Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Inaktivitet!! arrgh x3

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Inaktivitet!! arrgh x3 Empty
IndlægEmne: Inaktivitet!! arrgh x3   Inaktivitet!! arrgh x3 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:40 pm

Hej søde mennesker og væsner!

Jeg tager til Hobro til Jysk Academy, til noget skole ophold i forbindelse min Elevplads i Jysk sengetøjslager Very Happy

Jeg kommer hjem igen Fredag d. 14. september (min fødselsdag!!) om aften, så det er ikke SÅ længe at jeg er væk hjemmefra, hehe :b

Pas godt på Emmely indtil da xD

Tager af sted idag i eftermiddag.. så.. Take care! Love you all <3

Jeres Emmely Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Inaktivitet!! arrgh x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaktivitet!! arrgh x3   Inaktivitet!! arrgh x3 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 3:48 am

Der går nok lidt længere tid end hvad jeg havde regnet med at være aktiv her inde.. Der er sket noget i mit liv som har ændret min hverdags liv.... men skal nok vænne tilbage.. ved bare ikke lige hvornår endnu :/
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Inaktivitet!! arrgh x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaktivitet!! arrgh x3   Inaktivitet!! arrgh x3 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 3:48 am

Håber du har det godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Inaktivitet!! arrgh x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaktivitet!! arrgh x3   Inaktivitet!! arrgh x3 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 10:07 pm

Ja jeg har det fint ^^
Men nu er det bare svært at komme igang igen, men har helt klart planer om at starte op igen! Skal bare lige finde tid til det :b
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Inaktivitet!! arrgh x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaktivitet!! arrgh x3   Inaktivitet!! arrgh x3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Inaktivitet!! arrgh x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Andet-
Gå til: