Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kedelig profil tekst HJÆLP!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:45 am

Hej jeg syndes min profil er drabene kedelig men ved ikke hvordan jeg skal gøre den mere spænde D: please hjælp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:44 am

Kender det alt for godt, profiler er kedeligt på dansk forum men man kan ikke gøre særligt meget for det ikke muligt og arbejde med HTML og sådan ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:46 am

Jeg ved ikke hvad HTML er :S
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:55 am

det koder som man bruger til layout og det samme er CSS
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:57 am

Hej Maria, Smile

Hvis du savner inspiration så prøv at hoppe rundt og kig på andre profiler , og se om du kan finde nogle gode ider.
Bare husk at det ikke er god stil, hvis man ' stjæler' andre folks tekst, men man kan sagtens lade sig inspirere.

En ting faldt mig dog i øjnene...ved ikke om du selv har tænkt på det, men dit profil billed har blå øjne og i selve profilen skriver du at du har brune øjne, og billedet der har netop brune øjne...
Bare en lille tanke, måske et andet profil billed, så det passer med teksten Smile

Kærlig hilsen fra
Millicent - og god fornøjelse med at opbygge profilen.

Ps.
Hun lyder rigtig sød, din Maria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 3:27 am

Tusen tak Millicent og jeg ved billed har de forkerte øjne men det så svært at finde et billed med hvordan Maria er :S
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:08 am

Kender godt det med at have en FORFÆRDELIG kedelig profil, men man ved ikke hvad man skal gøre ved det.

Kan desværre ikke hjælpe dig, ud over at nogle billeder, flashbacks og gode metaforer altid virker (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:10 am

Ja... Eller gode citater !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:33 am

Millicent og Maya har et fint eksempel på en gode profiler. Billeder kombineret med tekst der er i god harmoni med hinanden. Jeg er vild med stilrene ting, men det er selvfølgelig også muligt at gøre det mere hippi præget. Selvom HTLM koderne ikke virker, så kan man sagtens få noget godt frem. Ens profil skal heller ikke være fyldt med alt muligt diller, for så bliver den for uoverskuelig i sidste ende. Det vigtigste at huske når man laver en profil, er at det skal se overskueligt ud. Derfor skal man ikke smide en lang roman ind, uden afsnit og mulige opbrud (evt af billeder). Det er i følge mig hvordan man laver en får sig noget godt bikset sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:35 pm

Undskyld men virker HTLM koderne ikke hvis man slår dem til?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedelig profil tekst HJÆLP! Empty
IndlægEmne: Sv: Kedelig profil tekst HJÆLP!   Kedelig profil tekst HJÆLP! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedelig profil tekst HJÆLP!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skriv med mig! (En fængede lille tekst om at en teenager søger et emne!)
» Sang i profil!!
» Profil billede?
» Sletning af profil
» en kedelig aften - millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: