Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 skræmte jeg dig (Gino)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 4:06 am

Vejer: det var den første rigtige solskinds dag, det er en fin temperatur i solen, men så snart man kommer ind i skyggen falder temperaturen mærkbart
omgivelser: der er en del mennesker, som nyder det gode vejer
tid: 14:36 lørdag eftermiddag
påklædning: en brun læderjakke, under den har han en rød hættetrøje, sorte jeans og gode læderstøvler

Fenris var lige kommet hjem fra en udgravning i Grækenland, som selvfølgelig ikke havde ført noget med sig, det var et halvt år spildt, men nu var han hjemme igen.
han var lige stået op, da han han havde fløjet hele natten, og han havde besluttet sig at gå sig en tur i parken, mest for at vænne sig til at være hjemme igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 4:18 am

Gino gik sin sædvanlige tur i parken da han pludselig fik færten af noget. Et stort billede af en knurrende ulv dukkede op foran hans nethinde, som om han stod foran ulven selv. Han hoppede forskækket tilbage fra manden der i virkeligheden stod foran ham. Han skreg men prøvede at holde det inde for at de andre i parken ikke skulle blive forskækkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:01 am

Fenris gik i sine egne tanker, da en drengs skrig bag ham, fik ham til at vende sig og se på hvor skriget kom fra og det han så var en forskramt dreng i slutningen at teenage-alderen.
Fenris så venneligt på drengen og sagde med sin sædvanenlige franske aksent ''skræmte jeg dig mon ami
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:14 am

"Huh?"
Ginos syn blev normalt igen og han så nu en veltrænet mand foran sig igen. "Undskyld, nej, jeg troede jeg så en ulv. Men der var ikke noget" sagde han lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:26 am

Fenris grinede og sagde så venligt ''det gjorde du måske også'' hvordan kunne fyren se hvad jeg er, han trak vejdet dåbt, så han kunne få færten af knækten, det var tydeligt at han var en engel.
''så kan jeg godt forstå at du blev bange angelo'' sagde han grinene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:32 am

"Kan du? Det var kun mig der kunne se ulven? Du tror ikke jeg er sindsyg eller sådan noget?" sagde han endu mere forvirret end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:38 am

''hvem har sagt at det du så ikke er sandt, hvem har sagt at jeg ikke er en ulv angelo'' sagde han smilende, han vidste at unge engle og dæmoner ofte ikke kunne styre deres magi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:44 am

"Har jeg set dig før?" spurgte han og fumlede akavet med fingrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 6:52 am

''det kan godt være, har du mødt mange varulve'' sagde han grinende, nu da knægten sagde det så kunne han godt huske at han havde mødt drengen før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:07 am

"Jeg har ikke mødt nogen varulve, men jeg synes ligesom jeg kan genkende din franske accent." siger han lidt mere åben overfor det overnaturliges eksistens nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:24 am

''vi er ellers relativt normale, jeg tror at det er 1 ud af 2000 personer som er varulve, der en er del flere af os end vampyrer'' sagde han grindene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:35 am

Gino sænkede hovedet i fortvivlelse. "Vampyrer? Findes de nu også? Det var da helt utroligt."
Han rejste hovedet igen. "Nå. Det er der ikke noget at gøre ved...Men hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:38 am

''jeg er ved at vænne mig til at være hjemme igen'' sagde Fenris ''i øvrigt mit navn er Markus Fenri, men du kan kalde mig Fenris'' Fenris rakte ham hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 7:47 am

"Gino Fioravanti men bare kald mig Gino" sagde han med et smil og gengældte hans gestus. Han satte sig ned på bænken ved siden af ham. "Hvor har du været henne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:01 am

''Grækenland, der var en udgravning, og inden du siger det, jeg ved at jeg ikke liner en arkæolog, men skindet bedrager'' sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:13 am

Gino grinede lidt. "Nej, du ligner ganske vist ikke rigtig en arkæolog. Men må jeg spørge dig om en ting?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:16 am

''selvfølgelig, lad mit sinds bibliotek åbne sig for dig'' sagde Fenris venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:22 am

Gino kiggede lidt forundret på Fenris. "Hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:25 am

''jeg sagde bare at jeg vil svare hvis jeg ved svaret'' sagde han grindene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:27 am

"Nåååh...Jeg ville bare spørge dig... han kiggede til begge sider og om bag Fenris.
"Er du en varulv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:31 am

''ja, lige som at du er en engel,og inden du spørger mig om, hvordan jeg ved det, så er det din lugt, du lugter af engel'' sagde han og trak på skulderene ''det var det dit syn viste, så skal du tro på det, dine øjne siger''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:34 am

"Hm. Jeg troede bare jeg hallucinerede. Spøjst, Så du er en ulv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 8:44 am

''ikke helt, jeg er en varulv, vi er støre og vi kan forvandle os til mennesker, eller er det omvendt, nå ligemeget er det så mærkeligt, du har vinger''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:00 am

Gino grinede lidt nervøst. Han var ikke vant til at blive omtalt som en engel. "Ja, det er også spøjst. Fandt du så noget på din expidition?" sagde han og prøvede at skifte emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:07 am

''ikke noget af støre interesse, jeg fandt en del sølvmønter, ca. for hundred tussen dollars, men intet af videnskablig værdi'' sagde han med et skuldertræk ''så det var et split halvt år''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skræmte jeg dig (Gino) Empty
IndlægEmne: Sv: skræmte jeg dig (Gino)   skræmte jeg dig (Gino) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skræmte jeg dig (Gino)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Natmad - Gino
» En tur på bogcafe //Gino//
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» mangler penge - Gino
» Good or bad, who cares //Gino//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: