Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Politiet?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 9:56 am

Siden der er et hospital der kender til magi, er der vel også en afdeling inden for politiet der har med paranormale sager at gøre, er der ikke?
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:05 am

Det er der vel.. Man kan vel godt sige at dusørjægerer arbejder.. for en slags politi? For det er jo mennesker der.. ja det ved i jo x3 men det kunne man jo godt få til at hænge sammen på en eller anden måde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:17 am

Mest fordi Thomas begår forbrydelser... mange af dem... og det ville være rart at vide om politiet overhovedet tager sig af paranomale forbrydelser eller om de ender på bar bund i den slags.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:23 am

Hmmm tja.. det har du vel lidt ret i. Altså de kan jo ikke gøre så meget. Hvis du fx.. det er en vampyr der dræber et mennesker? Og han efterlader finger aftryk. Og hvis han var et par hundred år gammel.. så ville hans aftryk slet ikke være i deres afkiv, og de ville ikke kunne gøre så meget ved det?

Men jeg tror at dusørjægerer, er det overnaturlige politi.

Men prøv at skriv til admin om det x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:27 am

Haha Thomas, er det ikke et vejledende spørgsmål.
Der kunne jo godt være et lille Xfiles hold, nogle særlige betjente der varetog det overnaturlige og meget uforklarelige.

Er det så der vi skal bryde ind?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:30 am

Det var ham jeg håbede ville svare og det gør han nok også.

mener selv at dusørjægere er nogen der arbejder uafhængighed af politiet, men får nok nogle af deres opgaver derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 10:31 am

Hvis politiet har en magisk afdeling så ja... så er det der vi skal bryde ind, hvilket bliver sværere hvis de kender til magi.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:40 am

Der er ganske rigtigt et magisk politi ^^ det står nærmere beskrevet under overnaturlige erhverv:

Det magiske politi

Det magiske politi, er troldmænd der arbejder for troldmandsrådet. Deres opgave er at holde magien skjult for den offentlige verden. Det er som sådan ikke forbudt for en vampyr at dræbe mennesker.. faktisk bliver dræb set ret let på af det magiske politi, medmindre det er vigtige folk der er tale om (en fra rådet, en elver osv). Normale menneskers liv er ikke i deres interesse. Derfor griber de ikke ind overfor normal lovovertrædelser, kun hvor der er indblandet magi som ikke er blevet skjult ordenligt. Det er ulovligt for et menneske der ikke er troldmand at vide noget om den magiske verden. (Dette er med undtagelse af dusørjægere).
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:50 am

Hvad med...

Kunne man ikke have en underafdeling af det almindelige politi, der står for at beskytte Aterswells almindelige borgere, og som er duknakkede og bedrøvede og altid dukker for sent op efter et vampyrbid til at nå at fange misæderen?
Man ser dem stå og glo ned i et stort, rygende krater, hvor to magikere har haft en duel, og ryste opgivende på hovedet.
Så hedder de sådan et eller andet lettere plat.. Guldstjernerne, eller sådan noget, fordi de har en ekstra stjerne på deres bukseben, der fortæller, hvem de er..

De forsøger at holde nogenlunde kontrol med magiske våben, men har overhovedet ingen midler. Det er dem, der dukker op hos Maya og Hadrian og siger: Vi kan ikke forhindre det, men vil du ikke nok, please, please, please, være sød ikke at sælge de der sværd, der giver frygtelige sygdomme?

Man kunne have et par stykker, der på et tidspunkt frivilligt var gjort til vampyrer - en praksis, som siden blev afskaffet, fordi den viste sig fuldstændigt ukontrollabel - og som får jobs som dørvagter og som prøver at forhindre større katastrofer, hvor vampyrer går amok.. De kan ikke bekæmpe almindelige angreb, for der er sådan.. seks stykker af dem..

Aww, det er helt synd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:57 am

Lyder udmærket, men det ville være rart med nogle der ikke er så whimpy, men snare dukker op ved en hoveddør, eller butik og siger. Det der er konfiskeret eller du er arresteret, hvorefter man river hovedet af dem... XD

Hvad sker der i øvrigt med mennesker der kender til magi og den magiske verden som ikke er magikere eller har magiske kræfter der ikke er accounted for?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:04 am

Det er jo det, vampyrerne gør.. Men du efterlader dig jo ingen spor, Thomas, (bortset fra blod) så hvordan skal de vide, hvor de finder dig? xD

Aww, så ser man dem stå i en stor cirkel om en hoveddør, alle med skarpladte pistoler..
Og så bliver den åbnet af en 11årig dreng, som slagter de langsomste..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:19 am

Mennesket ved som regel ikke det er blevet bidt, hvis det bare handler om feeding, de glemmer det. Hvis det derudover er overlagt mord, så kan jeg godt være lidt skødelsløs hvad at efterlade mig spor andgår, men det kommer meget and på situationen... MEGET!

Jeg har ikke tænkt mig åbne døren overhoved, de stakkels betjente bliver udsat for en eller anden boobietrap, noget med en lang faldlem, elektisk trådnet og store hunde Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:21 am

Ej, lad dem lige se uskylden selv smile over et oversavet haglgevær eller sådan noget.. Det er derfra, gyserfilm med børn kommer, at du ved det. o-o

Men faldlem, siger du XD (Cool, ekstremt cool.. Hvad siger underboen?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:23 am

Jeg ejer hele bygningen og bruger lejligheden nedenunder til lager... hvilket i øvrigt minder mig om at hvis der er en spiller der mangler en bopæl, så er der har jeg nogle lejligheder til leje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:23 am

Hey, just a point, vampirekid er 12 år! D:<

Ja ja, faldlemme, psykotiske hunde, elektriske fluesmækkere i kæmpestørrelse osv, dejligt dejligt - Aenor, you are hilarious, I luv u gurl...

Det med den der magiske underafdeling lyder faktisk ret awesome. Især hvis de er en blanding af den der please, please-type og den der DU'-ARRESTERET!-type. Så bliver jeg nød til at have en skødehund hvis de vil lukke biksen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:39 am

Så må du finde en køter.

BTW im kidding. vil ikke lade et par billige fælder/hunde/creepy giftige smådyr. gøre en vampyr drengs job
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 6:00 am

Hallo hvis det er ulovligt for mennesker at kende til magi så er der har et problem, OG DET ER DET MAGISKE POLITI!! For der er ikke nogle som har udstyr som mig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:01 am

Jeg tror gerne at mennesker må vide til magi til en hvis grad - altså, det magiske politi hjælper med at styre kendskaben om magi, også selvom de er mennesker, så det er da nødvendigt at de ved til det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:31 am

Det kan jo være ulovligt...som udgangspunkt, eller bare en uskreven regel?
Men mit indtryk er da , at langt de fleste mennesker vokser op uden kendskab til magi og til det overnaturlige..... Ellers har jeg fået noget i den gale hals....
- men igen, det ville så ikke være den første gang * synker og hoster*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:34 am

Jeg tror altså også at de fleste ikke kender til magi men jeg hører ikke til kategorien af de fleste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:36 am

* highfiver Hadrian*

// fik du talt med Thomas?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:04 am

He did *Making the most evil face you can think of*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:10 am

Gem det ansigt til Hadrian sweetboy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:38 am

Gem navnet "Sweetboy" til Hadrian - Evilface!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:02 pm

at en 'normalt' politi-styrke kender og behandler magiske indikere at en vis del af staten ved noget om det, ellers vil det være et finansielt problem da det vil betyde at skatte-penge forsvinder ned i et sted ingen ved noget om

en anden mulighed er at de e privat finansieret, for eksempel en rigmand som har haft en oplevelse med det overnaturlige og laver sin egen hær
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Politiet? Empty
IndlægEmne: Sv: Politiet?   Politiet? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Politiet?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: