IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 6:39 am

hej kære admin, nu har jeg kiggede lidt rundt og forskellige bruger kan desværre ikke se andre's text men kun Admin's kan o.o

jeg ville høre om i kunne gøre inde på Admin's styresytemer og ændre dette så almen bruger kan kigge på ens billede x3

Mvh. Azariel Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 7:21 am

hvad gør du når du sætter billeder ind? Image knappen eller Host an image?

Og du ved stadigvæk ikke hvem jeg er!!
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 7:24 am

Hej, vi har lige rykket det ned i spørgsmål Smile hvilke billeder har du problemer med at se? Er det på profilerne eller i emnerne? Og er det kun i nogle emner eller i dem alle?
Vis brugerens profil http://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 7:37 am

Jeg tror jeg kan hjælpe for det er ikke et konstant problem, men når jeg ser det han har skrevet nu så har han et billede som underkrift. Det billede kan jeg se nu men jeg kan ikke se det i hans nyeste emne samt det andet billede han har indsat.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 7:40 am

Jeg tror, uden at ane noget om computere, at det er fordi det er et delvist lukket emne, eller sådan noget o-o
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 02, 2012 6:08 pm

det er i emne, da der står at det kun er admin som har tilladt i at se de billeder som bliver lagt i emner, profil text & underskrift er ment til at andre har mulighed for at se, men inde for emner er det lidt anderledes :/
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Lør nov 03, 2012 2:27 am

Hvis problemet er det vi tror det er.. så er det simpelt at normale brugere ikke har adgang til at se billeder og links i Udlandet og USA. Det er nu ændret! Hvis vi stadig ikke har løst problemet, så må du lige prikke til os igen og forklare endnu en gang for de langsomme admins Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Lør nov 03, 2012 2:34 am

Hvis det er melder jeg mig gerne som IT supporter :3
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   Fre nov 16, 2012 7:18 am

Hej Gabriel, der ser ikke ud til at være brug for en IT supporter til siden, men skulle det ske vi pludselig sad med et problem vi ikke kunne få løst, skal vi nok huske dig Smile!
Sponsored content

IndlægEmne: Re: SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~   

SPØRGSMÅL! ~hvorfor kan jeg mine med emne partner ikke se billeder o.o ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Hvorfor græder kvinder så let?
» WARNING - Troldende slår til (Artikel)
» Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» en af de eneste sted der ikke er køer //natsu//