Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Time to shine!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 2:53 am

Hejsa alle sammen navn er Maddox og jeg en halv gammel vampyr som søger nogle og emne med, men der små krav til jer og jeg har måske os et par ideer til hvad der kan ske.

Krav
Ingen anime billeder, jeg spiller ikke med dem da jeg ikke kan forstille mig et møde mellem irl person og en tegnet person.
Over fem linjer tak!
Jeg gider ikke de er stille emner hvor man bare snakker, der skal ske et eller andet.
Alle racer er velkommen

Eller har jeg ikke så mange andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:50 am

Hej, jeg vil gerne emne.

jeg ved godt min karakter er tegnet, men da jeg går højt op i ham, mener jeg ikke at der findes nogen irl der kan potrætere ham, så jeg valgte at tegne ham selv, så godt jeg kunne. Desuden mener jeg at profil billeder kun kan være vejledene, fordi de aldrig kan komme til at ligne 100 %.

jeg er også glad for emner hvor der sker noget, det sker for tit at det bare er snak på snak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:03 am

Tja har du prøvet og søg på noget alternativt, for mit avatar er jo sangen fra BlutEngel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 5:32 am

Jeg vil gerne emne, hvis det kunne være noget - jeg elsker emner, hvor der sker noget! Er du frisk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 5:48 am

Tja har du noget ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 6:09 am

Ja jeg har prøvet, dette er en karakter der ikke kan potræteres på andre måder, billedet kan aldrig blive andet end vejledende på sådanne hjemmesider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 7:37 am

Hm.. Min karakter er jo dusørjæger, det kunne man måske lave et plot på?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 8:50 am

Thomas: lave en god beskrives til mig så kan måske prøve mig frem, jeg normalt ret god til og finde avatar til andre.

Xiel: det kunne da godt blive ril noget hvis det er, Maddox er ikke den mest fredelig vampyr her i byen men nu har heller ikke været udenfor biblotek i en del år (udover når han skal have blod) så det kunne måske godt blive til en jagt og en lille kamp hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:47 am

Jeg har ikke tænkt mig at skifte avatar, jeg vil gerne emne med dig, men hvis ikke du kan klare dig uden at ha et billede af en eller anden model fra en hjemme side, så må vi hellere lade være. Jeg forstår stadig ikke rigtig problemet, hvis ikke du kan forstille dig en samtale uden at have et foto af den der taler, kan du så heller ikke læse bøger fx?

Min karakter er lavet før brug billedet jeg har samt beskrivelsen på min profil til at danne dig et billede af ham. Du kan om nødvendigt finde et, på nettet, men jeg vil ikke se det for det kommer sikkert til at ødelægge både dit og mit indtryk af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Time to shine!  Empty
IndlægEmne: Sv: Time to shine!    Time to shine!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Time to shine!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rise and Shine people
» Topic time
» Hey guys, long time no see
» Time to love
» Time to comeback!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: