Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Here I Am ~ Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Here I Am ~ Millicent - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 7:15 am

Sensitivt mærkede Stephen Millicents hånd glide op af hans krop, til den nåde hans nakke. Han lod sig ivrigt føre til hende læber, som han mødte. Ivrigt smagte han på dem, mens hans hånd pressede hende tættere på. Først da hun virkede til at have fået nok, trak han sig tilbage, sikkert stadig modvilligt. "Medierne er tykpandet, så forvent ikke for meget. Men jeg skal nok stå bag dig." Han gav hende et kort klem og trak sig en smugle tilbage.
"Vil du se en film? Har Mr & Miss. Smith, købte den forleden." At ligge sig i seng var han ikke søvning nok til, men at se en film passede ham perfekt. Især en action film der var useriøs, men vældig underholdende hvis man fulgte med. "Jeg har popcorn i køkkenet hvis det er, men ellers er der jo også et enormt æg."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 7:25 am

" lad os bare se en film, det vil være hyggeligt....uhhh...Brad Pitt" drillede hun og rejste sig for at gå ud og lave popcorn til dem.
Hun fandt to øl, og satte på bordet, samt en kande med vand og to glas.Hvis han kommenterede det var øl nu to, ville hun lukke ørene som et trodsigt og ret så døvt barn.
Hun satte dvd'en igang, og saltede poppedrengene inden hun satte sig ned ved siden af Stephen og plantede skålen i hans skød.
Filmen var sjov....og selv om hendes liv ikke just var en action komedie, kunne hun da relaterer til de små hemmeligheder man helst bar selv, og alle de forviklinger det kunne medføre.
Hun puttede sig op af Stephen, som var det en anden horror film, og nød....virkelig nød at få lov til bare at side hos ham....være hos ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 8:05 am

Stephens øjne havde svært ved at beslutte sig for hvor de skulle kigge. Der var skærmen og Millicent. Hvem der var mest interessant at se på, var svært at afgøre. Filmen eller Millicent. Hun lavede ikke så meget, men filmen var heller ikke ligefrem noget at råbe hurra for. Den var klassisk, med en snert af humor her og der. Åndsfraværende stak han hånden ned i popcornskålen, mens den anden greb den ene øl, som han åbnede. Den anden fulgte efter kort efter, men blev ikke åbnede. Derimod lagt ved den side Millicent ikke lå.
Selv sad han og nippede til den, mens han hånd stadig hvilede omkring Millicent. Han mente ikke at kunne se nogle sammenligning med sit eget liv og filmen, ud over at de begge levede i samme verdensdel og han gik i skjorter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 7:32 pm

Da øllen blev forputtet ved hans side, brød et lille skævt smil frem på Millicent.
Var han ikke en lille luskefis ? - men den ville slet ikke gå med hendes øl og nu havde hun en anledning enda, til at møve sig tættere på Stephen, helt perfekt.
Så imens Brad og Angelina skændtes om saltet, drejede Millicent sig en kende og placerer sig med sit bryst mod hans. Hun hastede ikke , men gav sig alverdens tid , det var jo dejligt at ligge her, sååå hvorfor ikke ?
Langsomt og med et kærligt strejf , lod hun en pege finger flugte hen over hans overlæbe og den anden hånd fandt sig tilrette på Stephens skulder , hvor hun nussede hans hals med fingrene.
Uh... Det var næsten spræng farligt dynamit hun legede med her, for når hun sådan på det nærmeste lå henover ham ,kunne hans gudelækkre krop fornemmes gennnem deres lage af tøj, alt fortrydeligt til det ar helt fair.
Millicent strakte halsen lidt, for at kunne nå hans mund og her lod hun spidsen afsindig tunge lege kongensefterfølger med hendes pegefinger fra før, imens hånden forlod skulderen ofrede lidt rundt søgende... Indtil hun kunne lukke den om en flaskehals, og trække øllen til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 7:54 pm

Stephen forstod ikke i første omgang hvad Millicent forsøgte. Ikke ud over at der var noget i gære og da hun efter lang tid endelig kom til handlingen, kunne han ikke undgå et lille smil, mens han modtog hendes tunge og læber. Hans hånd gled 'tilfældigvis' ned til hendes, hvor den flettede deres fingre sammen og trak dem væk fra sofaen ved hans side, så hun ikke kunne nå hen til øllen. den anden hånd pressede han hende op imod sig, så han både kunne mærke hendes krop og hvis hendes anden hånd gjorde sig et forsøg. Det kunne være, men den lå stadig på den samme side som hun havde søgt og med den hånd af vejen, så han absolut intet problem i at lade den anden være til sig selv.
"Jeg troede gerne du ville se filmen." Lød det fra ham, mens han forsøgte sig med et uskyldigt smil, da han havde trukket sig lidt tilbage, men stadig med sin hånd i hendes. "Skulle vi gå i seng i stedet for, er du træt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 8:06 pm

Så tæt på og mile vis fra alligevel. Flaskens kølige overflade forsvandt og blev kyndigt erstattet med Stephens fingre. Et tilfælde eller havde han luret hende? Hun skulle lige til at protesterer men hans frie hånd trykkede hende endnu mere mod ham og hun sten gispede og pressede sin mund mod hans igen.
Efter kysset , havde hun hjertebanken med ekstra slag og filmen var stort set glemt.
Hun kunne ikke fortstille sig at nogen film nogensinde ville kunne konkurerer med hans hænder, uanset hvor de var på hende.
"Tørstig.. Jeg er tørstig . " hun sendte ham et gav tyve blik ..." Jeg Tror jeg tabte min flaske hernede et sted, hvis jeg lige må bede om den ?" Hans hånd fik et lille klem og hun rykkede sig ikke ud af flække,men blev hvor hun var.
"Kan vi tage øl med i seng?" Lød det drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 11:05 pm

Et overrasket udtryk gled over Stephens ansigt. "Jeg syntes ikke jeg har set dig med nogle flaske i dag." Han tænkte hurtigt tilbage, før han rystede på hoved. "Nope, det kan jeg ikke huske og ingen øl skal ind i min seng. Men smut du der ind, så drikker jeg lige min færdig." Hvis hun rejste sig op, ville han give hende et slag på hendes popo, før han begyndte at drikke af sin flaske, mens han samtidig holdte den anden flaske.
"Men det var vældigt betænkeligt at give mig to flasker. Filmen var jo lang." Lød det fra ham, efter at have fået tømt flasken og satte den ud i køkkenet. Væk fra Millicents lange listige fingre. Ude på badeværelset skrubbede han lugten ud af munden og vendte tilbage til soveværelset, hvor han smed tøjet og gik i seng. Millicent ville han trække ned til sig, i samme øjeblik hun var indenfor rækkevide og virkede til at være færdig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 2:32 am

Det lille skuespil fortsatte og Stephen spillede sin rolle til ug.
"Du har ikke set sen fordi ... Jeg tabte den, et sted... her ved dig åbenbart " mumlede hun og trak sig lidt væk " og heller ingen øl i din seng, jeg begynder at tro du ikke ved hvordan en pige skal behandles " drillede hun da hun blev sendt i seng. Millicent rejste sig og blev tildelt et lille smæk , hun grinede og sagde med et glimt i øjnene til ham " åh du kan tro nej.... Intet af den slags til dig , når du driller sådan " hun tog se næste skridt hurtigt,så ham ikke kunne gentage eller fange hende og med et smil i hjertet , gik hun ind og skiftede til en mørkerød lille natkjole , samme silke som den grønne. Hun kunne rumsterede Lidt frem og tilbage mellem køkken og soveværelse, imens Stephen var på badeværelset.... Dernæst skiftede plads og da Millicent endelig var færdig med t børste tænder og hår og stod ved sengen , greb Stephen ud og halede hende ned. Hun landede en smile klodset ved siden ham, tæt på og hun rakte instinktivt ud for at røre Of kærtegnets hans bryst. Hun nåede ikke engang at tænke videre over det.
Hun bøjede nakken og kyssede ham på brystet, lige over brystvorten.
"Årh Stephen....Jeg har savnet dig " tilstod hun og forsøgte at have styr på det hele.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 2:42 am

Det var som at blive strøeget af en fjer hen over et sted man var kilden. Han mærkede det tydeligt, men ville ikke reagere på det. Som om det ville sende ham over en eller anden grænse som var farlig og krydse. "Åhhhhh Millicent!" Begyndte han at tage pis på hvad hun havde sagt. "Jeg har også savnet dig vildt! Tre måneder uden sex, det er hårdt for en driftig mand som mig." Lød det kækt, mens han trak sig op på den ene albue, så han kunne kigge på hende.
Hvis hun havde trukket sig en smugle tilbage, bare det mindste, ville han forsøge at fange hendes læber og presse dem tæt og længe sammen. Nu var der slået hul på isen, så nu ville han nå at have så mange kys som han kunne få, inden det frossede til - eller måske ville han kunne holde hullet åbent i længere tid! Det ville være vildt og fantastisk!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 3:03 am

Et skær der ' det sagde du bare ikke ' beklædte hendes ansigt, da han så klart og tydeligt ikke gav en dyt for hendes ord, men istedet bare fyrede op og gassede hende.
Hmmm. Så han ville lege den leg.
Hun trak sig lidt væk,og han stjal sig til et kys og selv om det smagte som liflig dessert, hans læber , sagde hun intet men trak sig ud fra ham , da muligheden bød sig.
" tre måneder.... Siger du at du ikke har haft sex imens vi ville var samme ?"
Hun fejede hurtigt hans albue væk, så han skulle vælte ned i sengen igen.
" nå ? Jamen... Jeg har da haft sex! Der vaaaaar Dennis , Mickey, Damon, Eric , Eli og George... Du gode .... Tænke hvad man kan nå på et par måneder " og så greb Millicent ud efter puden og begyndte at banke løs med ham på den , imens hun grinede og jublede
" du er sååå dum Stephen... Du bare så dum og så strid ! "
Millicent forsøgte imiterer hans stemme
" ååååhhh miliiiiiiicent.... Tre måneder uden sex .... Jeg skal fandme give dig tre ÅR iden sex" himlede hun op, mellem pudens slag og sine egne små grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 3:25 am

I sjov havde man tidspunkter hvor man ikke vidste om man skulle grine eller græde, denne gang var det bare ikke i sjov for Stephen, der absolut ikke vidste hvad han skulle stille op med det hun sagde. Han kunne ikke greje om det var for sjovt. Det var også tydeligt at se i hans noget betuttet udtryk, der dog hurtigt blev gemt væk bag både arme og smil, efter at han uforberedt var væltet rundt i sengen.
Chancen kom og Stephen greb den. Bogstavligtalt. Han greb fat i puden og holdte den nede ved at ligge arme over den og derefter gribe fat i Millicent, som blev den øverste del. "Det er mærkeligt at de så siger at mænd er mere dyreriske med sex, men det gælder måske kun for mennesker?" Vældig ømt strøg hans hånd kærtegene hen over hendes kind og kæbe.
"Har du tænkt på hvad du vil gøre, hvis du får noget der kan holde dig i live for evigt, hvad du så har tænkt dig at gøre når jeg dør?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 5:26 am

Det varede ikke længe ,at hun havde overhånden.
Pludselig lå hun selv på puden og pustede da hun var blevet helt stakåndet.
Hun elskede det faktum at Stephen kortvarigt så ud til at være desorienteret omkring hun talte sandt eller lavede sjov. Hun var forgabt i ham. Men at vide sig 100% sikker på dolk , det skulle man nok aldrig. Så meget kunne gå galt , så mange misforståelser og dårligt truffet beslutninger kunne koste dyrt og folk dummede sig konstant.
Dog drillede hendes øjne med det lille spøjse glimt og Stephen ville vide det ikke var sandt.
" uh.. Ja! Menneske mænd er . ... Enormt... Dyriske .. I forhold til engle" forsatte hun sit dril , og håbede det lød tæt på frækt. Når hun nu var igang med sine drilleri , kunne han vel ligeså godt få en ordenlig omgang.
Så hun forblev foruden alvor da hen arm lagde sig om hans nakke og hun meget alvorlige i sin stemme , besvarede hans spørgsmål.." Hvad jeg vil gøre? I dont know... Mere sex?" Hun trak ham ned til sig og kyssede ham på kinden.
" Jeg har ikke tænkt mig at lege udødelig... Bare undgå at blive gammel ... Jeg skal kunne komme til skade og dø, ligesom dig" postulerer hun uden at ane hvordan det dog skulle ske.
" og mislykkes det,... Er der flere dyriske mænd til fri sex" hun nappede i Stephens underlæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 5:43 am

Det var sikkert nok bare dårlig humor, der hindrede Stephen i at syntes det var voldsomt sjovt. Han kom med et anstrengt smil, mens han stadig lå med armene omkring Millicent og puden. Han brød sig ikke rigtig om at hun skulle gøre det, hverken have dyrisk sex med andre mænd eller begå selvmord på en eller anden måde. Men sex delen kunne han - forhåbentligt - klare på en eller anden måde.
"Så du vil have dyrisk sex?" Spurgte han for at lette stemningen, mens han trak sig op at sidde. "Jammen så smed trusserne og vend røven til, så skal jeg nok give dig dyrisk sex." At se det for sig, i hoved, vidste han ikke helt hvad han skulle stille op med. Det var da ophidsende, det var næsten alt omhandlende sex, men ligefrem i den stilling. Var det nu også nødvendigt?
Kvindemennesket var også gravid, det skulle nok kunne udskyde det lidt. Han gad ikke at ligge og dingle fra hendes mave, selvom den endnu ikke var blevet så stor som den kunne blive. "... eller måske skal vi lige vente lidt. Til du har fået bulen presset ud?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 6:28 am

Millicent derimod morede sig kongeligt. Det var ikke så ofte hun var den med vinder hatten på når battle omhandlede sex, men lige nu sad den fint på hendes hoved og smilede stort.
" vil alle kvinder ikke have det?" Lød det uskyldigt og hun plirrede lidt ekstra med øjen vipperne.
Godt nok skulle hun lige synke en smule ekstra mundvand ved hans mini ordre om t venderøven til , men hun fik hurtigt fat i hatten igen, da hun mente at kunne se han pjattede.
Vild sex med ham? Hun kiggede kort væk.... Vidste dårligt hvad det indebar i praksis, men det skulle han sørme ikke vide noget om.
Men hun havde tjekket om sex når man var gravid og han havde mere ret end han troede. Bagfra var en yndet stilling helt frem til fødslen , for mavsen var ikke i vejen og nydelsen var i top for begge. Et kæmpe smil lyste hendes ansigt op, da hun drillede videre... " min kloge mand... Sådan en GOD stilling når man er gravid. Og bare så du ve det- jeg skal ikke presse noget som helst UD, den bliver taget fra min mave... Kejser snit ..og du skal være der og hele mit ar så det ikke kan ses bagefter." Det var død smart , hendes krop ville ingen spor have af en barne fødsel. Heldig for sex og heldig for model tjansen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 6:46 am

Det første Stephen ville til at gøre, var at brokke sig over at hun ville have kajsersnit, men det slog han pludseligt at det jo ikke ville blive et problem. Det ville øge chancen for at hun ville overleve, hun kunne holde barnet og de kunne teknisk set have sex lige bagefter, hvilke klart var det tungest vejen lod.
"Okay, men jeg tror altså det er bedst med det der dyriske sex efter du har fået barnet ud." Påpegede han, stadig usikker på hvilke ben han skulle stå på. "... og så skulle vi nok også lige finde ud af den der titel!" Pressede han på. Han ville gerne kunne kalde hende både kæreste og forlovet, men han ville have hendes accept og lige nu virkede det som om de gik meget godt hånd i hånd. Derfor krydsede han fingre for at det ville gå bedre denne gang. Selvom - når han tænkte over det - det havde været ham der havde afbrudt snakken omkring det før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 6:53 am

Hun sukkede melodramatisk.Mænd....skulle de ikke være sex fikseret 24-7 konstant og altid?
Det sagde pigerne på arbejdet at de var? Hvor typisk var det så lige at hun fandt en derikke ville have sex de næste ...hvad tre ? måneder. Hun sendte ham et mut blik og mumlede " Jeg VIDSTE bare D problemer med en engel!" Hun smilede dog skævt til ham og redte i hans mørke hår med en hånd." Deres Majastæt vil kunne gøre det.....eller du fagre mø?" Det var måske ikke lide det han talte om, men hun havde forsøgt een gang at få ham til at lytte på havd hun ønskede, og han havde ikke tavet imod, så hun så det som en lille afvisning...han var ikke klar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:10 am

Stephen sukkede højlydt og opgivende. "Fint ..." Brummede han og havde pludselig en enorm lyst til bare at ligge sig til at sove. "Men jeg tænkte nu på noget andet." Fortsatte han. Det vidste hun med sikkerhed godt. Men der var en eller anden grund til at hun ikke ville udveksle sine tanker med ham. Han mente ikke selv han havde afvist hende, bare undgået at snakke mere om det. Af sine egne personlige grunde.
"Men, hvis du nu får det der kejsersnit, skal du så ikke efterfølgende til undersøgelse, for at se om det går fint?" Ville han vide, både for at skifte emne og for at få noget mere at vide. Han havde absolut ikke læst op på sin 'far'-del af lektien, hvilke han uden tvivl havde burde gøre, men der havde været ting i vejen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:17 am

Årh....sikke en kill joy han nu var.
Millicent rullede om på siden, og støttede hovedet på sin hånd.
" Altså....nu skal du ikke være så alvorlig....." Begyndte hun, og fik en en smart ide....måske kunne hun lige dreje tingene en smule..." Hvad er det du vil have Stephen? Skal jeg tage min ring på igen, så du kan kalde mig din forlovet!" Hun puffede blidt til ham..." For dig...for din skyld ville jeg gøre det! ,måske ville jeg enda opgive al min ekstra sex ved siden af også" ..ok..den sidste del var bare dril, men det satsede hun stort på han udmærket vidste .
Der er altid lige et ekstra tjek....men ...det kan jeg jo udeblive fra eller få en privat læge til at udføre....pyt med mig, det vigtigeste er at barnet har det godt.....,din lille søn" lød det nu meget varmt, imens hun fiskede efter hans hånd, for at lægge den lige på toppen af maven.det var på tiden han begyndte at ...knytte bånd....til...den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:23 am

Efter Millicent var kommet ned, gled Stephen også ned under sin dyne, hvor han forsøgte at få varmen. "Tjah, måske er det hvad jeg ønsker." Svarede han gådefuldt fra ham, mens han gav et smil. Ikke så alvorligt. Så ville et smil passe fint ind.
"Hvem skal denne private læge så være?" Ville han gerne vide, mens han havde sin hånd hvilende på hendes mave, ikke helt sikker på hvorfor. Men han kunne godt lide at mærke hendes hud, så han beklagede sig ikke. At knytte bånd ville han sikkert først gøre når ungen var ude. Det der med at forholde sig til en bule på en mave, blive gode venner med den, havde han mildt sagt lidt svært ved at forholde sig til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:30 am

Hun mærkede et lille træk i maven.Der var den igen.Han tog ikke rigtig imod...selv når det blev serveret på et fad af sølv.Millicent kunne mærke hvordan hendes kæber blev mere stive og hun skulle synke en ekstra gang, inden hun havde fuld kontrol over sig selv igen.hvorfor blev hun også ved og ved med at sætte sig i den posision.Hun bad jo selv om hans afvisninger, kunne man fristes til at sige.Det måtte hun stoppe med.
Hun havde sin egen hånd oven på hans." det er da ligegyldigt nu...hvem lægen bliver....nu skal han bare blive stor og stærk....og så ud og se dagens lys" smilede hun og udfordrede Stephen lidt..." Du må gerne sige hej....tale til ham....han kan høre din stemme ,ved du det?"
Og hos Stephen blev ligende med hånden der, ville han kort tid efter kunne mærke nogle bevægelser,...små spark og en lille for der blev kørt ned over Millicents mave, indefra.
virkelig kært...og direkte kontakt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:43 am

Stephen slap Millicents mave og førte sin hånd op imod hendes kæbe, som han ikke havde overset. Han trommede et par gange på den, for at få hende til at slappe af i den, mens han sad og små fornøjede sig med det. "Du ved hvad jeg vil ... og jeg har ikke smidt klædet i ringen, er bare i gang med at bløde dig op." Han lænede sig derefter ind over hende og gav et kort kys på hendes pande og derefter mund.
"Hvis det kan gøre dig glad, så har jeg haft din halskæde på til hver koncert. Det gav mig en idé om at jeg havde alt hvad jeg elskede mens jeg spillede. Musikken og dig." Endnu et kys, før han trak sig tilbage og lage sig ned. Den anden hånd rakte ud efter stikkontakten, så rummet blev lagt i mørke. "Det er det gode ved den slags koncerter, ingen stiller spørgsmål til at man har en tilknappet skjorte på."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 8:56 am

Hmmm...hvor var han i grunden en irriterende møgunge, var han ikke.
Nu kunne hun ikke engang få lov at ligge i fred og være lidt sur på ham, uden at han skulle ændre og gøre selv det møgbesværligt.
" Jeg er...blød " mumlede hun,uden at vide om det nu også var heeelt sandt.Sandheden var at hun svingede.Hun svingede imellem at slappe af,nyde og stor elske at være ved ham og med ham...men hun havde også de her perioder, hvor det gjorde ondt....ondt fordi hun ikke forstod hvorfor han havde handlet sådan og været ved at ' smide dem ud' hende og ham.
Hun sukkede da hans læber forsvandt.
" Kæden....har du virkelig haft den på" okay...DET røret hende.Det fik hende til at smeltelig hendes øjne til at løbe over på nul komme dut.
"Du er bare for meget" hikstede hun mod hans bryst...inden han trak sig væk og mørklagde rummet.Hun tørrede sine øjne og lagde sig godt tilrette.
"Godnat" hviskede hun ud i mørket.....og smilede ved sig selv,da babyen sparkede endnu en gang. Men hun sagde intet.
" Tak...fordi du fortalte mig det....med kæden" hviskede hun ....inden hun døsede afsted til drømmeland.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 9:05 am

Ikke at han nogle sinde ville sige det højt, men Stephen var utilfreds med at Millicent bare lage sig til at sove. Men at vække hende ville være latterligt, så han lage sig ind imod hende og studerede hende i lang tid. Ubehageligt lang tid, hvis hun havde været vågen, men det havde heldigvis ikke været tilfælde. Til sidst, inden han langt om længe besluttede sig for at sove - eller gøre et forsøg - plantede han et kys på hende mund. Lige for at se om der kom samme reaktion som der før havde været.
Enten med jubel eller en smugle skuffelse, som han ikke ville indrømme, ligesom meget andet, lukkede han øjne og ville bruge nogle minutter på at lade søvnen komme og så derefter ile efter Millicent til drømmeland.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 6:00 pm

Svagt... Meget svagt fornemmelse hun bevægelse...en tilstedeværelse ..et nærvær og ligeefter det blev noget blødt og varmt sendt mod hendes læber.
Millicent regerede straks... Som var hans læber magneter der kaldte hende til sig med en usynlig kraft.
Hendes hænder søgte efter et mere fast holde sted , med det blev ikke Stephen denne gang men istedet dynens kant der blev kvast da hun strammede grebet om det, imens hun meget lavt småstønnede imod hans læber. Selv ikke Millicent ville kunne snakke sig ud af hele hende krop skreg efter ham, selv mere eller mindre i søvne.
Hun tog de kys han tillod hende at få, og en søvnig lille utilfreds lyd blev formet , som han trak sig væk igen.
Men rigtig vågen blev hun ikke.

Den følgende morgen var hun igen oppe før ham.
Hans morgen mad stod anrettet og hun var meget sirligt klædt i en rød nederdel der flugtede hendes figur blødt og nænsomt, uden at klemme maven og udover havde hun en hvid skjorte hvor en rød bh kunne skimets igennem.
Hendes hår var samlet i nakken og hun var ved at pakke sin taske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 9:35 pm

Stephen stravrede ud i køkkenet, mens han fiskede søvn ud af øjne og meget tungt lod sig falde ned i stolen, foran hans mad. "Hvad skyldes den mundering? Billeder i dag?" Sætningen blev klippet over med et højlydt gab, før han begyndte at indtage morgenmaden.
Efter et bad, trak også Stephen i tøjet, så han kunne køre Millicent af sted, hvis hun var interesseret i det. Hvad han ville få dagen til at gå med, var han endnu ikke helt sikker på. Han kunne blive hjemme, spille hos Jack eller finde på noget helt tredje. Der var masser muligheder.
"Skal jeg køre dig, eller kommer du selv af sted?" Ville han vide, efter at have pakket morgenmaden væk og selv stod næsten klar i entreen. Han syntes næsten at kende svaret, men det kunne godt være hun ville spare ham for de benzin kroner, selvom han tvivlede på det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Here I Am ~ Millicent   Here I Am ~ Millicent - Page 9 Icon_minitime

Here I Am ~ Millicent
Tilbage til toppen 
Side 9 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Næste
 Lignende emner
-
» A night of fun (Millicent)
» Godevning - Millicent
» Utopia - Millicent (!)
» I have to be honest, and say I've missed you - Millicent
» what A dream... - Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum