Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Aftale på Natcafe – Thomas

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 8:11 pm

"Jeg går hjem og henter den nu, medmindre du skal skaffe pengene først, så venter vi selvfølgelig til du har ordet det."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy

Race : Vampyr
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:47 am

"Jeg har pengene på mig" sagde Willow og lagde en hånd på sin lommen hvor pungen lå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 10:13 am

"Udmærket, så mødes vi vel bare her om, skal vi sige en time?"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:27 am

"Yep, det er en aftale" sagde Willow og sendte ham et kort smil. Han havde været til mere hjælp end hun havde ture håbe..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:50 am

"Thomas smilede og rejste sig fra bordet. Han forlod caféen uden at betale for sit vand, og uden overhovedet at have rørt det. Han gik hen imod sin lejlighed, der lå et par gader væk. Han Låste sig ind og tændte sin computer for at printe opskriften ud, der lå på en ekstern harddisk i et pengeskab. Mens maskinen printende de ti sider opskriften fyldte, ledte han i et gammelt skab med glaslåge efter en bestemt flaske, han mente at have ståene aller bagerst i det. Han fandt en gammeldags glasflaske med rund bund og korkprop, der indehold omkring en halv liter, gul-grøn væske. Han puttede de udprintede papir ark i plastic mappe, efter at have klipset dem sammen. så lagde han dem ned i en plastic pose fra et lokalt supermarked, sammen med flasken og gik tilbage mod caféen. Han havde ikke været væk i mere end ti minutter. Thomas gik tilbage imod bordet igen og satte sig op på sin stol igen. "Jeg har begge ting." Sagde han.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 9:36 am

Willow sad stadig ved bordet, og så forbløffet på ham. "Jeg troede vi sagde en time?" sagde hun forundret. Han måtte have glemt noget på vejen, eller?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 10:06 pm

"Det var hvis jeg blev distraheret, eller ikke kunne finde det jeg skulle bruge. Har du pengene?" Thomas rakte ned i posen og fandt både flaksen, og papirene frem. Det var ikke noget der ville vægge opsigt.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:15 am

Willow fandt en pung frem, den hvor hun havde lagt sine penge i, og rakte den til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 9:01 am

Thomas tog pengene og talte dem hurtigt, for at sikre sig at alle $100 var der.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 7:51 pm

Det var de. Willow kiggede på ham, og overvejede lidt hvorfor fyren egentlig lavede forretninger. De ting hun havde hørt om vampyrer var sikkert ikke rigtigt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 12:01 am

Thomas lagde pengene ned i lommen og så på Willow. "Nu må jeg hellere advare dig om, ikke at lade andre end varulve drikke væsken. Den indeholder blandt andet stærk sprit, og visse ulovlige euforiserende stoffer, hvilket er noget af det der skaber bivirkningerne. Desuden er der et par magiske planter, der måske kan være svære at skaffe, håber du har nogle kontakter til elverne de har nemmest ved at få fat i dem. Der er faktisk en del advarsler ved brugen, som du hellere må læse for du gør noget som helst andet."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 10:48 am

"Oh.. ok" sagde Willow.. hun tog tøvende Thomas hænder "mange tak for hjælpen" hun sendte ham et stort smil "jeg skal nok prøve at være forsigtigt, det betyder meget for mig at du har ville gøre dette her"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:31 am

Thomas hævede sit ene øjenbryn. "Jeg har bare solgt dig noget du havde brug for, men du er selvfølgelig altid velkommen til at vende tilbage, hvis du har brug for andet." Thomas kløede sig lidt i håret og fortsatte. "Fortæl mig lige, hvad dine ældste mener om denne ide?"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:33 pm

"Mine ældste?" Willow så spørgende på Thomas "som i.. mine forældre?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 10:02 pm

"Nej som i din flok leder og som i de ældste varulve. Jeg tror ikke de er så glad for denne bryg, så hvis du ikke allerede holder vores møde hemmeligt, så vil jeg forslå at du gør det. De ser helst denne bryg blive udraderet fra verden, og jeg vil så nødigt andgribes, af en flok vilde ulve, fordi de har fundet ud af jeg har opskriften."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:34 am

"Jeg har ikke nogen 'flok leder', jeg er et menneske" sagde hun og så lidt på Thomas "sådan da, men ok.. jeg vil ikke fortælle nogen om vores handel"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:55 pm

"Arh, du er ny ikke sandt?" Thomas smilede på en meget morbid måde. "I så fald jeg tror nok snart du vil finde ud af hvor hårdt livet som magisk væsen, kan være. Har du iøvrigt flere spørgsmål, om drikken?"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:22 pm

"Muligvis, men jeg skal i hvert fald ikke med i nogen flok.." sagde hun og så på drikken "jeg drikker den, og holder mig på mit værelse.. så vil jeg kæmpe en smertefuld kamp imod forvandlingen som jeg måske vil tabe.. hvis jeg taber, er alt så som det plejer? Og hvis det lykkes.. hvor længe virker den så?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:48 pm

"Den dosis virker hele natten, du kan tage mere for at forbedre effekten, men jeg vil ikke råde dig til det, jo mere du tager, jo værre bliver sideffekterne, og hvis du tager for meget kan du tage kroniske skader."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:19 pm

"Ok? Hvad kan bivirkningerne være?" spurgte hun og rynkede brynene lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 12:31 am

"Tja, ud over de bivirkninger jeg nævnte tidligere, kan du opleve bevistløsehed og forgiftninger, hvis du tager for meget. Det er en stærk væske du lige har købt, noget man er nødt til at have respekt for." Thomas smilede sadistsik til pigen "Jeg ved ikke om jeg nævnte det men du må ikke lade mennesker eller elvere drikke det, med mindre du ønsker at slå dem ihjel. Det er kun varulve der kan tåle det, i har nogle lidt stærkere maver."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:28 am

Willow kiggede på flasken, flydende gift.. spændende. "Mange tak, du har været til stor hjælp" hun smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:44 am

"Det var en fornøjelse, du må bare skrive hvis der er andet, eller hvis der er nogle af ingredienserne du ikke kan få fat i, så skal jeg se hvad jeg kan gøre."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:00 am

"Mange tak" sagde hun "det vil jeg gøre"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 10:07 am

Thomas smilede. "Jamen hvis det var alt, så må jeg vel hellere se at komme videre."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Aftale på Natcafe – Thomas   Aftale på Natcafe – Thomas - Page 2 Icon_minitime

Aftale på Natcafe – Thomas
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Til Thomas
» Come inside sir (Thomas)
» On a night like this~ Thomas
» Forglem mig ej //Thomas
» So.. we meet agein //Thomas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum