forælder lod hende spille musik og lege med sine søskende, var hun stadig noget der blev vis frem ved alle lejligheder, den perfekte lille pige, med lyse krøller, rosa kinder og blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 3:21 am

Deartháir lo lidt for sig selv, og tømte glasset i et drag, "men jeg har brug for noget stærkere end dette" sagde han og så ned i det tomme glas, "er du frisk på noget som virker lidt bedre end blot øl og bobler?" spurgte han og kaldte bartenderen hen endnu engang for at få noget lidt stærkere at drikke, men ventede på at bestille til Angele havde set om hun ville have andet
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 3:46 am

Angeles lo "Hvad har du i tankerne?" spurgte hun og tømte glsset. Efter alle de år havde hun næste opbygget en immunitet over for alkohol, hvilket ikke var særligt sjovt når der virkelig skulle festes. det sad stadig i hendes bag hovede, der var virkelig noget bekendt over ham, men som han selv havde sagt havde de begge rejst meget rundt og havde sikkert bare stødt på hinanden en gang eller to. Det varede ikke længe før bartenderen igen stod foran dem.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:06 pm

Deartháir pegede op imod reolen med de stærkere spiritusser, "der er hvad hjertet begære, alt fra Whisky til Vodka og meget andet" sagde han og henvendte sig til bartenderen, "en flaske 12 års Single Malt Whisky til mig tak," bartenderen sendte for første gang Deartháir et smil, og begyndte at snakke om at det var da et glimrende valg, og han havde lige den rette samt meget andet... men ja ja, Deartháir havde gennemskuet ham, han var blot glad for at en dyr flaske var røget
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 12:10 am

Angeles så på flaskerne, intet nyt, hun havde smagte det hele før. Hun bestilte og måtte klaske sit ID i bordet fordi bartenderen mente at "En ung dame som hende ikke burde drikke den slags" hun kunne ikke vente til at vise ham vad hun kunne klare, der var ingen der skulle bestemme hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:43 am

"bare vendt min gode barmand, jeg tror denne pige kan klare langt mere end nogle andre af dine fordrukne stamkunder, hun er af en støbning du ikke forstår" sagde Deartháir og hældte et glas op af Whiskyen, og lod den varme væske fylde hans mund inden han lod den flyde ned i svælget, den gav en dejlig sprittet varme, på trods af hans egen kropstemperatur var højere end et gennemsnits Menneske
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 6:09 am

Angeles smilede overlegent (og måske en smule snobbet) til bartenderen, da han over gav sig og gav hende glasset, uden at bryde øjnekontakten tog hun den første tår, hun så hvordan bartenderen nær havde tabt kæben og vendte sig mod Deartháir,"Det er nu synd at de ikke saverre som i gamledage, synes du ikke" spurgte hun da bartenderen var gået
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 9:42 pm

"jo megen af håndværket i mange af jobsne er gået tabt i gennem årene, for de dovne Mennesker er jo begyndt at sætte maskiner, og billig udenlandskræft til at lave deres arbejde, og så brokker de sig over at de ikke har arbejde nok til dem" sagde han og rystede på hovedet, han fyldte atter Whisky glasset, og duftede lidt til den, den havde en let aroma af røg og træ
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:00 am

Angeles nikkede, "Ja det er åndsvagt" sagde hun "Hvem ville ha' troet at verden ville komme til at se sådan ud? Jeg mener da jeg var lille var jeg sikker på at intet kunne blive hurtiger end en hestevogn. Den gang var det et priviligium for de mere velhavende familier og nu er det noget man gør for hyggens skyld..." hun rystede på hovedet "det er underligt hvor meget der har ændret sig"
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:23 am

Deartháir lo lidt, "ja og bare få år før det havde man slet ikke tanker om at sætte en vogn bag hesten, så på den måde må man da sige Mennesket er lettere kvikt" sagde han og tømte sit glas, "de er hurtige, og mange af dem flittige, de ser blot ikke at deres opfindelser opbruger alle deres resurser, og ja... mange Mennesker bliver overflødige"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:02 pm

Angeles nikkede og skulle til at tage endnu en tår, blot for at opdage at hendes glas var tomt. "Tja, de vil jo alligevel ikke lytte, så der vel ikke så meget at gøre" sagde hun og trak på skulderne. Hun så fraværene ned i glasset mens hun spurgte "Tror du nogensinde de opdager det?" hun kørte fingeren rundt på randen af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:40 pm

"de opdager det, det gør de altid" sagde Deartháir roligt, og fyldte hendes glas med det hun nu engang havde bestilt, "men til den tid hvor de opdager det plejer det gerne at være for sent for dem at lave om på det de har startet, "han rystede på hovedet og fyldte så også sit eget glas, "men pyt med dem, de skal nok komme sig over det igen, og så laver de bare noget et eller andet nyt"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:07 am

"Ja, det er nok rigtigt nok" sagde hun. Hun var langsomt ved at at bestemme sig for hvad hun skulle have. "Okay, jeg har fået nok af det her, det er lidt for trist for min smag. Hvad skal vi ellers tale om?" spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 3:31 am

Deartháir trak på skuldrene, "det ved jeg ikke rigtig, vi kan måske tale om den mand der atter har fundet en ny person og prøve at forgive" sagde han og pegede hen over den ene skulder hvor manden fra før stod og kiggede på en pige, som en grib der ventede på et dyr langsomt døde i solen
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 8:44 am

Angeles så sig over skulderen og hen på den uhyggelige fyr der stod og betragtede en pige. Hun sukkede og gemte hovedet i hænderne mens hun mumlede "Hvorfor lære de det aldrig?" Hun så hurtigt op og kaldte bartenderen over, hun pegede på fyren og kort efter kaldte han vagterne ind. Angeles fulgte dem med øjnene "Hvad siger du til at vi hjælper dem?" spurgte hun Deartháir med et lille drilsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 5:12 am

"hvis det kan sætte lidt mere gang i denne fest" svarede Deartháir hende med et smil, og rejste sig op fra baren af, "en aften hvor jeg allerede har drukket to øl og på startet min Whisky, uden at nogle er kommet til skade... enten har folk lært at holde sig væk... og ellers må det være din lyse indflydelse som ikke lader nogle komme til skade"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 6:19 am

Angeles gik ved siden af ham "Så ingen er kommet til skade? jeg er temmelig sikker på at han kan mærke mit slag i morgen" sagde hun med et drillende smil og hentydede til da hun havde stukket fyren en flad. Hun hoppede hurtigt hen over gulvet, der var endelig sket noget spændene: At skulle smide en fyr ud fra en bar var ikke lige frem noget hun gjorde hverdag. "Er der forkert af mig at håbe at han kommer til skade når de smider ham ud?" spurgte hun og blinkede uskyldigt med hendes lange øjnevipper. "For ellers vil jeg sørge for det"
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 6:32 am

"der er intet forkert i at lade en mand som fortjener det føle smerten, men folk ville nok ikke ligefrem mene at det lå til din natur at påføre ham den smerte" sagde Deartháir og knækkede roligt nakken, "men lad mig sige det på denne måde, hvad nu hvis de ikke når at smide ham ud? hvad hvis han blot pluslig forsvandt ned i en revne i gulvet?"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 8:16 am

Angeles så op på Deartháir med et overrasket blik "Kan han det?" spurgte hun forundret. Det havde hun ikke set komme, og der skulle ellers en del til at overraske hende på samme måde som Deartháir lige havde gjort, med den ene sætning "Det vidste jeg ikke" sagde hun oprigtigt *Hvis han forsvinder ned i gulvet, håber jeg at jeg i det mindste når at råbe lidt af ham* tænkte hun mens de gik
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 8:35 pm

"det var jo det jeg sagde" sagde han med med et lille grin, "svaret er dæmonluer, at forevise en person til en anden dimension, til en Dæmons tilholdssted, man troede de sidste skrifter omkring denne formular vår gået tabt for mange år siden, jeg var heldig at finde nogle af siderne, og at genskabe det var langt fra nemt, og at kontrollere det var langt sværere"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:47 pm

"Hvad får dig til at tro at han kan finde ud af det?" spurgte hun "Hvis du selv har svært ved det ?" Fyren virkede ikke ligefrem til at være den klogeste dæmon hun var stødt på, Deartháir virkede meget klogere, men det var måske fordi han ikke havde prøvet på at forgifte hende. "Hvis han er en dæmon, burde han så ikke vide hvad jeg er? Jeg mener vi kan jo fornemme hinanden. Han må da ha' vidst hvad der ville ske?" spurgte hun og spillede hele aftenen frem og tilbage inde i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 7:05 am

Deartháir rystede på hovedet, "han er ingen Dæmon, han er blot et Menneske som prøver lykken på ulovlige måde, hans fremgangsmetoder er forbudte hos alle Racer, og han ved ikke selv hvilke og hvor mange love og regler han overskrider, det er blot mig som ved hvordan 'dæmonluer' virker, og jeg ville blot høre hvad du ville sige til hvis han pluslig faldt ned i et hul med helvedes flammer? og vi kunne få ham frem igen i en af gyderne ude bag ved?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natklub, hvorfor ikke?   Natklub, hvorfor ikke? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natklub, hvorfor ikke?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~
» Kunne godt bruge en hjælpene hånd i butikken og en roommate så hvorfor ikke emo duden? //Lucian//
» hvorfor lige slips? //will//
» hvorfor skal en bruger godkendes af admins?
» det er ikke som det ser ud //Safre//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: