Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Let me show you a mirror //James

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:20 am

Sally nikkede og tog det sidste brev som ikke var det hun sagde han ikke skulle læse og gav det til ham "... Jeg ved hvordan du har det James... vidste du jeg sådan set kun er 2 år gammle?" hun smilte trist "Jeg har ingen hukomelse før det, jo okay jeg har en smugle, men ikke rigtig noget der føles som mig" hun rejste sig stille "Jeg kan huske egypten og sand, jeg kan huske bjerge af sne, dunkle gader og mafiaen, en kirke fuldt med hjemløse børn" hun så stille ud af vinduet "... Jeg ved ikke hvor meget jeg ville huske af det... men jeg føler ingen trang til at huske det, minderne er gamle, 100 måske 200 år gamle" hun så på ham "jeg har mødt ingen fra min fortid... jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte nogen" hun så bare ud af vinduet "Spørgsmålet er vel bare... vil du give 'Jayden' en chance?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:23 am

"Er det virkelig spørgsmålet her?" spurgte James og rejste sig tøvende "Jayden lød som et dårligt menneske.. der dræbte folk på ordre også selvom det skadede dem han holdt af.. jeg ved ikke om det er noget jeg har lyst til at gå tilbage til"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:26 am

Sally så på ham stille på ham "Jayden og har også reddet liv, beskyttet folk, og gjordt nogen lykkelig" hun peget på brevet der var faldet på gulvet efter han havde rejst sig "Men igen, du behøver kune lytte til 'ham', du ikke tvunget til noget, må du virkelig godt bedømme en person på hvad du har hørt om dem uden at lade dem tale for dem selv?" hun træk stille på skuldrene "Hvem ved, måske er Jayden enig med dig om han helst vil glemmes" Sally øjne blev hårde og kolde ved ordene.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:49 am

James trak sig lidt væk fra Sally..
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:50 am

Sally's øjne bliv blide igen og hun smilte, gik stille tilbage til sofaen og satte sig, samlede brevet op og drak stille af sin øl "det er dit valg herre"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:51 am

James øjne blev smalle og han så mistroisk på Sally..
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 4:55 am

Sally drak bare stille, kiggede lidt i kassen, træk stille en tegneblok op "åh jeg havde husket den"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:00 am

"..." James gik tøvende hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:02 am

Sally smilte stille og åbnede den, flippede om til siden hvor der var tegninger af Jayden lavet af Anna Rose, mest med han vinger ude og uden trøje på.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:12 am

James stod og så på tegningen lidt..
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:14 am

Sally bladrede, der var også tegninger af en kat, nogen af Sally, nogen af Jayden og Anna Rose sammen, nogen om øen, Sally stoppede på en tegning og sukkede, en tegning af Jayden og Anna Rose, der stod tæt sammen, en lille buld i Anna Rose arme med teksten "I wish for this".
Sally lukkede stille blokken.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:26 am

James så lidt på Sally "... du skal sværge på mine minder forsvinder efter, er det forstået?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:31 am

"... James" hun så på ham med et smil "Hvis jeg ville havde tvunget dine minder på dig ville jeg havde gjordt det "Hun gik stille ned på et knæ med en hånd på jorden og snakkede med en tydelig og kraftfuld stemme "Jeg sværger at de minder du har nu er de minder du vil forlade stedet med ved mindere du, James, ikke Jayden, ønsker noget andet" Hun så ham på ham med alvolige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:32 am

James så ikke overbevidst ud, men nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:33 am

Sally nikkede stille og rejste sig op, smilte "Tja, jeg kender ikke nogen der kan slette og skabe minder, men hvis herreren ønsker det, kan jeg lede efter en"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:33 am

James så på hende og så til siden "..fint"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:35 am

"... Du har lov til at blive så længe du vil og så på tingene" hun tog det ene brev hun havde sagdt han nok ikke skulle se og taleknerne og gik ud i køkenet, kassen og det sidste brev var tilbage på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:37 am

James snuppede brevet og kom det i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:39 am

//Bare pm Anna Rose hvis du vil læse det i et andet emne

Sally gik stille tilbage og hen til døren "Går du nu eller bliver du, jeg vil helst bede dig om at blive, mit job er at beskytte dem herre, så jeg kan ikke søge efter en magiker med sådan nogen evner før jeg ved du er et sikkert sted"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:43 am

//kk//

"... jeg kan godt passe på mig selv" mumlede James og gik over til døren "jeg ville foretrække at gå nu og gå selv.. vi kan snakke igen når du har fundet en"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:44 am

"..." Sally nikkede stille og lod James gå ud af døren "... Vi ses vel der herre" hun lukkede stille døren efter ham, foldede sine vinger ud, åbnede vinduet og fløj afsted.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 5:47 am

James så efter hende "..." han gik

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let me show you a mirror //James - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Let me show you a mirror //James   Let me show you a mirror //James - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let me show you a mirror //James
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Lets talk to the Mirror //James, Maria//
» Mirror, Mirror... Well Here I am
» Hård dag på jobbet //James//
» Open the show
» Your best friend, is your shadow //James

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: