Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 endnu en dag - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:51 am

"Det er aldrig tilfredsstillende at adlyde ordre" sagde han med et snert af kølighed i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:53 am

Han så lidt irriteret på ham, "fint ... så gør, hvad du finder bedst, så må vi jo se hvordan det går"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:55 am

"Jeg adlyder" sagde han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:58 am

Han sukkede svagt, "og hvad hvis jeg ikke giver nogen ordre?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 8:32 am

Logan så undersøgende på ham "så ville du være en underlig herre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 8:37 am

Han nikkede og gik over og satte sig i en lænestol, "og hvad ville du så gøre?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:04 am

"Være fri" konstaterede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:06 am

Han sukkede, "jeg mener i denne her sag"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:07 am

"Det du vil have mig til" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:09 am

Han kiggede indgående på ham, "hold nu op og fortæl mig, hvordan du vil gave det ordnet" sagde han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:22 am

Logan løftede blikket og så ham roligt ind i øjnene "Herre, det er dig der har indgået en aftale med pigebarnet, og jeg har tænkt mig at udføre din aftale som det ville behage dig bedst."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:25 am

Han sukkede, "gider du godt holde op med at opføre dig sådan?" spurgte han stadig irriteret, "du ved udemærket godt, hvad jeg mener, så svar på mit spørgsmål".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:26 am

Logan rynkede brynene "jeg bryder mig ikke om situationen overhoved, og det jeg ønsker mindst er også at skulle engagere mig mentalt i den. Derfor ville jeg foretrække du valgte den løsning du fandt mest passende og så kan jeg få det overstået."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:29 am

Han nikkede svagt, "og for at vælge det, har jeg brug for din holdning" sagde han, "for mig kan det sådan set være ligemeget, hvordan det bliver løst".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:33 am

"Det samme her" sagde han "men selvfølgelig, hvis du går imod mit eneste håb om værdighed og vil tvinge mig til selv at finde på hvordan jeg skal behage menneskepigen.. og hvis det er din ordre min herre, så vil jeg selvfølgelig gøre det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:34 am

Han sukkede tungt, "godt så ... slå hende ihjel" sagde han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:35 am

Logan blinkede overrasket "vent.. er det en ordre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:35 am

Han trak på skuldrene, "tag det som du vil"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:36 am

"... så gør jeg det ikke" han rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:38 am

"og hvad vil du så gøre? vente på det lykkedes hende at overraske dig med en stage?" spurgte han sarkastisk.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:40 am

"Hellere" sagde han bare og lagde sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:41 am

Han så irriteret på ham, "godt, så er det vist op til mig at få hende væk ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:47 am

"Hun har ikke tænkt sig at gøre noget, selv hvis hun havde er hendes kræfter begrænsede.." sagde han og så skeptisk op på ham "du frygter hende? Tror du ikke jeg kan klare mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:50 am

Han sukkede, "jeg tror hun har tænkt sig at gøre noget, og selvom hendes kræfter er begrænsede ved vi ikke hvad hun rent faktisk er i stand til, troldmænd kan være farlige" sagde han og trak på skuldrene, "jeg tror godt du kan klare dig ..." han tøvede lidt, "men hvis jeg tager fejl og du ikke kan, vil det være dumt at løbe den risiko".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:51 am

"Så er det vel ikke værre" snerrede han "du kan jo bare bide menneskepigen og give hende halsbåndet på når jeg er støv på jorden."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





endnu en dag - Logan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
endnu en dag - Logan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Endnu een som søger emner og plots
» lige flyttet ind - Logan
» Tidlidt om morgen // Logan//
» En sjov joke //Logan//
» hjemme igen - Logan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: