Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hjemme igen - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:01 am

tid: 04:00
sted: hjemme
vejr: stjerneklart

"Logan!" råbte Samuel så snart han var kommet inden for døren, "Logan! jeg vil tale med dig!".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:05 am

Logan rejste sig og kom hen til ham "ja herre?" sagde han overrasket. Han virkede ikke i sit bedste humør.. overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:08 am

Samuel så undersøgende på ham, "du har ikke fortalt at du er begyndt at hænge ud med andre vampyrer" sagde han med et strengt og spørgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:09 am

"..." Logan så på ham. Talte han om.. "er der en bestem vampyr De referere til herre?" spurgte han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:12 am

Han så vredt på ham, "hvor mange af dem plejer du at omgås? en kvinde, omkring 400, utrolig smuk".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:16 am

Logans øjne blev smalle da han sagde det. "Det er alle vampyrer" svarede han køligt. "Omkring de 400 og en kvinde, jo Ashley Victoria" sagde han uden at flytte blikket "vi har mødt hinanden én gang"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:25 am

Han nikkede og holdt øje med ham, "og hvad lavede i denne ene gang?" spurgte han med kold stemme.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:34 am

"Vi sad i kirken, den store i centrum, og snakkede sammen" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:37 am

"Hvad snakkede i om?" spurgte han, ikke tilfreds med svaret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:45 am

"Vi talte om hvem vi begge var, hvor længe vi havde levet.. hun savner solen ligesom jeg, jeg tror desværre ikke savnet om det menneskelige liv bliver mindre med tiden. Hun fortalte om sin forlovede der var død og om den aften hun var blevet vampyr, jeg fortalte om dig og min situation. Vi talte om hvor vidt vampyren er imod naturens orden" fortalte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:47 am

Han nikkede og betragtede ham indgående, "og det var alt?" spurgte han strengt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:08 am

Logan så på Samuel.. han sukkede tungt "hun kyssede mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:10 am

Samuel så chokeret på ham, så ændredes hans ansigstudtryk sig og blev hårdt og koldt, "aha" sagde han, "hun kyssede dig?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:12 am

"Ja, hun kyssede mig" gentog Logan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:14 am

Han kneb svagt øjnene sammen, "og hvad mere?" sagde han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:16 am

"Mere? Vi havde ikke sex hvis det er de De hentyder til" sagde Logan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:17 am

Han nikkede svagt, "hvornår skulle i ses igen?" spurgte han, stadig me en kold stemme.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:18 am

"Det var ikke planen vi skulle ses igen" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:19 am

Han fnøs svagt, "virkelig?" spurgte han, langt fra overbevist.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:22 am

"Jeg ville hilse på hende hvis jeg så hende igen" svarede Logan "men vi havde ikke aftalt at mødes."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:26 am

Han så vurderende på ham, stadig ikke overbevist "og hvorfor ikke?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:29 am

"Fordi du ville være imod det" sagde Logan og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:31 am

"og hvis jeg ikke havde opdaget det?" spurgte han vredt, "havde det så stadig bekymret dig?"


Sidst rettet af Samuel Ons Nov 14, 2012 9:32 am, rettet 1 gang (Reason for editing : tastefejl)
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:32 am

"Nej, så havde jeg set hende igen" svarede Logan og så bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 9:35 am

Han nikkede kort, det var, hvad han regnede med, "Jeg vil ikke have du ser hende" sagde han koldt, "måske du skulle blive inde de næste par nætter" fortsatte han overvejende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjemme igen - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme igen - Logan   hjemme igen - Logan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjemme igen - Logan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Nu det jul igen og nu det jul igen.. - Mizore
» Hjemme hos Lana efter 3 månder //Jayden//
» Hjemme undervisning //Emmali
» Alene hjemme - Azariel
» Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: