Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 If they ain't family, you can't trust 'em.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 2:44 am

Hej Aterswell!

My fingers are itching to get started, så jeg tænkte at jeg ville bruge søge forummet her, til at spørge om der eventuelt var nogen der turde kaste sig ud i noget så halsbrækkende, som at emne med et mafia medlem (;

Aj just kidding... så slem er jeg ikke..
Sådan da..

Jeg har ikke rigtig nogen specifikke krav, jeg vil foretrække at du har noget at skrive om, et eller andet at gå ud fra og du måske kan skrive mere end 2 linjer, så ville jeg blive umådeligt lykkelig!

Desuden så har jeg en søgning:
- Medlemmer af mafiaen, of course! Både folk til det mere "dirty work", og folk indenfor høje stillinger, ellers så brug gerne fantasien! Very Happy Det ville i hvertfald være nice hvis der er nogen der kunne tænke sig at være en del af det x3

- Bekendtskaber i næsten alle afskygninger, dvs. familie, kærlighed kan også komme på tale, osv. eventuelt skriv en PM hvis du har en rigtig god ide/plot :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 5:58 am

Hhmm.. Jeg var ikke sikker på om jeg skulle skrive her eller i en PM at jeg godt kunne være interesseret i et emne med din lille Mafia dreng. :3 Så det blev bare her..
Jeg kan sagtens skrive over de to linjer og jeg vil da gøre hvad der ligger i min magt til at få ideer lagt på bordet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:45 am

Det lyder jo perfekt, (det er fint du skrev her, forresten xD) skal vi aftale plot osv over PM eller skal vi bare sparke noget igang? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:55 am

jeg er frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 3:33 am

Lad mig se.. Altså et plot er altid godt men jeg ved ikke ligefrem hvor mange ideer jeg har. Ikke udover at Alessandro måske allerede havde set Audrey før. Det vil sige i hendes havfrue form ude i havet. Men det virker selvfølgelig kun hvis din dæmon er den type der overhoved nærmer sig vand.. : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 4:17 am

Hej Alessandro

Jeg kunne da godt snuppe et emne med dig, hvis du har lyst?

Og inden du beslutter dig.....såmsender jeg lige en pm, med ide til lidt plot Smile


Hilsen fra
Millicent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:11 am

Den bedste våbenhandler i verdenen vil godt enme med dig, hvis du har råd til det.
Jeg sender også en PM
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 5:18 am

Audrey, joo... havnen er da et sted jeg kommer af og til, der er begrænset med øjne der kan se nogen af de hændelser der foregår, men det kan godt være vi bare skal freestyle det istedet Wink

Alya, det lyder godt!

Millicent - Hadrian, vi aftaler nærmere over PM.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:40 am

Ja. xD Måske er det bedst bare starte med et lige-ud-af-landevejen- emne.. Men så bliver det altså dig der kommer til at starte det op.. :3
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:45 am

Jeg er også frisk på et emne hvis det er Very Happy !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:58 am

Audrey, så må du sige mig hvor! Wink

Ozzie, selvfølgelig, det kan vi nok klare, er du også den mere lige-ud-af-landevejs-typen, eller er du mere til plots?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Re: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:00 am

jeg vil også gerne emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:17 am

Hmm har det sådan at jeg best kan lide bare at starte med et emne.. uden plot. Og når man de så lærer hinanden lidt beder at kende så laver jeg plots Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:20 am

Lad os sige forlystelsesparken! : D Hun står nok lidt ud i mængden med dit hvide hår og afskræk fra at blive ramt af noget vand...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:28 am

Calla, det lyder godt! Smile

Ozzie, det er helt fint, hvor og hvem laver? xD

Audrey, jeg går igang med det samme! Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Re: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:30 am

hvem af os laver? ^^
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:31 am

Eh det ved jeg ikke helt, Ozzie kan være sådan lidt over det hele.. og eh det gør du! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:33 am

Super! : D Du kan bare sende et link til emnet i en PM!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:45 am

Calla, så vil jeg spørge om du ikke vil gøre mig æren af at lave Smile

Ozzie, jeg laver hvis du siger mig hvor! xD

Aud. Iorden!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Re: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:46 am

jeg kan gøre forsøget, så bestemmer du hvorhenne.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:51 am

Okay så bliver det Stranden, for der tror jeg ikke jeg har emnet før! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:59 am

Calla, hmm... Uptown et sted?

Ozzie, right, jeg går igang med det samme Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Re: If they ain't family, you can't trust 'em.    If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 3:00 am

super jeg finder på noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 3:04 am

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:40 am

Okay du kan bare sende linket i en PM når det er lavet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





If they ain't family, you can't trust 'em. Empty
IndlægEmne: Sv: If they ain't family, you can't trust 'em.   If they ain't family, you can't trust 'em. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
If they ain't family, you can't trust 'em.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Can i trust you or not //Thea//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: