Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dragon Slayer

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 8:31 pm

Dragon Slayer 2mnon0x
(Klik på billedet for at komme ind på siden)
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:35 pm

Det virker som en meget nice side  jeg har lige været inde og tjekke den ud.. jeg tror nu ikke jeg joiner, jeg er ikke så glad for regler om hvor langt man skal skrive xD ikke fordi 3 linjer er urimeligt.. jeg er bare typen der godt kan lide at skrive en enkelt linje hvis ikke der er behov for mere Razz

Oh og en 200 ord beskrivelse af udseende O_o? Det er jo langt… og med et billede virker det en smule overflødigt o.o hvis man skrev: ”Logan en er ung fyr på omkring de 18 år. Han er 184 cm høj, spinkel af bygning med langt sort hår ned til midten af ryggen og blodrøde øjne.” ville det slet ikke være nok og oveni billedet xD?? Og så er jeg ikke så vild med beskrivelse af personlighed heller….

Men dette her er alle sammen helt personlige meninger, siden virker fed og plottet virker gennemtænkt xD jeg ville klart anbefale den hvis en ven ledte efter noget i den stil!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:50 pm

jeg må give Logan rad, kortere indlæg er ofte en fordel i mange situationer f.eks. dialog eller kamp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 11:46 pm

JA nu er det jo selvfølgelig efter smag og behag (: Men valget af de lange og gennemtænkte beskrivelser, er mere fordi, at folk skal kunne forestille sig et ansigt selv uden et billed. Man behøver jo ikke indsætte et billed der ligepræcis viser din persons ansigt og den slags. Det kan jo være der er nogen der gør det. Og når du har den fuldkommen beskrivelse med ord, virker det i hvertfald for mig, lettere at kunne sætte bevægelse på det billed (:

Men igen! SMAG OG BEHAG (:
Men tak for ris og rosen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 1:57 am

Selvom det er totalt krævende at beskrive sin karakter med mindst 450 ord i et skema, så burde I give forummet en chance alligevel. Virkelig. Vi kunne godt bruge nogle kreative brugere derinde, også nogen der ikke lige skriver en Bibel hver gang de skal skrive et indlæg (:

Jeg tror virkelig at der kan se noget fedt derinde.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 3:27 am

Jeg synes faktisk det er krævende at bruge 200 ord bare på beskrivelsen af udseendet xD en baggrundshistorie ville jo nemt kunne fylde den plads! Men generelt er jeg virkelig ikke glad for regler om længde Razz hverken på profilen, i indlæggende osv.
Det er ikke fordi siden ikke lyder god, det er bare krav jeg ville føle mig utilfreds over at være bundet af ^^ ligesom nogen synes det er kreativitets dræbende når folk svare kort, synes jeg det er det når man er tvunget til at få det op på flere linjer end man egentlig ville have det :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dragon Slayer Empty
IndlægEmne: Sv: Dragon Slayer   Dragon Slayer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dragon Slayer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» the dragon has awakened (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: