Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur på club - Felix

Go down 
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:54 am

Tid: 00:00
Sted: Joseph's
Omgivelser: Folk der danser og drikker

Jayden sad oppe ved baren med en kold drink i hånden. Han så ud over de folk der dansede og smilede svagt.. han kunne godt lide den nye ejer af clubben, han havde tilføjet lidt sjæl til stedet. Jayden var iført en hvid skjorte og mørke bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:04 am

Felix gik ind på clubben. Han havde en sort smoking på. Han smilede og gik hen for at få noget at drikke
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:06 am

Jayden løftede blikket og så på en ung mand der kom hen til baren. "Hm, du er fint klædt på?" sagde han og så på Felix påklædning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:13 am

//Må man joine :p?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:13 am

"Tak i lige måde. Skal jeg gi en drink?" sagde Felix og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:16 am

//Jada du er efter mig Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:22 am

//Super Wink//
Xiel går indenfor i clubben, og ser rundt. Går herefter op til baren, hvor hun ser to andre. Jeg genkender den ene, og går derhen. "Hej Jayden!" smiler hun.

//Xiels beklædning//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:23 am

"Jo tak, en drink lyder super!" sagde han overrasket. Det var ikke så tit at drengene bød på drinks. Han smilede, og så op da nogen sagde hans navn "oh, Xiel?" sagde han og smilede til hende "godt at se dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:27 am

Felix så på den smukke kvinde der kom gående imod dem. Hun kendte vidst fyren. "Jeg vil også gerne byde din kønne veninde på en drink. Hvad vil have?" spurgte han og smilede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:31 am

"Hej med dig" lo hun og smilede til ham. Så vendte hun blikket mod den anden fyr. "Jamen, tak som byder, det skal du da være velkommen til!" Hun smiler charmerende til ham. "En Martini, tror jeg" smiler jeg til ham.

//Hov! Jayden, var der ikke et dæknavn, egentlig :O?//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:34 am

//Jo! James x'D...//

Jayden smilede lidt "hm, jeg tror bare jeg tager rom og cola, jeg føler mig ikke særligt.. kreaktiv i aften" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:45 am

"En Martini, en rom og cola og en gin og tonic" sagde Felix.

"ok" sagde bartenderen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:50 am

//Sry, Jayden x'D! Retter det lige!//

Hun smilede til bartenderen kort, og vendte blikket mod Jayden. "James, hvem er din ven?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:53 am

"Jeg har faktisk ikke selv fået navnet endnu" sagde Jayden og så spørgene på Felix "mit navn er James, dette jer er Xiel.. hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 3:00 am

"Jeg hedder Felix" sagde Felix og smilede til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 3:22 am

"Rart at møde dig, Felix!" smiler Xiel charmerende, og lægger hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 4:17 am

Jayden tog imod sin drink da bartenderen var færdig og så lidt fra den ene til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 11:56 pm

"tak i lige måde" smilede Felix.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 1:02 am

Hun nuppede hurtigt sin drink, med et smil til dem begge. Så vendte hun blikket mod Felix. "Er du ny her?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:33 am

Jayden tog en tår af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 1:51 am

"Ja det er jeg" sagde Felix med et smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 4:22 am

Hun ser indgående på ham, og smiler så - "Fortæl! Hvor kommer du fra?" Hun nipper lidt til sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:54 am

Jayden tog en slurk af sin drink.. han så undersøgende på fyren og af ren interesse sansede han magi på Felix. Lidt overrasket da der kom et udslag, han var magiker.. interessant.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på club - Felix Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på club - Felix   En tur på club - Felix Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på club - Felix
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fight club (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: