Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ny kunde? - Lynn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:41 am

han tændte sin cigaret og så op i loftet "min psykiater kalder det 'en usund måde at holde folk på afstand på' sikke en joke" han smilede til hende da det slog ham han ikke kendte hendes navn "jeg er Lynn, og hvem er du så" han smilede til hende og lod en hånd glide hen over hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:47 am

"Kristine" svarede Kristine og betragtede hans hånd "hvad kalder du det?"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:53 am

han så på hende og åndede noget røg ud "jeg kalder det at holde folk på en need to know basis" han så på hende med et smil "men vi kan snakke efter min time er oppe" han så på hende igen med et smil og cigaretten i mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:55 am

Kristine betragtede ham lidt "er du klar på mere?" spurgte hun og lagde sig ovenpå ham.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:01 am

han smilede til hende og et sug mere af sin cigaret inden han skoddede den "jeg er altid klar" han pustede røgen ud gennem hans næse og greb fat om hendes bryster og masserede dem.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:18 am

Kristine kom med et overrasket støn og smilede skævt "jamen dog da.." hun grinede lidt til ham og kyssede ham på halsen.


Sidst rettet af Kristine Tors Okt 16, 2014 10:34 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:25 am

han smilede til hende og greb om hendes baller. han lagde hende ned på sengen og lagde sig over hende med et smil. han kyssede hende på halsen og lod hans lem køre ind i hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:35 am

Hun stønnede højt da han gled ind i hende og svang benene om ham. Hun smilede til ham og kyssede ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:54 am

han pressede hård på og kyssede hende over alt på hendes krop mens han kørte frem og tilbage. han sørgede for at mede den ene hånd at massere hendes bryst og den anden stimulere resten af hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 10:58 am

Kristine stønnede og vred sig lidt under ham. Hun kørte hænderne over hans krop og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:07 am

han åndede stadig lidt røg ud mens han satte farten op og gik lidt hårde mod hende og lagde hans hænder på hendes lår for at give ham lidt mere kraft. han smilede og kyssede hende og lod sin tunge glide ind i hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:13 am

Hun åbnede munden så hans tunge kunne komme til. Hun bevægede underlivet i hans rytme og tog imod når han stødte ind.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:14 am

han lagde sine arme om hendes kop og løftede så hun sad op mens han lod sit lem glide frem og tilbage i hende. han sad lige i højte med hendes bryster så han begyndte at sutte på den ene af dem.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:18 am

Hun stønnede højere og hjalp til med at ride ham.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:22 am

han smilede til hende og mærkede hvordan han var tæt på at komme. han gav mere fart på den indtil han sidst kom i hende. han lod hende lægge sig ned og så hvordan hans sæd flød ud af hende "ved du hvad, du er god nok. du virker som en god pige, lad mig hjælpe dig på den bedste måde jeg ved " han smilede til hende "jeg vil gerne have at du kommer hjem til mig, en gang i ugen, en nat, 5000 og så kan jeg gøre hvad jeg vil inden for rimelighedens grænser. det kan enda være at jeg ikke vil have sex men bare snakke med en. hvad siger du" han smilede venligt før han tog en ny cigaret og tændte den.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:26 am

"Hm?" Kristine betragtede ham.. 5000 kr. var en del. "Ok?" sagde hun og lagde sig på siden. Hun betragtede ham indgående "hvad er inde for rimelighedens grænser?"
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:28 am

han smilede til hende "ikke meget mere end det vi har lavet ind til vidre, måske en lille smule bondage men ikke nogen fysisk skade. vi kan jo ikke have jeg ødelægger dig for andre kunder" han smilede til hende og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:33 am

Kristine nikkede lidt "det kunne vi sagtens lave en aftale om" sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:36 am

han smilede til hende og så på hende "så er det en aftale. jeg lægger min adresse når jeg går" han smilede og så på sit ur "stadig et kvarter endnu " han smilede til hende og satte hende på alle fire "runde tre. så begynder vi" han smilede og puttede sit lem i hendes åbning igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:42 am

"Ok" svarede Kristine som svar på det med adressen. Hun så frem da han vendte hende på alle fyre og stønnede blidt da han stødte op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:50 am

han lod sit lem køre hårdt frem og tilbage inde i hende mens han lænede sig ind over hende og masserede hendes bryst vorter.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:52 am

Kristine stønnede højt og hendes krop bevægede sig til hans rytme.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 11:55 am

han forsatte og øgede tempoet med et smil. hans hænder glidende ned mod hendes hofter. han smilede og tog et sug mere af sin cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 12:02 pm

Kristine stønnede højere og lukkede øjnene. Hun strammede svagt grebet om lagnet.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 12:03 pm

han trak sit lem ud af hende og smilede da han vendte hende om "jeg vil have at du afslutter med din mund "han smilede til hende og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny kunde? - Lynn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny kunde? - Lynn   Ny kunde? - Lynn - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny kunde? - Lynn
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» en uventet kunde - Thea
» Here we go again ;) - Lynn
» Its just a dream.... of a memory //Lynn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: