Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Here I Am ~ Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Here I Am ~ Millicent - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:22 am

Millicents hånd fik lov til at skubbe lidt mere, før Stephen endelig drejede hoved imod hende og trak hende ind til sig. Han studerede igen hendes ansigt, før han lod en finger kærtegne hvad han så. Først bagefter, da han mente at være færdig, åbnede han munde for at fortælle om hans tanker og bekymringer.
"Det er ikke kun ham ..." En hånd lage sig om hendes talje, for at trække hende tætter ind til sig. "Jeg ved ikke hvor jeg har dig henne." Uddybede han kort, før han så gav hende det kys hun så gerne ville have. Kort og uden nogle dybde. "Jeg ved ikke hvad der vil ske hvis han indlod i at skrive det. Jeg har tænkt over om det ikke bare ville være bedst ikke at sige det, men det ville være det samme som hvis jeg gav dig til ham med sløjfe og gavepapir." Endnu et kys, lige så kort og overfladisk. "Det vil jeg ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:32 am

Hendes hjerte pumpede blodet hurtigere rundt , og slog så hårdt at hun kunne mærke sin egen puls. Hans fingres kærtegn af Millicents ansigt var alene årsagen til det.
Hendes blik blev slået ned , forlegenhed overtog over hendes voldsomme reaktion på så lidt.
Hun elskede måden han trak hende ind til sig og selv om det var et lille plaster endelig at få et kys , så dækkede bandagen ikke hele såret -for det efterlod hende bare med en hang efter meget mere.
" Ved du ikke hvor du har mig? men..." Nu havde hun altså lidt svært ved at følge ham
" Stephen... Jeg venter dit barn og vi er sammen igen....ikke?" Lød det derfor forvirret fra hende.
" Jeg bed godt han venter.. Venter på at spænde ben, men han får ikke lov" hun forsøge få hans kys til at vare længere , men ... Ak.
" give mig til ham ligefrem ? Hold nu op... Er jeg en ting ? Jeg bryder mig slet ikke om ham , sååå"
Hun var blevet stædig nu... Og lod hendes hånd glide ned over Stephen lår, h os jan ikke had kysse rigtigt, så kunne hun da finde på noget andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:45 am

Næsten som var det gift, rakte Stephen ned efter Millicents hånd. Han skulle ikke have hende til at gramse, slet ikke lige nu. Det ville helt ødelægge øjeblikket og selvom det ikke var spor sjov, mente han alligevel de skulle igennem det. Barnet var afgjort et trumfkort hun ville kunne vifte med mange gange endnu, men Stephen krydsede fingre for at han måske også kunne snige sig til brug af kortet.
"Hvis du ikke får det skrevet ind, virker du som om du er Bens. Så vil jeg blive skurken som kom og tog hans gravide partner. Hvis det blev skrevet, ville jeg blive manden der låner mit partnerskab ud for at få penge. Som var du en hest eller ting. Ingen af delene ville jeg bryde mig om og begge dele vil smide dig lige midt i slagmarken. Det vil heller ikke blive sjovt, men du kunne også bare trække dig helt tilbage." Tanken fik Stephen til ubevidst at stramme sit greb betydeligt i Millicent, mens han lænede sin pande imod hendes og lukkede øjne.
"Jeg erkender gerne at jeg var idioten sidste gang og jeg egentligt ikke burde være sammen med dig. Men jeg vil gerne - og hvis vi alligevel skulle gå fra hinanden, skulle det ikke være fordi du flygter fra medierne."
Det gjorde forhåbentligt at det ikke blev så blødsødende som han kunne have gjort det til. Han kunne have gjort det meget værre. Slemt og voldsomt - og hvorfor så ikke lige bruge chancen?
"Millicent, jeg elsker dig mere end noget andet. Jeg vil flyve dig til nordpolen hvis det kunne gøre dig glad, men jeg vil ikke give dig væk, hvis jeg kan undgå det." Det lød ikke helt logisk, fandt han ud af bagefter. Så for at han ikke skulle komme for godt i gang, lukkede han bare munden, eller brugte den nærmere på noget andet. At fiske efter hendes læber. Nyt emne! Emneskift!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 9:01 pm

Nej...se nu der...også hånden på låret fik sin afvisning og Millicent var ikke sen til at sætte et surmulende udtryk op.Stephen vidste udmærket hvad han takkede nej til.Det måtte virkelig gå ham på det her.Hendes øjner fyldtes op med forundring over måden han så det her på.Kunne pressen virkelig være så....farlig...som det næsten lød? " Men... Jeg er jo...model ..Stephen, den første der skrev jeg var gravid med hans barn, så dementerer vi det , straks i bladet, eller stiller op til et interwiew? Og du ...lejer mig altsår ikke ud, det er mig arbejde" sukkede hun men Stephen var slet ikke slutningen nær endnu....hun stivnede en smule i hans arme.." Stoppe? Du mener min karriere som model? Ej...seriøst...du synes ikke du lige overdriver her? Bare en smule overdriver?" Hans greb blev mere fast, og selv om hun elskede del del....elskede når han tog rigtig fat i hende....så var det anderledes denne gang, for han viste hende at han var bund alvorlig og realt bekymret for hvad det skulle ende med.
Hendes øjne gled i , da hun lyttede til at tilståelse og hun ville ønske hun havde fået sagt nej til det åndssvage job.Intet job i hele verden var værd at han skulle tro....noget slemt...men...for helvede da, billederne var taget nu, og ville ende i trykken , uaset hvad hun gjore.Hun kunne kun håbe Ben ville accepterer hende bøn, det store spørgsmål var, hvad ville han kræve af pris? Eller ville han gøre det for hendes blå bedende øjnes skyld? Og det næste.....ville pressen virkelig gå efter dem, efter Stephen for at ' lade' en gravid kæreste poserer i et blad med en anden mand?
Pludselig så hun for sig AL det ekstra helt gratis reklame, både Ben og MacLavender ville få ud af dette.Havde Ben spekuleret i de baner eller?
Millicent strøg en finger ned af Stephens kind, og han sagde at han elskede hende.....
Åh gud...hvordan kunne hun fucke up så meget, med et enkelt job?
" Stephen...jeg elsker også dig, og....du er den eneste der fortjener mig, så lov mig du ikke giver mig væk" mumlede hun rørt over hans ord, og med et lille smil inden hun satte læberne mod hans og kyssede et par gange før hun lovede ham..." Jeg ringer til Ben i morgen....promise...jeg ...jeg kan vende det, sige jeg først spiser middag med ham når mit krav er fældet ned og underskrevet...og så finder vi ud af ..noget med....lidt info...den gravide models sidste job, inden hun går på barsel med Stephen Samsons baby? ...kunne det du?" Hun gned sin næse mod hans, og ville egenlig bare have et langt større kys, som svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 9:13 pm

Forslaget med ingen middag før en aftale var i hus, passede Stephen perfekt. Så meget at han endda kunne smule en smugle, men glæden var endnu ikke helt eksisterende. "Bare fordi du er på barsel, så kan de jo stadig snage. Medierne. Som er farlige. Nogle koncentrere sig ikke om det, men sladerblade elsker det. De øjer et trekandtsdrama og når vi lige har udgivet vores CD, er der naturligt meget fokus på os. Sådan er det altid."
Stephen gav et sidste kys, før han slap Millicent med armene men havde stadig et greb i hendes hånd. Først da han havde fået hende skubbet ned i hans sex, trak han hende ind til sig. Samtidig skubbede han sine egne tanker væk, på nær en. Den kunne han ikke helt slippe. "Mener du alvorligt at du gerne vil have sex nu?" Ville han vide og måske var der et lille fnis bagefter. Bare en snert af det. Det var absolut ikke noget han normalt gjorde - men han fandt det morsomt. "Eller forsøgte du bare at distrahere mig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 9:38 pm

Binko....han kunne lide hendes forslag.Det var dejligt.Så måtte man bare håbe at Ben ikke blev vred, for kontrakten var underskrevet af Millicent og billederne skudt, så de kunne sådan set ryge i trykken når som helst....det hele afhang af hvor meget han ville have hende med ud at spise.Sikke en omgang rod.
" Undskyld skat...jeg er ikke vant til at omgåes medier...eller kendte for den sags skyld.Jeg er ikke opmærksom på det....og jeg ville aldrig gøre noget der kunne skade jeres karriere" sagde hun ærligt og flettede fingrene helt ind med hans, da resten af hende blev frigivet.
Hun vred sig en smule , hun var egenlig ikke særlig god til at tale om sex, eller ytre ø ske om at have det, for den sags skyld.Sjovt...hun manglede ellers ikke ord, men lige den leg var en udfordring for hende at beskrive...og sige højt.
Hun nikkede derfor istedet...og pakkede sin lyst efter ham ind i et " Det er da tilladt at slå to fluer med et smæk , ik?"
Ja....hun ville distraherre ham...og gud hvor hun ...bare ville være så tæt med ham som man overhovedet kunne.Tæt,kærligt,hårdt....hun ville have det skulle eliminerer alt andet...til der kun var dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 9:52 pm

"Selvfølgelig, der er jo nogle der siger man kan slå hele syv." Lød det fra Stephen, der strakte sig ind mod hendes mund. Hvis han fik lov, ville han straks se om tivoli var åben, for så skulle han ind og slå sig løs mens hans hænder som en anden gravko trak Millicent ind til sig igen.
Først da hans læber næsten var ømme, ville han trække sig tilbage med antydningen af et kækt smil i mundvigen. "Så lige endnu et spørgsmål, inden vi artige ligger os til at sove."
For at understrege sin mening, trak han sig tilbage på 'sin halvdel'. "Siden hvornår er du begyndt ufine tricks til at distrahere?" Det var mest af alt for bare at putte salt i såret. Fordi han syntes det var sjovt at se hende vride sig, bare en lille smugle. Så følte han at han havde triumfen, bare et lille stykke hen af vejen - og så var det meget sjovere at underholde sig med det, end hvis det var omkring modeller.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:14 pm

Hendes læber gled åbne og lukkede ham ind.
Det var som det blev forår og hendes sind fyldtes med et varmt lys, da hans tunge dukkede op i hendes mund og hun blev trukket ind til ham.
Hun holdte på hans overarme og i takt med kysset varede længere og længere, blev hendes fingre borede mere fast ind i ham, hendes greb blev fastere og hun gned helt automatisk sig en smule op af ham , med sit underliv og kunne mærke en spirende varme i sin krop.
Men så kom der en alvorlig rids i den vinyl pladen.Ville han sove? Hun tabte helt mæglet og kunne ikke sige noget. Det blev værre....han trak sig over i sin egen side af sengen og hun lå helt alene....med et ulmende bål i sin ' bevidsthed'.
Hun førte en hånd op og kløede sig på et øjenbryn...imens hun forsøgte finde ud af om hun ikke havde været tydelig nok i hvad hun gerne ville.....eller om Stephen simpelthen ikke gad? Åh..hvor pinligt.Hvor pinligt hvis hun prøvede igen....og han afslog igen! Nej, den risiko kunne hun ikke løbe.Hun kviede sig ved at skulle svare...hele hendes system var jo for Søren da igang med en helt anden sang lige nu...men..." Jeg prøver bare at finde noget der virker " slog hun fast...og tænkte at udover den lille bade ' episode' havde hun egenlig ikke meget held i det.
" Jeg tror ikke jeg kan sove" lød det så.....det var da en MEGET pæn måde at sige det på.Spørgsmålet var om han overhovedet forstod hvad hun egenlig mente?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:30 pm

Først opfangede Stephen den ikke. Han havde ikke troet at hun ville fortsætte. Mest fordi han derimod troede på at han bare forsøgte at distrahere hende, men da han syntes at lugte lunten, vendte han sig om og kiggede op i loftet, mens han forsøgte at holde masken. "Jamen hvad vil du så foreslå vi laver?" Han stillede et tænksom mine op, før han så drejede sig imod Millicent. "Du ligner en der har noget på hjertet. Noget du vil dele?"
Som en anden mus, ilede Stephens hånd fra hans egen dyne ind under Millicens, hvor den først lage sig på hendes mave, som let blev kærtegnede. Ganske normalt, ingen antydninger der. Sådan forsøgte han det i hvert fald til at se ud. Om det lykkes måtte guderne vide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:50 pm

Hun vred sig....mentalt ...men nok også fysisk.Arh...han fangede den ikke.
Stephen var slet ikke nær....de tanker, eller følelser hun lå tilbage med i kroppen.
Hun var anspændt....med alle sanserne på stilke, han lå afslappet og søvning....sikke en fejl.
Hun var ved at lide en stille død, da han ville have hende til at forslå noget...manden havde jo te eller film eller Sudoku i tankerne sikket.Hvad skulle hun sige? Knep mig ville være en dejlig godnat sang? No way in hell....or heaven hun ville det.
Hendes mund prøvede allgevel at anspore ham til en tanke i den retning da hun mumlede " Er det ikke længe siden ..vi...du ved..har" men så sagde hun ikke mere.Stephens hånd ramte hendes mave og ja....først steg forventningerne...men hun kunne godt mærke på hans kærtegn at de ikke havde mere snavsede ting i tankerne.Hun elskede hans berøring og tog det som et gestus til den lille engel i hendes mave, men....hun rykkede en smule på sig.Det var ikke babyen der optog hendes tanker nu.
" Du kunne...vise....du har savnet mig?" Kludrede hun igen i sit forsøg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 12:30 am

Det var på nippe til at Stephen spurgte om de ikke havde gjort det i bruseren. Han havde i hvert fald, men så fortsatte hun og han greb chancen for at se hvor langt hun ville gå ud. "Hvad tænker du på?" Han kiggede spørgende op på hende, mens hans hånd fortsatte med at kærtegne. Først efter hun lige havde fået lov til at tykke på hans spørgsmål, forlod hans hånd hendes mave og placerede sig nær hendes hoved, mens han trak sig op over hende.
"Det er dumt at løbe ind i løvens hule, især når man er musen." Kvinden ville have noget dyrisk, så hvorfor ikke allerede fra starten af, bruge dyre termer. Det var noget folk kunne forstå. Millicent forhåbentligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 1:01 am

Nu var hun rimelig ung, og derfor nok en smule mere ...tilbageholden...det meste af tiden anyway, så det der burde falde så let at sige til netop sin kæreste , sad fast som tapetklister i hendes svælg.Pokkers.
Hun stønnede svagt, ikke af lyst men af en pinsom lille knibe, da hun pressede ud mellem læberne.." måske lidt...du ved"
Hans hånd på hendes mave virkede ophidsende, hvilke hun var HELT sikker på måtte være meget forkert af hende at hun følte, når der nu lå en baby der...men hun kunne ikke gøre for det.Hans hånd gjore noget ved hende.
Hendes læbe sitrede næsten usynligt, da Stephen endte sine kærtegn men tilgængæld stivnede resten af hendes krop, nu af forventning, da han placerede sig over hende.Endelig....endelig havde han lugtet lunten, så det ud til.Det var lige før hun takkede, men noget i hans stemme fik hende til istede at se dybt ind i de mørke øjne hun var så fortabt i, og som en meget modig mus fik hun sagt ..." mon ikke jeg kan tæmme en løve , det sidder jo ikke i størrelsen...ikke det hele" hendes øjne havde et forventningsfuldt skær da hun gan ham et let kærtegn ned af hans ryg, med den ene hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 1:12 am

"Det skal du nu ikke være så sikker på." Han bukkede sig ned over hende og søgte hendes læber, mens hans ene hånd fjernede dynen så han havde bedre plads på 'arbejdsbordet'. Efter at have sikret at hendes mund var den samme som altid, begyndte han at arbejde sig ned over hendes overkrop med kys og sut ved hendes brystvorter, efter at have fået hende afklædt.
Imens var hans hånd strøget ned over hendes mave og under trusserne, hvor de masserede og legede rundt til han fik en tilfredstillende reaktion - af den ene eller anden art.
"Slanger kan ikke tæmmes, det kan den her løve heller ikke, fordi den er meget speciel. Den fortrækker at spise MillieMus." Lød det fra ham, mens han kyssede sig ned igennem hendes kavalergang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 1:33 am

Tilfreds med at have fået lidt liv i ham, slikkede hun ham på hans tunge og legede så deres mundvand løb ud i et.
Hun kunne juble da først dyne og herefter tøj måtte vige pladsen for hans hænder, men det var intet imod hans læber på hendes krop.Millicent kunne havde friet til ham, da hans mund var over hendes bryst, men istedet for det, lukkede hun sine øjne i og skød brystet lidt mere frem, da hun flexede i ryggen.
Millicent kæmpede med at holde sin ophidselse inde, ikke sende hendes små støn ud i værelset, hvilke virkelig var udfordrende med hans hånd ned i hendes trusser.Han ville iøvrigt også kunne mærke at hun var våd, så hendes forsøg på at virke kontrolleret var dømt til at kikse.
Hvilken knap hun havde fået trykket på, da hun i blinde famlede, ville hun gerne vide...for hans ord virkede meget stimulerende....ophidsende, og det blev ikke mindre af hvad hans fingre gjorede ved hende.Millicent stønnede nu...det var ikke til at holde tilbage.hele hendes krop strittede imod ham, som var han hendes lille planet hun skulle drages imod....og hans kys ...og hans hånd...der....
Hun rev ham blidt op af hans ryg med en hånd..så meget hun nu kunne nå, og den anden lå på Stephens skulder." Spise ligefrem" pippede hun og følte sig næsten lidt som en mus der var fanget i en leg , en leg hun ville nyde fuldt ud....men en der også var lidt farlig.De følelser han prikkede til i hende var farlige....voldsomme.Han var så lækker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 1:51 am

Det var ikke nemt at smide tøjet med kun én hånd, men det lykkes for Stephen, mens han fortsat masserede hendes underliv. Efter alt tøj, både hans egen og rasterne af Millicents, var af, kunne han koncentrere sig om hvad han havde i mellem hænderne, uden at tænke på de forhindringer tøj gav. Maven blev offer for en pludselig anlagt kyssevej, da han bevægede sig ned mellem sine ben, hvor hans hænder spredte hendes lår så han kunne få sin tunge ind og erstatte fingrene.
"Ja, spise." Lød det fra ham, før han forsigtigt lod sine tænder løbe hen over hendes skamlæber. "... og denne mus smager udsøgt!" Kort kyssede han hende på indersiden af låret, for så at trække sig op til hendes ansigt igen. "Delikatesse mus, lækkert."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 2:51 am

Udover at hjælpe til med at vippe deres underbukser af og ned om anklerne , klarede Stephen resten , uden Millicents hjælp. Normalt var hun genert i det øjeblik tøjet forsvandt, men denne gang var hun for optaget af at føle ham , og nyde ham til hun huskede det.
Hun mærkede hvordan spændingen opbyggede sig i underlivet og hvordan hendes meget sagte støn fyldte soveværelset. Da hans hænder skildte hendes lår , ville hun meget gerne kunne nå ham, at kæle for ham- men det fik ikke lige nu. Da Stephen brugte tænderne og forsatte sin leg med musen , lagde hendes arm sig dækkende for hendes øjne, for hun vidste hvad det betød og hun var svært påvirket at hans uartige leg.
Et dyb ophidset støn og et tydeligt tegn på hvor tændt hun var lød. En meget kort tanke strejfede hende også.. Hun var taknemmelig for at Maclavenders staff var så ferme med deres voks behandlinger , at der ingen hår var tilbage. " Mmmmm" flød det som fløde fra hendes læber og hun spændte i de lyse slanke lår af bar opstemthed.
Hun kunne godt lide at han var fræk, men hendes hjerte arbejdede ekstra for hun vidste godt at selv om hans røv var bar nu, og have et solidt tag om hans ene Balle , imens han nærmede sig hendes ansigt - Så var det ham lige nu, der havde bukserne på.
Millicent fjernede armen der dækkede hendes øjne og lod den finde vej ned af Stephen. Hendes øjne var en smule blanke og hendes læber fugtige... Hun fandt hvad hun søgte og lukkede hånden om hans lem, for at fornemme hvor ophidset han var eller ikke var.
Hun begyndte at kæle for ham, bevæge sin hånd op og ned ... Især omkring hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 6:48 am

Selvom det ikke gik i samme halsbrækkende fart, som aftenen før, var der mere end liv i Stephens underliv. Det forsvandt absolut ikke, nærmere tværtimod, da han hørte hendes ophidset støn. Så kunne han stadig. Hvor betryggende. Et svagt smil dansede på hans læber, mens han lænede sig længere ind over hende og måtte næsten holde tungen lige i munden for ikke at rulle om på ryggen og logre mens hendes hænder var i mellem hans ben.
"Jeg har vist fået en sjældent blond mus." Hans hænder trak ham længere op, så han lå lidt over hendes hoved og dermed ikke bare kunne se ned på hende på én måde. "Men nu må vi jo hvor kæk den er." Han bukkede sig ned over hende og næsten angreb hendes læber i sin iver, mens han ben hjalp ham med at holde sig oppe. Det var ikke nemt kun at gøre i armene - og slet ikke med et par distraherende hænder på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 7:12 am

" oh...den er kæk...din mus" gispede hun mellem kys og hunger efter ham.
Millicent ville enten blive helt underdanig , da hun var ved at miste sig selv i hans berøringer og kys som hun nu fik, og hendes hånd der gled legende og erotisk over ham, og mærkede hvordan han blev større i hendes hånd, var ved at gøre hende vanvittig.Hun måtte finde på noget, så hun fik lidt kontrol og hun troede at hun vidste hvad...
Kunne mange mænd ikke godt lide en kvindes bagdel? Det håbede hun Stephen ville finde frækt, ellers kunne han altid vippe hende af igen.
Først kom hendes lyse tunge og slikkede Stephens læber , bare et par gange lige for at lege lidt.
Så møvede hun sig en smule ned i sengen, så hun kunne tage hans brystvorte mellem hendes tænder,hvor hun trak ud i den og nuldrede den med tænder og sin tunge.Hun gav sig god til til legen alt imens hun nu kunne nå ' mere af ham' og også den nederste del blev kradset milt af Millicents fingre, især det lille stykke mellem pung og bagdel...
Mmm...,det var faktisk ophidsende for hende, at få lov at udforske ham en smule anderledes.
Millicent slap dog og kyssede Stephen tværs over brystet, og trak våde spor over hans veltrimmet overkrop.Hun hviskede ..." Kan du være en god løve og gøre noget for mig?"
Begge hænder blev lagt på hans bryst og hun pressede for at indikerer han skulle om på ryggen og ligge.
Hvis Stephen adlød, ville Millicent med langsomme katte smidige bevægelser, sætte en hånd på sengen, hver side af hans hofte og sætte sig over ham.....men ...hun ville sætte sig med ryggen mod Stephen og i den stilling ville hans erigeret lem, være mellem hendes ben....helt op af Millicent, så når hun lagde sin hånd på- og pressede bare en anelse ind mod sig selv...kunne hun gnide den mod...et meget følsomt sted.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 7:42 am

Det var underligt at ligge øverst, men føle man lå nederst. Stephen blev hvor han var, lukkede øjne og nød hendes læber og alt andet der rørte ham. Et ophidset støn slap ud som det første, et par sekunder før en række andre. Først da hun ville have ham til at vende sig om, stoppede han op og trillede rundt, ikke helt sikker på hvad det hele handlede omkring.
Millicents hænder kunne han mærke, men stadig ikke hvad hun ville med ham. Derfor blev han liggede og var noget disorinteret. Det meget ophidsende øjeblik, var blevet vendt rundt. Ikke 180 grader, men det var næsten ligefør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 7:58 am

Der var ikke så meget mystisk i det Millicent ville.
Hun ville gerne mærke ham oppe i sig, tæt og..dybt.
Grunden til hun ville sidde omvendt på ham, og ikke bare ride ham på en mere almindelig måde var, at hun havde fået en ide om at de måske var rart...eller kunne virke ophidsende hvis hun havde bedre mulighed for at kæle for resten af ham samtidig.Især det område før beskrevet.
At kunne press en tommelfinger mod det helt nederste af hans erektion og følge med i bevægelserne, ville nok heller ikke gøre det ringere, og hun havde lyst til at røre ved ham...mærke ham og lære Stephen bedre at kende.
Millicents hånd sikrede sig at han var paret, og når han føltes sådan....hård og stor...kom hun op på knæ, og placerede sig over ham,stadig med ryg og numse mod Stephen.
Hun sænkede sig en smule , så hun kom i berøring med hovedet, og imens hun lukkede sine øjne i, førte hun hans lem frem og tilbage ved indgangen, et par gange, inden hun sænkede sig ned over ham.Millicent måtte presse en smule...selv om hun var mere end klar selv....var hun også en smule nervøs, og spændte måske en smuleaf denne grund.Hendes let rystende hænder, lagde sig på hvert af Stephens lår, og hun begyndte at hæve og sænke sig langsomt...helt op til spidsen....careful ikke at han gled ud...og helt ned i bunden, hvor et dybt støn stak af fra hende, da hun mærkede hvor han fyldte hende ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 8:34 am

Da legen begyndte, vendte nydelsen tilbage og Stephen forblev hvor han var, småstønnende og med lukket øjne. Men da Millicent gjorde klar til at tage ham ind, fik han en anden idé og stoppede hende ved at ligge sine hænder på hendes bagdel. Lidt besværligt kom han op at sidde bag hende og lage først armene omkring hende. "Du ville have jeg skulle tage dig bagfra." Delvist et spørgsmål. Hvis hun ikke benægtede det, satte han sig bedre på rette bag hende og skubbede hende bestemt frem, så hun kom ned på fire. De ville give ham bedre plads til hendes underliv, eller bedre indgang.
Derfra ville han så trænge op i hende. Først roligt, for at de begge to lige kunne finde fodfæstet. Derefter satte han farten op, til han kunne komme helt ind. Bevidst, for at give hende det dyriske, som hun havde nævnt og han ikke havde glemt. Derfor blev det også en smugle hårde end han normalt gjorde sig med - eller før havde gjort hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 10:28 am

Hun havde set det hele for sig, visualiseret hvordan det ville være, men et sæt sorte hænder på den strittende lyse popo, ændrede på hendes ide.
Millicent kunne mærke han rykkede en smule rundt på dem, så han kunne komme op og sidde, og slå armene om hende.Hun lænede nakken bagud, og hvilede baghovedet mod hans skulder, så hendes bryster blev skudt lidt frem.Hans stemme ved Millicents øre, var sær ophidsende....eller var det hans valg af ord? Hun kunne ihvertfald mærke hvordan han fik det til at trække i nogen meget dejligt tråde inden i hende.
" Mmm...jooo" hviskede hun ud i rummet, lidt genert og meget grebet af hele situationen.
Stephen var så fræk og hun havde ventet så længe, så han var en stor belønning at få.
Millicent tog en hånd op, for at trække noget hr væk fra hendes kind, men et skub ændrede hendes kurs, og hun røg fra hans skød, ned på alle fire....som et dyr.
Hendes hår var allevegne omkring ansigtet, ned af ryggen,langs siderne og faldet ned foran øjnene, som hun stod der.Krist...på hovedet havde hun hår for fire! Millicent holdte vejret....stillingen var helt uprøvet, og hun vidste ikke helt hvad hun kunne forvente.Hun løftede det ene knæ et par centimeter fra senge, og rykkede det en anelse længere væk...diskret...hvis der nu skulle bruges en smule plads...
Hendes øjne blev større og maven fik nogle små sammentrækninger, da Stephen fandt vej op i hende.Årh...for helvede da....det var anderledes.....anderledes frækt...dejligt.
Hun kneb øjnene sammen....og fokuserede på bare følelsen af ham, der gled langsomt ud og ind....og i løbet af meget kort tid fulgte hun Stephens rytme og hendes fingrer krummede sig sammmen om hans lyse bomuldslagen.farten blev sat op, og hun stemte røven bagud for at møde ham...hun sukkede bestemt ikke af nydelse, nej...Millicent stønnede...hun kunne slet ikke lade vær, for han stødte så dybt ind i hende og det hele var så.....dejligt.
Hendes kinder havde fået varm rosa farve og enkelte små perler af sved var kommet frem på hendes pande, men det lange hår absorberede dem, så snart de kom, så de lod sig ikke trille ned over næse eller kind.
Både håret såvel som hendes bryster, blev rusket rundt....især med de noget mere hårde stød han
, tildelte hende.

// ikke SORTE hænder?? Men STORE hænder !! O.o
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 10:39 am

Forventninger havde Stephen ikke haft mange af, ud over at det ville være dejligt, men at tro det faktisk var så hårdt var ikke på den liste der dækkede over de ting han forventede. Han ikke ligefrem drev af sved, men havde en fugtig hud da han efter noget tid fik sin udløsning. Denne gang i det rigtige hul - om man ville. Det havde selvfølgelig været noget Stephen havde spekuleret en del i. Mange unge, også i Millicents alder, mente jo selvfølgelig at det var ovenud frækt med munden, men skulle det være ordenligt og modent, så var det med det rigtige hul for neden, hvis man da ellers lige kunne finde rundt. Der var jo mange!
Efter at have trukket sig helt ud, satte Stephen sig ned - eller rettede sig op - for at få pusten. Måske havde han en god kropsform, men hans kondi var langt fra den bedste. Han dyrkede i hverdagen ikke sport, så han mente ikke det kunne blive forlangt af ham. Men selv dem med god kondi, måtte da midste pusten før eller siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 10:48 am

Hun blev taget et sted hen....langt væk...hvor en bruse byge af velvære væltede ned overhånden, og gennemvædet hende, metaforisk talt, da hun en smule klynkende blev overmandet af en dyb orgasme.Hendes knæ mistede deres styrke, men selv om hun var ved at klaske sammen, blev hun stående en kort tid mere, og så var Stephen også sendt til tælling.
Millicent skyldte sig at tørre en lille tåre væk.uden han så det,det Var bare fordi hun....midt i lir og orgasmer også var blevet overvældet af en kærlighed til ham, og...det rørte hende.
Hun vendte sig og puffede Stephen ned mod væggen så de kunne læne sig.Hun kravlede op på hans skød og viklede sine arme omkring Stephens hals.Hans hud var en smule fugtig, og det mørke hår ligeledes,Han så sexet ud.Hun trykkede sig ind til ham...lagde panden mod hans skulder og knuede ham tæt ind til sig.
Hun kunne umuligt blive mere lykkelig end hun var lige nu.
" du var meget dejlig" lød det grødet, ved hans øre...da hun forsøgte udtrykke hvordan hun havde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 10:54 am

Frivilligt lod Stephen sig vælte op af væggen bag ham, så Millicent kunne få en krammebamse. Han lage armene omkring hende, mens hoved hvilede op af væggen. En kommentar ville sikkert ikke have gjort noget, men det havde han ikke lige energi til, i daværende øjeblik. Derfor blev det bare til et klem med armen der holdte hende på plads.
"... men når du siger det er lang tid siden vi har gjort det, før vi gjorde det her i aften, hvad ville du så kalde hvad vi gjorde i går?" Ville Stephen vide, da han havde fået fyldt sine snakkedepoter en smugle op og han kunne føre en samtale, til dels. I Stephens øjne havde det også været sex - om end på en anderledes måde, men stadig under samme kategori. "Det kan godt være at folk i mange forhold mener at manden tænker mest på sex, men i vores er det altså omvendt." Ville han så lige understrege, før han lod sig glide ned fra væggen, muligvis sammen med Millicent. Der lukkede han øjne og faldt kort tid efter i søvn. Dynen ville blive for varm, så den havde han valgt at springe over til han begyndte at fryse, hvis det nu skulle ske.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 13 Icon_minitime

Here I Am ~ Millicent
Tilbage til toppen 
Side 13 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Næste
 Lignende emner
-
» A night of fun (Millicent)
» Godevning - Millicent
» Utopia - Millicent (!)
» I have to be honest, and say I've missed you - Millicent
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum