Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Idéen over alle idéer

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 6:55 am

Ja som nogle af jer ved, så er vi et par stykker som har snakket om en idé
og vil nu indføre den her inde, og håbe på at admin vil lytte på os ^^

Vi har jo et par stykker, som synes at vampyr ikke bliver jaget nok.
De skal jo ikke tro at de er bedre end alle andre, og har derfor brug for at sat deres røv på plads.
Derfor er vi nogle, som synes at deres blod skal virke som stoffer.
At det er fra vampyr til vampyr, hvordan deres blod påvirker dem som drikker det.
Så kan deres blod også blive solgt på det "sorte" marked.

Det ville jo være en fed idé, så de ikke skulle tro at de kan gøre hvad de vil.
Jeg ved også at der er flere end mig, som synes at denne idé er god.
Nogle af dem, er endda vampyr..

M.V.H Andy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 6:58 am

Kan ikke lige helt se Stephen som afhængig, men syntes det er en fed idé, især hvis der bliver lavet et mindre samfund for det, præcist ligesom narko, hash osv. Stemme fra mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:06 am

tja alle behøver jo heller ikke være afhængig af det d: .. ja nemlig, bliver solgt og købt.. og måske endda kommer ud i nattelivet ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:07 am

Jeg vil naturligvis kæmpe for de søde vampyrer får lov at have deres blod i fred....
Men ideen er jeg med på ! Stemme fra mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:09 am

en farlig ide. vi har da ikke brug for at blive jagtet mere.
I kan godt tage stoffer Smile bare ikke mit blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:11 am

Millicent, vampyr skal ikke kæmpes for d: og de er ikke søde
men godt med din stemme ^^

Baltana, jo det har i bestemt.. vampyr bliver ikke jagtet godt nok.
og ville være fedt at de blev jagtet pågrund af deres blod..
tja, men sådan er det at være vampyr, blodet skal også tages.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:16 am

Well...jeg kunne godt lide Alias, og jeg tror at du har skræmt ham væk ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:42 am

Det vil også give masser spil, plus et nyt rusmiddel mangler på marked! Jeg kan lige forstille mig sådan en narko baron! Den rolle vil jeg gerne påtage mig xD Money! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:48 am

Alias? hvorfor skulle jeg skræmme ham væk o.O

ja nemlig Stephen ^^ det ville jo være mega fedt..
nå nå så det vil du? d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:49 am

Måske ikke lige Stephen, men ja da! Hvem vil ikke? *_*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:50 am

Tja, dem som ikke har lyst til at vampyrerne komme efter en d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:53 am

Vampyrer er ikke så slemme, man skal bare være et blodtør Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 7:59 am

Lad nu vær at blær dig med du kan kinesisk * driller*

Et blodtør?? Det lyder....beskidt ? * driller*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 8:01 am

Det har jeg da ikke sagt et ord om! Jeg er meget ydmyg, det ved du Smile
Nej da, mere rent Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 8:04 am

* Tager Stephens hånd og haler ham ud af tråden*

Ved du hvad? Det er altsår meget meget forkert af dig, at spamme en tråd.....nu går vi <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 8:05 am

*vinker ivrigt farvel* Hej hej folkens!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:00 am

Blodet kan sagtens have en effekt, men det skal passe med vores vampyrsystem og der kommer til at være konsekvenser for kroppen, vi arbejder på det her i weekenden, og så for vi lagt nogle regler ud ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 9:48 pm

okay det lyder da godt ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 10:40 pm

Super herligt , tak Smile
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:50 am

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:37 am

de ser cool ud, meeen det der står om det er at vampyrblod er like heoin? hvor det gode trip er posetive effekter og bad er de negative og du dør af en over dosis af det da det nedbryder dit blod??? vil gerne lige have det hele uddybet om hvad vores dejlige gode gift gør og om man kan gøre andre Afhængige af det så man kan like blive en drug dealer af vamp blod, og så måske få nogle som hele tiden kommer til en? skal vide det Very Happy ville være fedt til at emmne med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 6:57 am

Vampyrblod er ikke vanedannende ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:15 am

Det ville være fedt hvis det var vanedannende, så kunne man tjene masser penge af det! Det er jo på den måde alt det andet er blevet så hip, men på den anden side er jeg nu også meget glad for det.
Fedt i har taget idéen til jer og som Sebastian siger: "Ville være fedt at emne med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:17 am

Enig med Stephen... Det ville være et fint lille twist hvis det var vanedannende, the True blood way .
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 8:08 am

Du kan blive afhængig af alt der gør dig glad lige fra slik, til alkohols osv osv uden at der er noget i det der gør dig direkte afhængig. Vi har ikke kunne finde en realistisk grund til at giften skulle være vanedannede.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Idéen over alle idéer Empty
IndlægEmne: Sv: Idéen over alle idéer   Idéen over alle idéer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Idéen over alle idéer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ideen om en stat er nedstemt, få regler sat på plads
» To ideer til siden
» Hyggesnak i spørgsmål og ideer
» Just looking /alle/
» hey alle sammen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: