Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 .... her igen? Oh gud.. - Zach

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:45 am

Zach smillede drillende " ja hvad med den?" spurte zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:46 am

".. kan jeg få den tilbage?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå "please hr. betjent?"
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:49 am

"hvis du lover jeg, kan bruge dig til lidt insider viden i ny og næ" sagde Zach og rakte ned i bukse lommen og hendes kniv lå i hans hånd og han foldede den ud "hmm en butterfly kniv havde ikke regnet med mindre" Sagde Zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:50 am

"...." Kristine så lidt på kniven i hans hånd og kløede sig i nakken "jeg er ikke en stikker.." sagde hun og så på ham "hvad slags oplysninger snakker vi om?"
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:51 am

"jeg snakker ikke om en stikker jeg snakker bare hvis der kommer en ny morder som går efter jer vil jeg have en at gå til hvis der sker noget, plus du vil have en at gå til hvis der sker ting i miljøet ok?" spurte Zach og så alvorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:52 am

"Pft, right" sagde hun og rullede med øjnene. Hun tog sin kniv "du spørg bare hvis der sker et nyt mord, så ser vi" sagde hun og kom kniven i støvlen.
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:53 am

Zach lod hende "jeg mener det" sagde Zach med et suk "hvis vi ville stoppe jer havde vi smidt jer ind hver gang vi fangede jer" sagde Zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:54 am

"Det er meget flot, tak for ikke at smide os bag trammer" sagde Kristine og skar en grimasse "godt at se dig på den rigtige side af loven, håber ikke de moralske underbukser strammer for meget" hun forlod lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:55 am

zach sukkede tungt og gik ind i det andet lokale til Tina
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:56 am

Kristine tændte en smøg og sukkede tungt. Så gik hun hjemaf.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:57 am

Zach snakkede klort med Tina og gav hende en advarelse og sendte hende hjem og skrev report for de to

/out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.... her igen? Oh gud.. - Zach
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Nu det jul igen og nu det jul igen.. - Mizore
» Den bed mig?! - Zach
» Out for a drink - Zach
» ... Tina er væk - Zach
» Date #2 - Zach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: