Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Regler om varulve er utydelige

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 1:55 pm

Varulve er mennesker der er blevet bidt af en anden varulv og smittet med varulvesyge.

Ovenstående siger at varulve er mennesker der er blevet bidt.

Hvis en varulv for børn med et menneske, engel, dæmon eller anden varulv er der en stor risiko for at sygdommen går i arv til barnet.

Varulve kan få børn med alle andre racer end havfolk og vampyrer.

Men her lyder det som om at alle andre end havfolk og vampyrer kan få smittet..

Så mit spørgsmål er:

Hvad sker der hvis jeg bider en sortelver? Bliver hun så en varulv?
Og hvad sker der hvis jeg får børn med en sortelver? bliver det så måske en varulv?

Håber admins vil udspecificere det lidt bedre i regeltråden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 2:25 pm

you kind sir are a genius! ^^
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 10:01 pm

Hey Shawn! Efter at have læst dit indlæg har jeg desperat siddet og læst vores regler igennem med tanken: Hov? Det synes jeg da vi har skrevet?

Det er nu endelig lykkes mig at finde og citere fra blandingsracereglerne: "Varulve: Hvis en varulv har sex med et menneske kan sygdommen risikere at gå i arv til barnet. Har du sortelver/elver/havfolk blod i årene er du immun overfor sygdommen. Engle og dæmonbørn kan heller ikke blive varulve."

Faktisk har vi i team admin snakket rigtigt meget om dette her, og har efterhånden helt styr på det selv. Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis spillerne skal lede alle de forskellige racer igennem for at finde ud af hvilken effekt et bid har. Vi har skrevet i reglerne at det er ved bid af et menneske, men jeg forstår godt hvis folk stadig tøver og ikke er sikre på om det kun gælder mennesker. Englebørn og Dæmonbørn kan ikke blive varulve.. og så alligevel, uf, nej det er bestemt ikke beskrevet godt nok!

Mange tak for at du har gjort opmærksom på dette, jeg vil egentlig bare sige fejlen nok er opstået i at vi har haft så godt styr på det, at vi simpelthen ikke kunne forstille os det ikke var skrevet ned Razz jeg vil ændre det med det samme.

Hvis du stadig har spørgsmål om varulve bid efter jeg har rettet i reglerne (jeg skal med glæde sende et lille link her inde når det er gjort) så skriv endelig og spørg igen ^^

- Admin

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 10:20 pm

https://aterswell.danskforum.net/t607-varulve#30096 Sådan der, så burde det være på plads Smile
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:47 pm

mange tak for det hurtige svar, nu er jeg i hvert fald ikke i tvivl længere:D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 3:54 am

Jeg er også i tvivl om en anden ting.. Hvor gammel kan en varulv blive? fordi i mange lores kan de også blive flere hundrede år gammmel..?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 8:32 pm

Varulve kan ikke blive ældre end normale mennesker ^^ jeg sidder igen og prøver at finde det i reglerne, den der følelse af man synes man har skrevet det ned! Razz

Jeg skal nok få det skrevet ned, lige i øjeblikket er jeg desværre så syg at jeg har svært ved at sidde oprejst -.-' jeg får kigget på det når jeg genfinder min manglene balanceevne xD
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Regler om varulve er utydelige Empty
IndlægEmne: Sv: Regler om varulve er utydelige   Regler om varulve er utydelige Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regler om varulve er utydelige
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Regler der skal overholdes
» Varulve
» Varulve
» Varulve side
» Ideen om en stat er nedstemt, få regler sat på plads

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: