IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

healing

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: healing    Tirs nov 20, 2012 8:40 am

da min karakter er dr. vil jeg gærne vide, hvor efiktivt de forskelige racers healene evner er. er det forstærkedt naturlig healing, ellr er det muligt at heale skader som 'bare' er noget som er på det forkerte sted, f.eks. en skulder som er gået afled.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

IndlægEmne: Re: healing    Tirs nov 20, 2012 6:10 pm

Hej Martin.

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du præcist spørg om. Hvis du mener hvor god de forskelliges krop er til at heale naturligt så er det som følgende:

Vampyrer: Healer alting selv. Større skader vil blot kræve længere tid, men langt det meste healer meget hurtigt på vampyrer. Sollys er det eneste der vare længe, og som efterlader synlige (og permanente) ar.

Varulve: Kan også heale sig selv utroligt hurtigt. Selvom de er svagere i deres menneskelige form, så går healing ikke langsommere. Der vil normalt heller ikke være meget tid på at heale varulve, hvis de bliver skadet af våben af sølv vil det dog have samme effekt som på et menneske. Hvis sølvet kommer i blodet vil det kunne dræbe dem. Så der handler det om at få det renset.

Resten af spillets racer er ligesom mennesker når det kommer til skader. Det vil hverken være svære, eller lettere at helbrede dem. Der er selvfølgelig nogle af racerne der er mere modstandsdygtige overfor magi, men ud over det burde der ikke være forskel.

I tilfælde af du spurgte hvor god en healing den enkelte spiller kan, så er det op til dem i fællesskab med Admin at bestemme hvor effektiv healing er.

Hvis jeg ikke har forstået dit spørgsmål, så beklager jeg meget Razz så må du lige skrive igen!

- Admin

Vis brugerens profil http://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: healing    Tirs nov 20, 2012 6:38 pm

det jeg mener er om de gror perfekt sammen.
f.eks. hvis en knogle er brækket og den ved naturlig healing seter sig sammen, så er der en stor sansynelighed for at den gror skævt sammen.
og ved en skulder som er gået afled, dette er skader som uden hjælp udefra, vil healing faktisk gøre det hele værre
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

IndlægEmne: Re: healing    Ons nov 21, 2012 6:50 am

Vampyrer og varulve er ikke i stand til at vokse deres skader perfekt sammen, hvis noget sidder forkert, og det ikke bliver sat på plads, så vokser det forkert sammen, til gegæld kan de rimeligt nemt rykke en skulder eller en knogle på plads.
- Admin
Vis brugerens profil http://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: healing    Ons nov 21, 2012 6:52 am

ikke hvis man ikke ved hvordan, men tak det var bare det jeg ville vide
Sponsored content

IndlægEmne: Re: healing    

healing