Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 honor amongst thifs (Lana)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:58 am

Tid: den er 8:00 præcis
omgivelser: ved indgangen til Red Lobster.
Vejer: det er en kold, og stjærneklar aften
Påklædning: Nickolas er klædt i et skradersyget sort jakkeset, som står i skarp kontrast til hans hvide hår.

Nickolas var altid til tiden, dette var en vane han avde skaffet sig i sin karriere, som tyv, hvor det kan være lige så farlig at være for tidlig, som at være for sen, nu var der ikke andet at gøre end at håbe at han forhåbenlige fremtidige partner, kommer.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:14 am

Lana ankom til Red lobster, hun var meget spændt på, hvad hun ville komme ind til. Gad vide hvad de ville tale med hende om?
Hun kom hen til indgangen, hun så sig lidt omkring, hun viste ikke hvordan hun skulle vide, hvem det var hun skulle tale med, så ud?

Lana's påkædning:

honor amongst thifs (Lana) Rk07wj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:55 pm

Nickolas så en smuk kvinde, som pasede godt på Lana Vullvnas sinalamang, så hun var kommet.
Nickolas gik hen mod kvinden og sagde med en tyk, egte franst accent ''manquez Vullvnas, de er smukkere end rygtet forteller, jeg troede ikke at det var mugligt''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:07 pm

Lana så manden komme hen til hende, smilte da han taller til hende. "det er altid dejligt at få komplimarner, men hvad er du? og hvordan ved du hvem jeg er?" sagde hun. Lana var ikke så glad for, at folk ved hvad hun hedder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:18 pm

Nickolas smilede venligt og sagde ''mit navn er Nickolas Peruggia, lad os bare sige at jeg er en beundre af deres arbejde'' Nickolas rakte hende sin arm ''jeg håber du er sulten for jeg har bestilt bord til to''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:24 pm

"så du må være den person der sendte mig et brev" sagde Lana og tog imod hans arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:35 pm

''ja'' Nickolas går op til indgangen, hvor der bliver budt velkommen af en tjæner, som spørger ''har de bestildt bord'' Nickolas svare ''ja det skulle stå under navnet Peruggia''

PS. vi styre begge NPCerne
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:49 pm

Lana går med op til døren. De bliver ført hen til et bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:03 pm

Nickolas trækkker stolen ud for Lana, og setter sig selv
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:05 pm

Lana satte sig, "nå.. hvad skal vi så tale om? hvorfor er jeg blevet indviteret ud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:21 pm

''lad mig gætte du vil ikke tro mig hvis jeg sagde at jeg bar ønskede en smuk kvindes selskab'' sagde Nickolas
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:32 pm

"jeg det jeg godt tro på, men jeg kommer ikke her ned for ingen grun" sagde Lana
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 11:04 pm

''sandheden er at jeg ønsker et partnerskab'' sagde Nickolas ligefrem ''men det jeg sagde før er satdig sandt''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 11:16 pm

"partnerskab?" sagde Lana "hvordan skal det forstås?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 11:23 pm

''den eneste måde det kan forstås, jeg ønsker at vi arbejder sammen, ved støre tyverriger'' sagde Nickolas
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 12:10 am

"lyder indtersant" sagde Lana "hvorfor ønsker du dig det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 12:19 am

''for med en partner så dygtig som dig, vil det være muligt at udføre mere ambitiøse tyverrier, desuden vi magiske tyve bør arbejde sammen''
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 1:01 am

"du siger sådan nogle søde ting om mig" sagde Lana "men jeg ved ikke noget om dig, så vil du fortælle lidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 6:47 am

tjæneren kom med vinkortetog gik igen for at komme tilbage senere ''jeg er som jeg sagde en magisk tyv, jeg fokusere i kunst, jeg har en svaghed for smukke kvinder, som dig selv'' sagde han rogligt ''og bare rolig rygtet forteller indet om din magi, den opdagede jeg dørst da jeg så dig'' Nickolas' øjne lyste mat.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 7:12 am

Lana så på korte "har du bestilt hvad vi skal have at spise?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:06 am

nu kom tjæneren med et forretskortene og stilte sig for at tage mod deres bestilinger
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:30 am

"hvad skal du have?" sagde Lana nyskri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:30 am

''til forret tror jeg jeg vil have hummercarbe, med Appellation d’origine contrôlée (meget dyr fransk hvidvin) til'' sagde han
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 5:36 pm

"lyder dyrt" sagde Lana "jeg tro jeg tager det samme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 6:19 pm

tjæneren gik med deres bestilling.
''faktum er at sande tyve som du og jeg er en døende art, hacking, stofsmugling og skattesnyd er meget mere indbringende kriminalitet, men det er der ikke den samme ære i, som at stjæle et uvuderlig kunstværk, vil du ikke give mig ret''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





honor amongst thifs (Lana) Empty
IndlægEmne: Sv: honor amongst thifs (Lana)   honor amongst thifs (Lana) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
honor amongst thifs (Lana)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aftenvagt - Lana
» en tur i tivoli - Lana
» Et godt gemmested - Lana
» et tilfældigt møde //lana
» Jayden træner.. av! //Lana//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Red lobster-
Gå til: