Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En afslappet aften - Bradley

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:06 am

han sukkede og var nu helt henne ved hende "jeg ved hvad jeg er, jeg ved hvad min slags gør, men tro mig når jeg siger, jeg ville gå i døden for dig" hviskede han og så på hende med blide øjne, han tog hendes hånd og lagde den mod sit hjerte der engang slog "kære Natsu, jeg mener når jeg siger til dig at du er den smukkeste kvinde jeg længe har set og jeg har altså levet længe, og jeg mener at jeg ikke vil spise dig, fordi du ville være et spild, som jeg også mener at du er kvinden der kan redde mig ud af min forbandelse, som min søster satte over mig for så længe siden" han kyssede blidt hendes hånd og gav den et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:11 am

”Hør.. Bradley..” Natsu tog tøvende hans hænder og så på ham. Hun følte det som om nogle havde kastet en spand koldt vand i hovedet på hende. ”Du tror du elsker mig, at du ville gå i døden for mig? Du kender mig ikke..” hun trak sig et par skridt væk fra ham. Hun var forvirret.. stadig ikke overbevist om historien. Hvis historien var en løgn.. ville han lege med hende. Hvis den var sand.. hun vidste ikke hvad hun skulle stille op med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:14 am

han sukkede og så ned "jeg forstår dig godt, men forstår mig, jeg leger ikke med dig, jeg laver ikke sjov med dig, den tatovering jeg har på min arm, er et direkte bevis på hvad hun gjorde ved mig, har du ikke lagt mærke til at den bevæger sig, for dette er ikke en normal tatovering, den er grundstedet for forbandelsen, men ja jeg vil gerne gå i døden for dig, beskytte dig og værne om dig så meget som jeg nu kan" hviskede han gik stille hen mod hende, med bløde bevægelser og en yndefuld gang
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:17 am

Natsu bakkede forsigtigt bagud, hver gang han tog et skridt tog hun også et. ”Du kender mig ikke..” gentog hun og så usikkert på ham. ”Jeg er meget smigret over at du synes jeg er smuk..” sagde hun tøvende ”men det er ikke nok til at gå i døden for nogen.. og selv hvis din historie er sand, hvorfor tror du så det er mig..?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:20 am

han var hurtigt henne ved hende og tog hedes hånd "for hvis du ikke var, ville du være død nu, jeg kan mærke det som jeg aldrig har kunne mærke før, en speciel ting, jeg kunne jo englelig være ligeglad med dig, men det er jeg ikke, du... jeg ved rigtigt nok intet om dig, men jeg er ligeglad" hviskede han og lagde en hånd på hver af hendes skuldre "men jeg er ikke ligeglad med hvad der sker med dig, jeg føler at hvis der er en der gør dig moget, vil jeg flå hoved af vedkommen" hviskede han og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:23 am

Natsu vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun følte at alt luften var blevet slået ud af hende.. ”kan du ikke høre hvad du selv siger?” mumlede hun og så på ham. ”Hvor længe har du ledt? Måske kan du bare lide rødhårede.. måske er det fordi jeg kan magi? Jeg mener.. måske har du noget for piger med tatoveringer, min personlighed er langt fra god, det er ikke noget man ville ønske at blive involveret i..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:28 am

han smilede blidt og strøg hende ned langs skulderen "jeg har ledt i 534 år og nej jeg har aldrig følt noget for de piger jeg har mødt, det var alt sammen det samme, jeg var ligeglad med dem, men dig er jeg langt fra ligeglad med, og om du så stjal eller dræbte folk, ville jeg være ligeglad" hviskede han og bøjede sig ned mod hende "men jeg ville aldrig gøre dette mod nogen anden" hviskede han og trykkede sine læber mod hendes, mest for at få hende til at stoppe med at snakke, men også fordi han længe havde tænkt over hvordan det måtte havde føltes
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:34 am

Natsu spærrede overrasket øjnene op da han pressede sine læber imod hendes. Hun stivnede, vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Forsigtigt brød hun kysset og så på ham ”Bradley.. jeg ved ikke noget om dine 500 år alene, eller om din forbandelse.. men du kigger på en 22 årig pige med commitment issues.. og jeg ved ikke med dig, men jeg er ikke typen der er bundet på hænder og fødder efter en drink..” sagde hun usikkert.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:36 am

han gispede næsten og smilede svagt "jamen så lad mig vise dig hvad jeg mener, en date, en enkel date" hviskede han og kyssede hendes hånd "men jeg ved når jeg har fundet hvad jeg har let efter og jeg ved det er dig" han strøg hende ned over kinden og smilede varmt til hende "du for mig til at føle mig levende igen, som var jeg 534 år yngre og tilbage i London igen" hviskede han og smilede blidt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:44 am

"En date..." sagde Natsu tøvende. Hun betragtede ham lidt.. ”en enkelt date..” hun så undersøgende på ham. ”Det ville måske være mest fair..” sagde hun og rynkede brynene lidt. ”Men der skal være regler, vi skal have helt på plads hvad du og jeg kan forvente af en sådan aften.. det er alt for overvældene at få afvide man er nogens drømmepige der skal hæve en mørk forbandelse på noget der ikke engang er en date..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:46 am

han nikkede og bed sig kort i læben "ja jeg ved min timing ikke var den bedste i verden, men prøv at forstille dig det, jeg har ledt så længe og nu har jeg endelig fundet dig" hviskede han og strøg hende ned langs kinden "og hvad ville du selv gøre, hvis der var en ting du havde brug for for at få det bedre, ville du så ikke kæmpe for den" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:50 am

Natsu så tøvende på ham. ”Jeg tror ikke du kigger på den rigtige..” sagde hun alvorligt. ”Men jeg er villig til at gå på en date og finde ud af det.. vi kan gå ud og spise?” foreslog hun og rystede så på hovedet ”eller noget du også fik noget ud af..” hun vidste ikke helt hvad der skulle ske. Det havde været en af de mærkeligste aftener længe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 9:54 am

han smilede og nikkede "jeg ville elske at spise en middag med dig, skal vi gå et stille sted hen eller er der en restaurant et eller andet sted her i denne bygning" spurte han og rakte sin hånd frem mod hende, denne gang var det som en åben invitation til at hun kunne tage den hvis hun nu end ville, "men skal vi så tage afsted nu eller" spurte han svagt og med et lille smil, man kunne kalde usikkert
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 10:01 am

Natsu så på hans hånd. Hun placerede den blidt i hans. ”Hvis du tror i aften er passende..” sagde hun tøvende ”men jeg.. er såret, så det skal helst være rolige aktiviter.. at spise middag lyder hyggeligt” hun smilede lidt usikkert til ham. Det havde været noget af et chok alt sammen.. forhåbentlig ville tingene falde lidt på plads under middagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 10:03 am

han smilede og gav hendes hånd et blidt klem "jeg lover dig at jeg vil gøre denne aftne så rolig for dig som du nu end ønsker, og vi skal gøre lige hvad du nu end ønsker og lave" hviskede han og kyssede hendes håndryg blidt, før han blidt førte hende ud af baren "hvor er du kommet til skade" spurte han og så undersøgende på hende, blidt nussede han hende ned langs kinden og hævede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 10:45 am

"Jeg blev skudt her den anden dag" fortalte Natsu "mit ribben.. ja, jeg må ikke være for aktiv, så kan jeg risikere at punktere en lunge eller noget” hun sukkede irriteret. Det havde bestemt sat en dæmper på hendes arbejde. Hun så lidt på sin hånd.. hun vidste ikke helt hvad hun skulle forvente sig af i aften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 10:49 am

han så blidt på hende "det er da forfærdeligt" hviskede han og kyssede blidt hendes pande "kom så lad os gå stille og roligt hen mod restauranten" hviskede han og lagde blidt en arm om hende, hvorefter han begav sig mod hvad han kunne lugte som en god restauran, blidt så han ned på hende og hævede det ene øjenbryn "går jeg for hurtigt" spurte han og gik langsommere i det tilfælde af at hun havde smerter
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:08 am

”Det går” Natsu smilede til Bradley. Hun så sig om.. fik øje på en restaurant hvor hun havde spist før. Så vidt hun huskede var maden der god, og så var det vidst også ret hyggeligt indrettet. Hun skævede op på ham ”hvad med her?” spurgte hun og stoppede op. En kølig aften brise slog imod hende og fik hendes hår til at svæve. Hun smilede svagt, det klarede tankerne at komme ud og gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:11 am

han nikkede og gik hen for at åbne døren "alt for dig" hviskede han og gjorde plads til hende, sådan at hun kunne komme ind "jeg er nysgerrig det er så længe siden jeg har prøvet at spise menneske mad, hvordan mon det smager nu" spurte han tænksomt til sig selv, men efter lidt tid, hvor han havde stået med rynket bryn og et tænksomt udtrykke, vendte han blikket mod Natsu og smilede varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:16 am

Natsu smilede og gik ind. Hun så sig om i den lille restaurant… alt så ud som hun huske det. Små, brune borde og stole. Røde, runde lysestager på bordene. Hun bevægede sig ind imellem nogle borde, satte sig et sted forholdsvis i midten og satte sig. En tjener fik øje på dem og satte kursen imod deres bord med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:18 am

han smilede og fulgte efter hende med varme øjne, der kun var retted mod hende, og da hun satte sig gjorde han det samme bare lige overfor hende, "dette er nu et hyggeligt sted" han smilede og så kort rundt, før han igen så på hende, før hans øjne igen lå på hende som det blide lang "har du været her tit" han smilede og så interesseret på hende, alt interessen var dukkede op i hans øjne som forføren forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:21 am

”Nej, faktisk har jeg kun været her én enkelt gang før” svarede Natsu og smilede til ham ”jeg synes bare at huske her var rart.. så hvornår var sidste gang du indtog menneskeføde?” spurgte hun og så undersøgende på ham.

Imens kom tjeneren hen imod dem ”ja, hvad kunne jeg friste med?” spurgte han og smilede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:25 am

han nikkede med et bredt smil, men så tænksomt ud da hun stilte ham et svært spørgsmål "uhh det må nok havde været fr jeg blev forvandlet, vil jeg tro" han trak på skulderne. med øjnene rettede på hende så han ned over menuen og for engang skyld var han på dybt vand "øggg undskyld mig men kan de forklare mig hvad spagetti er" spurte han og rettede sine stikkende blå øjne mod tjeneren. hans øjnesøgte kort mod Natus og derefter op mod tjeneren
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:31 am

Natsu forsøgte at skjule et lille smil. Af alle retter han kunne have spurgt om.. så havde han valgt den mest uheldige.

Tjeneren så noget overrasket på Bradley, så ud som om han ikke helt kunne regne ud om det var en dårlig joke.. ”lange.. mel..ting..” tjeneren kunne ikke huske hvordan man lavede spegetti ”det smager godt”

Natsu synes det var morsomt.. så selv på menukortet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 11:33 am

han hævede det ene øjenbryn "jeg mener det altså hvad er denne ret og hvad er lange mel ting" spurte han og vendte ansigtet mod Natsu da hun begyndte at grine af ham, hvilket han ikke helt kunne forstå da han ikke havde spist eller set på mad de sidste fem hundred år "gider de unge herre at give mig et lidt mere detaljeret forklaring på hvad denne ret er" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En afslappet aften - Bradley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En afslappet aften - Bradley   En afslappet aften - Bradley - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En afslappet aften - Bradley
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En aften på jagt //Cam//
» En sen aften - Teemo
» Aften underholdning tak!
» Aften ude - åbent
» En hyggelig aften //Caspien//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: