Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 At vinde en piges hjerte.. //Richard//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:14 am

Tid: 17:00
Sted: Forlystelsesparken
Vejr: Pludselig overskyet og trist..
Omgivelser: Mange mennesker

Sabrina havde stået i 20 minutter og ventet. Denne her fyr der ellers havde virket meget sød havde inviteret hende med i forlystelsesparken. Hun havde fået øje på den sødeste bamse i skydeteltet, og havde pænt bedt Richard om at skaffe hende den. Men han havde ikke engang vidst hvordan man holdt et gevær, og tiden var bare gået og gået..

Heldigvis var hun blevet reddet da Remee var kommet forbi og i første forsøg havde fået bamsen, og givet den til hende! Hun var sikker på det var kærlighed ved første blik. Hun havde øjeblikkeligt sagt ja da han spurgte om hun ville have en tur i hans bil, og var gået fra parken i højt humør.


Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:19 am

Richard så efter hans date og hendes fyr, han sukkede tungt og skød uentusiastisk det sidste skud af i teltet før han gik. Han havde ellers lige været så glad for at have fundet en date, og så endda en på sin egen alder, men selvfølgelig varede den slags ikke ved.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:23 am

Natsu kom gående igennem igennem forlystelsesparken. Hun så lidt på de forskellige ting og overvejede hvad hun skulle prøve først. Hun så op på himmelen, det havde ellers været et godt vejr.. men det så ud til at blive lidt køligere.. så længe der ikke kom regn burde det være fint.

Hun stoppede op ved en af de maskiner der griber bamser med en krog. Hun stak den en tyver og forsøgte.. det failede. Hun rynkede brynene og stak endnu en tyver i dimsen.. denne gang fik hun da også fat i en bamse, men den faldt ud af krogen før det var meningen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:27 am

Richard overvejede om han burde prøve nogle ting eller måske købe en candyfloss, inden han tog hjem, men han følte sig ikke rigtigt i humør til det. Han besluttede sig for at tage hjem, måske gå tidligt i seng ... Smens han gik imod udgangen, fik han øje på nogen, en pige, omtrent hans alder, med velkendt rødt hår. Han stoppede op og betragtede hende lidt for at være sikker. Jo det lignede godt nok hende, Natsu. Han skiftede retning og gik nu imod hende istedet for udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:29 am

"Dumme maskine" mumlede hun og ruskede irriteret i den. Hun ofrede endnu en tyver på det mekaniske monster, men med samme resultat. Hun overvejede kort at smadre den, tage den bamse hun havde haft fat i og stikke af.. *så.. det er jo bare et spil for børn, det kræver held.. ikke evner, nu prøver du bare igen og..*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:46 am

Richard smilede svagt og gik op på siden af hende, "ingen held?" spurgte han forstående og kiggede lidt på maskinen, "måske du skulle prøve et af skydeteltene i stedet, der har man i det mindste en fair chance ..."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:54 am

Natsu så overrasket op da nogen talte til hende.. hvor uhøfligt!.. ”Richard?” hun lyste op i et smil ”hej” sagde hun og slap maskinen. ”Ja den.. spiser alle mine mønter” sukkede hun ”jeg ville bare gerne have den lille ræv, de kommer altid de sødeste bamser i dem her..” hun sukkede og sendte et længselsfuldt blik imod en lille, nuttet rævebamse der lå øverst i bamsebunken.

At vinde en piges hjerte.. //Richard// 35mm5vk
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 7:58 am

Han besvarede hendes smil, "Hey, jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men jeg har ikke det store held i aften, især ikke med bamser" sukkede han, "men det er da rart at se dig her, er du her alene eller sammen med nogen?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:00 am

"Alene.." sagde hun og sukkede "hey, det er ikke spor sørgeligt ikke at have venner at tage i byen med!.. hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:03 am

"... alene" sagde han og trak på skuldrene, "nej, ikke spor, i det mindste har du ikke mistet din date" sagde han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:07 am

"Mistet din date?" Natsu så overrasket på ham "din stakkel, hvad skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:14 am

"hun fandt en fyr der kunne ramme bamser" sagde han og smilte svagt, "det gør ikke noget, tror alligevel ikke om hun var min type" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:24 am

"Aha, der er nu også noget med mænd der kan bruge våben.." sagde hun og sendte ham så et trøstene smil "du kunne bruge resten af tiden her på at underholde mig?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:32 am

Han smilede, "det lyder som en god plan, hvad har du lyst til at lave?" spurgte han og kiggede på maskinen, "hvis det er, kan jeg godt give det et forsøg med den der rævebamse" foreslog han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:45 am

"Hm?" Natsu så på ræven.. "jo tak, du må da gerne prøve..?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 7:32 am

Han smilede svagt, "jeg lover ikke noget, men ..." sagde han og smed en tyver i maskinen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:29 am

Natsu så lidt håbefuldt på ræven. Selvom hun nok var ved at være overbevidst om at maskinen var det rene snyd..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:48 am

Richard koncentrerede sig om maskinen og efter lidt besvær lykkedes det ham at fange bamsen og få den over i hullet. Han smilte tilfredst, "her har du den" sagde han og rakte den til Natsu.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:51 am

Natsu så forbløffet på den lille bamse i Richards hænder. Hun lyste op i et stort smil, tog i mod den, omfavnede ham og gav ham et stort kys på kinden "tak!"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:04 am

Han smilede overrasket "øh ... det var så lidt" sagde han og besvarede lidt akavet hendes kram.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:05 am

Hun smilede stort til ham og så på den lille bamse "det skal fejres! Jeg giver en sodavand"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:15 am

Han smilede glad, "mange tak, jeg tror heller ikke jeg har råd til noget resten af aftenen"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:25 am

"Virkelig?" Natsu så undskyldende på ham "så må jeg hellere udvide det.. jeg kunne jo invitere dig på middag? Her i forlystelsesparken?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 4:22 am

Han smilede svagt, "det behøver du ikke" sagde han, "jeg klare mig nok, der er både pasta og ketchup i min lejlighed"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 10:18 am

Natsu hævede skeptisk et øjenbryn "jeg kunne finde på at invitere folk jeg ikke kan lide på middag med den replik" sagde hun og smilede så "kom, jeg tror nemt vi kan finde et nogenlunde sted her inde"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At vinde en piges hjerte.. //Richard// Empty
IndlægEmne: Sv: At vinde en piges hjerte.. //Richard//   At vinde en piges hjerte.. //Richard// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At vinde en piges hjerte.. //Richard//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Lad den snedigste musiker vinde! - Sarah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: