Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skal vi vælge hvilken stat Aterswell ligger i?
Ja, det ville være fedt at vide hvor den lå og få lovende på plads
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_lcap28%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_rcap
 28% [ 9 ]
Nej jeg kan bedre lide friheden i at det er ukendt
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_lcap53%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_rcap
 53% [ 17 ]
Jeg er ligeglad, begge dele lyder fint :)
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_lcap19%Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Vote_rcap
 19% [ 6 ]
Totale stemmer : 32
 
Poll closed

ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 3:36 am

Hej alle sammen! Nu har folk ønsket at de gerne vil have at Aterswell bliver placeret. Vi har derfor oprettet denne tråd til at høre om folks ideer, men også for at lave en afstemning og høre om folk overhoved er interesseret i at Aterswell for andet placering end at den ligger i USA.

På den ene side vil det tage noget af friheden for spillet væk hvis man placere den, men på den anden side vil vi kunne få sat nogle love på plads så folk ikke bliver lige så forvirret. Så hvad mener I? Skal Aterswell bare være en storby i USA? Eller skal vi få den placeret på landkortet og få sat nogle love på plads?`




Sidst rettet af Admin Ons Okt 31, 2012 11:02 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 3:40 am

Har stemt.... Godt initiativ !

( * nynner, here comes the bride * xD)
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 5:21 am

Kan Aterswell ikke være en stat for sig selv?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 6:51 am

Jeg vil forslå disse stater, da de alle er ud til vandet, og er mere eller mindre nordstater:


Washington, Oregon, Califonien, Massachusetts, Connecticut, Delaware, New Jersey, Rhode Island, Maryland, Virginia, North Carolina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 6:54 am

Der er et par små praktiske finesser ved at sige ja - hvilke jeg har gjort - men i det store hele betyder det ikke så meget for mig.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 9:08 pm

Afstemningen stopper fredag d. 24 august.
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 5:36 am

Burde i ikke starte den forfra og lave muligheden for at stemme på en fiktiv stat ( Aterswell State)
Hvis en fiktiv stat blev valgt kunne man få lidt landskab med i ens overvejelser, altså om der er sumpet som florida eller om der er bjerge, koldt eller varmt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 7:15 am

Enig, men jeg syns der skal være en bred vifte af landskaber i staten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:02 am

Ja, og det skal jo passe til det vi allerede har (hav, skov og bjerge hvis vi har det...)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:04 am

Varierende landskaber, varierende årstider...
Smile
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:05 am

Det ser ud til MILLICENT.. at du ikke får din vilje (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:07 am

Ja, det kan man ikke altid få, ved jeg.
Men jeg er ret sikker på at der er et par stykker der er enige med mig i vi godt kunne tænke os en stat, hvor vielse af homoseksuelle er tilladt, såååå
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:17 am

Desværre Millicent, desværre ;b
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:18 am

Oh...jamen nu er det jo ikke dig William søde skat, der skal afgøre det, vel ?
* smiler *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:21 am

Jamen så tag da et kig på afstemningen Millicent, hvad tror du selv det bliver til?xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:25 am

Jeg er optimist, og hvis jeg personligt skal vaske tøj og holde hus for admin eller en anden med indflydelse, hvis det vil skubbe noget i en gunstig retning- så gør jeg gerne det - så
den vielse kunne finde sted.
Smile

Er jeg ikke flink?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:45 am

Milli, jeg tror du er nødt til at se i øjnene, at med mindre du bor i mellemøsten så er det ikke muligt at vie nogle uden at bruden og gommen... eller i dette tilfælde gommen og gommen, faktisk er enige om at de gerne vil giftes. Og jeg tror ikke der er nogen der stemmer for at vi ligger Aterswell i Mellemøsten. Jeg gør i hvert fald ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:48 am

Nej....men det kunne da være jeg blev træt af mænd, og fandt mig en lækker lille sild og gerne ville giftes? Muligheden skal forlægge Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:49 am

Tvangsægteskaber mellem homoseksuelle!! Vi vil jo have en unik stat, ik ?!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:56 am

Du er så latterlig Millicent..
Det kommer ikke til at skeeeeeeee
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:11 am

Det du opfatter som latterligt, kalder andre for romantisk * rækker Willie en ordbog*
slå det op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:58 am

eh... er det tvangsægteskaber der er romantiske eller hvad? Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 8:02 am

Nej, det var så det man kalder en joke Janie!

Men at alle uanset seksuel præferance skal kunne gifte sig i en kirke, det er romantisk....efter min mening Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 8:03 am

Kan vi ikke bare rive alle kirker ned og bygge caféer eller parkeringspladser i stedet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 8:07 am

Thomas...det da ikke romantisk * surmuler over alle de kolde hjertet der er*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?   Afstemning! Skal Aterswell på landkortet? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning! Skal Aterswell på landkortet?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal i Aterswell!
» Afstemning! Ny race.
» Afstemning - Ny race!
» Beskrivelse af Aterswell
» Goodbye Aterswell :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: