Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En dag i værkstedet - Mirja

Go down 
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:09 am

Tid: 15:05
Sted: Azreals værksted
Omgivelser: Downtowns snavsede gader
Vejr: Køligt, men sol og lidt sne.

Azreal lå og arbejdede på motoren til en bil. Han havde endelig fundet problemet og nu skulle der ikke meget arbejde til før den var som den skulle.
På døren til værkstedet hang et hvidt skilt med falmede røde bogstaver. ”Åbent” stod der.
Han rejste sig op og hentede en skruenøgle. Han var iført blå, hullede cowboybukser og en hvid tanktop der ikke var lige så hvid som da han købte den. Om ham lå der en illusion der gjorde at de der så ham, ville se ham som menneske. Runde øre, naturlig hudfarve. Han havde olie på hænderne og på blusen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:39 am

Mirja gik rundt i downtown, hun spejde efter et værksted som kunne repearere hendes gamle rustne motorcykel hun trak ved sin side, hendes grå jeans havde allerede fået et hul efter at hun var faldet tidligere samme dag. hendes sorte bluse havde nogle hvide malingspletter, og hendes hår sad en smule sjusket. men det var ikke mere end hun var van til. hun fandt et værksted på døren stod der "Åbent" hun gik derhen og bankede på døren og trådte ind, efter at hun havde stillet motorcyklen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 10:26 am

Azreal vendte blikket imod døren da der blev banket på. Han smilede venligt til kvinden der trådte inde, det første han lagde mærke til var hendes højde. Hun var et pænt stykke højere end han selv.. ”god eftermiddag” hilste han og lagde det han stod og arbejde med og tørrede hænderne i et snavset viskestykke, hans øjne søgte ned på motorcyklen ved hendes side. Han smilede indvendigt, den lignede en udfordring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 1:49 am

mirja nikkede høfligt til ham"tror duden kan laves, eller skal jeg smide den til skrot med de samme?" hun slog ud medden ene hånd i retningen af motorcyklen ved hendes side
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 9:01 pm

”Jeg tror ikke det bliver nemt” sagde Azreal ærligt og smilede ned til motorcyklen ”men jeg skal med glæde kaste mig ud i forsøget”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja    En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 2:14 am

mirja smilede "hvor meget kommer det til at koste at få lavet uhyret?" hun smilede og klappede motorcyklen på sædet
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:36 am

Azreal så vurderende på motorcyklen "3500 kr." sagde han "ja, det burde jeg kunne gøre det for"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja    En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:48 am

hun nikkede smilende "hvis du får brug for nye dele til den, så lad mig betale for det. det gamle monster skal ikke volde skade på din pengepung" hun smilede og stillede motorcyklen på støttebenet så hun kunne slappe mere af
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:49 am

"Det skal du ikke tænkte på, den pris jeg har givet dig er inkluderet delene" sagde han og gik hen til motorcyklen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja    En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:54 am

"så er jeg mere tryg" hun lo en afslappet latter og kæmpede for at få den til at lyde helt menneskelig, "vil du have pengende på forskud, eller når du har lavet den? hvis det kan lade sig gøre" hun så undersøgende på den gamle motorcykel og var glad for at den ikke var hendes eneste måde at bevæge sig rundt på.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Jan 25, 2013 8:15 am

"Jeg kan vente med pengene til den er fikset. Tillgengæld beholder jeg den og sælger den for flere penge hvis du ikke betaler mig" sagde han og sendte hende et smil der viste han lavede sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja    En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 31, 2013 6:23 am

mirja lo en kort afslappet latter, hun tog sin pung frem og talte pengende og tog en stak sedler op og rakte dem til ham "det burde være nok til at få det klaret. hellere betale nu end at glemme det senere" hun smilede glad
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Jan 31, 2013 9:22 am

"Mange tak" sagde han og kom den i sin pung.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Re: En dag i værkstedet - Mirja    En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Feb 08, 2013 5:06 am

mirja smilede"hvornår tror du bæstet er færdigt?" hun slog ud med hånden mod motorcyklenog kiggedepå ham, der var noget der ikke stemte, hun tog en dyb indånding forat fange hans fært *sortelver* hun havde intet imod hans race, det var kun vampyrende hun havde noget imod
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:55 pm

Han så op og ned af motorcyklen og gennemgik arbejdsprocessen i hovedet. "Hm" mumlede han og tjekkede et par ting "jeg ville sige en uge. Jeg tror jeg kan have den klar om en uge" han sendte hende et lille smil "men det kunne være jeg fejlvurdere mine evner. Hvis du giver mig dit telefonnummer kan jeg ringe hvis jeg kan se det kommer til at tage længere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Mar 08, 2013 2:50 am

hun smilede, hun tog en stykke papir op af pungen og skrev sit nummer og rakte det til Azreal. "held og lykke med den"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeMan Mar 11, 2013 12:10 am

"Mange tak" svarede Azreal og tog imod papiret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:52 am

hun smilede venligt til ham "det var så lidt. nå jeg vil lade dig komme tilbage til dit arbejde" hun gik mod døren og ud af den hurtigt, hun gik mod udkanten af byen
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 1:48 pm

Azreal nikkede som farvel, og gik igang med at kigge på maskinen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 1:27 am

hun var lige ved at skifte til ulv, da hun løb tilbage til Azreal og åbnede døren, hun smilede til ham "må jeg få dit nummer, hvis nu jeg har nogle såørgsmål med hensyn til maskinen?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 9:15 pm

Azreal så over på hende og smilede "jo selvfølgelig" han fandt en lap papir frem og skrev sit nummer ned på det. Han rejste sig op og gik hen og rakte hende det "du ringer bare hvis der er noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 12:52 am

Mirja smilede og tog imod papiret "tak, forsat god dag" hun gik stille ud af døren og småløb ud mod skoven.

//out?//
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 6:13 am

"farvel" svarede han og vinkede

//out :3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag i værkstedet - Mirja Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i værkstedet - Mirja   En dag i værkstedet - Mirja Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i værkstedet - Mirja
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyt venskab? Mirja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: