Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Faceclaim TAK!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 3:41 am

Ja nu jeg nød til og spøger om der ikke kan komme en faceclaim liste for jeg oplever at mit avatar bliver brugt af en anden så kunne vi ikke få en liste til alle os som bruger IRL billeder, for jeg gider seriøst ikke og opleve at der er en klon af mig selv!

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 3:43 am

Kunne ikke være mere enig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:30 am

Syntes også det lyder som en god idé, men jeg kan godt forstå at det muligvis hender at man ender med at have det samme billed da jeg ikke tror at alle der opretter sig en ny bruger kigger alle bruger igemmen for at se om nogle af de andre bruges mange udsendene er det samme som det man bruger.
Også en ting til jer der gerne vil være alternative i udsendene, vi I ikke nok være søde at holde til en hårfarve da det kan være meget forvirende at I har mange forskellige billeder og at det er nemt at se at det ikke er samme person alle ens billeder er fra/forstiller.

Jeg kan godt forstå det er irreterende at folk liner hinanden.Men husk at det ikke kan undgår når I er så mange der vil have ens uddsende og stil.


Sidst rettet af Safre Tirs Nov 27, 2012 4:34 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:33 am

Det kan vi vel godt, men hvad så hvis personen har op til flere hår farver, han man så ikke lave et maks på to farver for Emilie Autumn har to hårfarver rød og hvid og ja jeg holder mig til dem..

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:36 am

Hårfaver er noget der skifter så med mindre man har nogle magier der skifter ens hårfarve på 5 sek. vil jeg foreslå at man har profil-billed efter den hårfave ens karakter har lige nu og så kan man altid ændre profil-billed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:14 am

Altså man kan jo os farve sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:29 am

Hvis i faceclaimer jeres avatar, så kan det være ligegyldigt med hårfarven. Der er jo en million milliard mennesker med for eksempel brunt, blondt eller sort hår. Hvorfor må man pludselig ikke have det? Det lyder latterligt i mine ører.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:06 am

Hej Demetra, må jeg starte med at spørge hvem der har "snuppet" dit billede Smile?

For det andet, vi er egentlig imod faceclaim. Vi forstår godt at folk her inde får et meget personligt forhold til deres karakter, men cirka halvdelen af dem der spiller her inde er fx tegnede billeder hvor man ikke kan faceclaime dem. Som vi allerede har sagt bliver det dobbeltarbejde for de mennesker der skal sidde og tjekke alting igennem, vi vil heller ikke have regler om at man ikke kan vælge et billede, bare fordi man ikke kan navnet på den model.

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:14 am

Stephan: Jeg bruger et avatar som stort set kun har samme farve hår, enden lilla eller blå, eller kan jo os altid holde mig til blå plus jeg ved hvad min karakter hedder og jeg gider ikke og gøre OSB til flere personer hvis de bruger mine billeder for jeg kan altid genkende mit avatar når jeg ser det..

Admin: Igen jeg taler kun om dem som bruger In real live billeder så kunne i ikke bare lave en til dem og så kan man selv styre det hvis man bruger et anime billede for jeg seriøst træt af at folk ikke kan tjek hvem der optaget og hvem der ikke er optaget for der ingen som gider og bruge tiden på og se alle profiler i gennem det tager jo 100 år, så derfor en faceclaim liste til alle IRL avatar og kan anime folket bare passet det for dem selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:16 am

Demetra skrev:
Stephan: Jeg bruger et avatar som stort set kun har samme farve hår, enden lilla eller blå, eller kan jo os altid holde mig til blå plus jeg ved hvad min karakter hedder og jeg gider ikke og gøre OSB til flere personer hvis de bruger mine billeder for jeg kan altid genkende mit avatar når jeg ser det..

Admin: Igen jeg taler kun om dem som bruger In real live billeder så kunne i ikke bare lave en til dem og så kan man selv styre det hvis man bruger et anime billede for jeg seriøst træt af at folk ikke kan tjek hvem der optaget og hvem der ikke er optaget for der ingen som gider og bruge tiden på og se alle profiler i gennem det tager jo 100 år, så derfor en faceclaim liste til alle IRL avatar og kan anime folket bare passet det for dem selv..

og har løst min billede problem med den anden person
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:49 am

hvad er sansyneligheden for at en preson bruger det samme billede som dig, det er en lille smule mere sansyneligt end at møde en der liner dig på en prik i virkligheden, men det sidste jan ske, som jeg ser ar men to mugligheder hvis man opdager at en anden bruger bruger det samme billede.
den første: rollespil, at jeres karaktere møder en som liner dem selv på en prik, det kan der komme noget fantastisk rollespil ud af, dette ar jo en rolespils hjemmeside.
den anden muglighed er at skrive en venlig PM til personen, som har det samme billede, og spørg dem om vedkomne vil skifte billede.

PS. dette er bare min personelige mening
PPS. hvis der ikke en nogen som har brugt det samme billede, så kan jeg ikke se problemet.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:55 pm

Min pointe Demetra, er at det stadig ville være dobbeltarbejde, da ikke alle der spiller en IRL person ved hvad de hedder, og derfor ikke kan faceclaime dem med navn på en liste. Og hvis man skal være retfærdig, ville en der ikke kendte navnet på sin karakters rigtige person, stadig have første ret.

Jeg er glad for du har fået løst det, det var vores håb at folk kunne tale venligt om det hvis det kom misforståelser i faceclaim Razz

Det næste jeg siger nu, er ikke hele admin-teamets holdning, kun jeg der skriver i øjeblikket:

Behøver man spille at man ligner hinanden? Ofte her folk skuespillere med andet hår, i en anden rolle, en anden alder.. et billede der bestemt ikke er identisk. Jeg kan forstå at det præcise billede er irriterende, men hvad betyder det om en anden person på siden har den samme person i en anden vinkel? Det er jo ikke sådan at folk bliver i tvivl Razz når dette er sagt, husk det kun er min mening og reglen her inde stadig lyder at man ikke tager andres billeder. Ville bare lige spørge, for det ville jeg personligt synes var nemmere.

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:47 pm

Dette har været oppe at vende før, og min mening er stadig den samme.
Jeg ser ikke problemet med en faceclaim, hvis ens ava står der er det optaget, hvis ikke er det tilladt at bruge ...
Det er jo ikke et problem for dem der synes det er ok at andre også bruger det samme ava( så langt så godt, HVIS man synes det er sjovt at lave spil på)
Personligt ville jeg finde det rædselsfuldt og det ville ødelægge mit forhold til min karakter, som jeg forsøger gøre levende og personlig.

Så... For os der gerne vil have der kun er en af os, kunne man måske have en liste ?
Det behøver jo ikke være obligatorisk at claime sit face, men HVIS man har gjort det , kan andre ikke snupser det Smile

Lidt det samme som en indbos forsikring, ikke noget der er påkrævet, det er frivilligt ... Men har man den får man erstatning hvis skaden sker, ellers gør man ikke ... Valget kan være frit Smile
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:50 pm

Problemet opstår så når nogle finder et billede af en model. Det synes det er fedt og checker faceclaim siden ”ikke taget? Fedt!” opretter sig og bliver glade. Så sidder der en anden spiller på siden, hun har allerede det billede, men kendte ikke navnet og har ikke faceclaimet. Ved at lave en faceclaim, vil folk holde helt op med at kigge brugerens billeder igennem. Og måske gør man det ikke i forvejen, men jeg husker en gang jeg havde fundet et billede der ikke var faceclaimet. Det var så blevet glemt. Det gjorde mig rigtigt skuffet, og jeg blev godt irriteret på admin. Jeg havde allerede spillet hende noget tid og havde knyttet mig til billedet.

Anyway, jeg er ikke glad for ideen om nogle der faceclaimer og andre der ikke gør. Men jeg kan se det er et stort ønske for sidens brugere, så det kan jo ikke bare ignoreres Razz jeg vil diskutere det med min medadmin i aften, forhåbentlig kan vi finde en løsning der er tilfredsstillende for alle parter Razz


Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 9:31 pm

jeg tror bare jeg opgiver og finder et andet sted, jeg har det bedre med forum hvor jeg ikke skal side og sige "sorry men jeg bruger de her billede så du nød til og finde noget andet" for det jeg ærligtalt træt af og gør, så vil jeg hellere bruge en side hvor men nemt kan slå det op i et forum for sig selv..
Tror bare jeg smutter tilbage til vampire freaks hvor man bruger character tag, for det gør livet nemmer for mig, sorry at det kommer til det her men jeg kan bare ikke overskud og skulle vrike som en bitch omkring billeder, så vil jeg hellere finde et system hvor de sådan set holder sig til faste billeder i sted for man skal mind folk om hvem det er der har lov til og bruge billede.
For det her er næsten bare først til mølle og så må andre jo bare selv leve med det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 9:48 pm

Demetra , selv ved faceclaim er det jo først til møllen , og det er vel fair nok at den den først opretter en bruger med det ava har lov at bruge det ?
Jeg vil fastholde ønsket om faceclaim , men iørvrigt rose los admins for en fin side og for at jonglerer fint mellem ledelsesret og brugerens ønsker Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:02 pm

Jeg kan godt se at folk er glade for deres billeder og knytter sig til sin karakter, det gør jeg selv og syntes også det er irriterende hvis nogle tager det faceclaim jeg bruger, men igen. Hvorfor skal faceclaim have en så stor rolle, rollespil på skrift er endt med at blive noget med 'hvem har det pæneste billed'. Hvorfor ikke gøre som i en bog. Beskrive karakterende igennem teksten som man egentligt 'burde' gøre, frem for at finde en person man nu en gang kan lide af den ene eller anden grund. Ved godt det er svært, men det kan lade sig gøre, hvis man får lov af admin.

Demetra: Kan ikke helt forstå hvorfor du dropper siden bare fordi du skal 'kæmpe' lidt omkring dit faceclaim. De folk jeg i tiden har kontaktet omkring det, har været meget flinke til at gøre det og du siger selv det kun er én person. Det må da også være lidt trist hvis du giver op så snart du bare skal kæmpe for det mindste. Ved godt det lyder provokerende, men kan ikke se hvorfor du gør det.

Enig med Millicent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:31 pm

Måske folk har forsøgt at finde er ava de mener matcher deres karakters personlighed ?
Handlede det om at finde det kønneste , havde jeg ikke valgt hende jeg bruger, jeg valgte hende fordi hun så blid ud Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 10:58 pm

Så lad mig sige noget positivt! Ikke så mange detaljer! Wink
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 11:04 pm

Det er jo helt op til dig Demetra Smile det er selvfølgelig beklageligt hvis siden ikke lever op til dine behov, men sådan er det jo. Hvis du gerne vil have slettet din karakter, kan du bare sende en pm til adminprofilen, så skal vi nok få det ordnet Smile

Når det er sagt håber vi selvfølgelig at du bliver hængende. Og skulle du få lyst til at spille her inde en anden gang, så er det jo bare at oprette sig igen ^^ men hvis der er en bedre side der ude for dine behov, så ville det jo også være dumt ikke at spille der.

Til Millicent, så vil vi fortsat diskutere muligheden for en velfungerende faceclaim der kan fungere mellem både spillerne og Admin. Mon ikke vi skulle kunne ryste en holdbar løsning ud af hatten Very Happy?

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 11:17 pm

<3
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:56 am

Ok vi har lavet en test af hvordan det kommer til at se ud (lige nu er den kun lavet med de tegnede billeder, imens den med rigtige billeder er ved at blive sat sammen). Tanken om at det ikke er lige for alle har irriteret mig grænseløst. Hvis folk gerne vil have deres navn på faceclaim, skal de bare skrive det (der kommer også sted til den slags) og det bliver folks eget ansvar at informere admin hvis de skifter karakter. Jeg håber det er en løsning folk kan lide, med minimum arbejde for dem der ikke gider gå op i det, og tilfredsstillende muligheder for dem der vil.

https://aterswell.danskforum.net/t889-test
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:59 am

Syntes det ser rigtig godt ud! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:01 am

en klapsalver til atmin-teamet
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:11 am

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Faceclaim TAK! Empty
IndlægEmne: Sv: Faceclaim TAK!   Faceclaim TAK! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faceclaim TAK!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Faceclaim
» Faceclaim
» Angående faceclaim
» Faceclaim for rigtige personer
» Tilføj/skift faceclaim

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: