Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 heya Admin?!?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




heya Admin?!? Empty
IndlægEmne: heya Admin?!?   heya Admin?!? Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 10:02 am

Hey skal bare hører hurtigt, hvordan reagere folk på magi, ser meget at der er nogle der bare er fult åbne med derres magi og syntes det er liiidt ummm,, underligt, ved godt det er Rollespil, men hvis en person der falder og slår sig, ville en fremmet så bare valse over til personen og lige kaste noget helene magi? tænker det er da liiiide weird. men det er jo jerres by o.o føler bare at den "magiske værden" og den menneskelige burde blive splittet. men vil lige høre. o.o
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

heya Admin?!? Empty
IndlægEmne: Sv: heya Admin?!?   heya Admin?!? Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 11:15 am

Jamen den menneskelige verden ved ingenting om den magiske xD så jo, hvis et menneske oplevede magi ville de bestemt finde det højest besynderligt.

Til gengæld må vi også huske på at det er vores verden.. og vi mennesker har det med at finde på en masse logiske forklaringer på underlige hændelser. Så det skulle nærmest være en ildkugle ud af hånden, eller en person der gik igennem en væg. Og så igen, vi har jo altså tryllekunstnere der har formået at gå på vand og andre spændende ting.

For at få et realistisk spil, bør man når man laver magi i det åbne lave npcernes reaktion. Jeg har endnu ikke læst noget jeg synes var forkert, men for at være ærlig holder vi ikke øje med alt hvad I laver Razz vi håber folk er tilfredse med settingen og spiller derefter.

Det magiske politi og de to elverråd holder dog øje med ting, og skulle vi opdage noget vi synes var i overkanten er det dem der vil blive sendt ind. Vi vil forsøge at holde den slags ingame.

- Admin


Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




heya Admin?!? Empty
IndlægEmne: Sv: heya Admin?!?   heya Admin?!? Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 3:57 am

aha allright tak tak ville bare høre som jeg sagde hehje Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

heya Admin?!? Empty
IndlægEmne: Sv: heya Admin?!?   heya Admin?!? Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 7:56 pm

Altid til tjeneste xD
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





heya Admin?!? Empty
IndlægEmne: Sv: heya Admin?!?   heya Admin?!? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
heya Admin?!?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spørgsmål til Admin.
» Admin holder juleferie!
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» Har jeg fået babysitter? - //Galia og Admin//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: