Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ide til race

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 2:19 am

Hey admin team (ved ikke hvor mange i er ^^'')

jeg sad lidt med et emne og det sådan et forum hvor man kan lave alle typer racer og jeg tænkte om måske ville overveje Jikininki for racer awesome og creepy as hell


forklaring på en Jikininki
I japansk buddhisme, jikininki (japansk: 食 人 鬼 "menneske-ædende spøgelser") er ånderne af grådige, egoistiske eller ugudelige personer, der er forbandet efter døden at søge ud og spise mennesker lig. De gør det om natten, latrintømning for nyligt døde og mad tilbud tilbage til de døde. De undertiden også plyndre ligene de spiser for værdigenstande, som de bruger til at bestikke lokale embedsmænd til at lade dem i fred. Ikke desto mindre, jikininki begræder deres tilstand og hader deres frastødende trang til døde menneskekød.
Ofte er jikininki siges at ligne forrådnede kadavere, måske med nogle umenneskelige funktioner såsom skarpe kløer eller glødende øjne. De er et gruopvækkende syn, og enhver dødelig, der ser man finder sig selv frosset i frygt. Men flere historier giver dem mulighed for at magisk forklæde sig som normale mennesker, og endda at føre normale "liv" for hver dag.
Jikininki er Preta af 26. klasse i japansk buddhisme. De er også undertiden betragtes som en form for Rakshasa eller Gaki ("sultne spøgelser"). I sidstnævnte tilfælde, kan de blive befriet fra deres elendige eksistens gennem erindringer og tilbud eller gennem bønner af en hellig og / eller retfærdig mand, der har en virkelig hellig ånd, og har gjort noget for at vanære hans eller hendes familie.

Jeg ved endnu ikke med svagheder og styrker men jeg kan tænke over det hvis i måske vil tag racen op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:46 am

For mig lyder det som en grotesk blanding imellem zombie og vampyr ~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 8:22 am

Det er en ånd som er forbandt sådan set x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 8:27 am

Ya-er, det kan jeg godt se (:
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 10:48 am

Racen lyder virkelig fed, men umiddelbart synes vi ikke det ikke det passer så godt ind i Aterswell settingen. Det er en ret gruopvækkende skabning, og lyder lidt som noget fra en japansk gyser anime xD og selvom jeg personligt er stor anime fan, så er siden mere klassisk fantasy.

- Admin

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 10:52 am

Hvis du kan få fingrende i en Dungeon & Dragons, monsters manual så er der en masse ideer i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 1:41 am

Hmm okay Admin men vi kan altid prøve og lave dem om hvis det er ^^

og hvorfor virker HTML ikke på profilen men i indlæg? Oo
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:52 pm

Det med HTML er vist en funktion, det kan være vi ikke har fået slået den til ved profiltekst. Vi kan lige kigge på det, og prøve at få det til at virke. Det er ikke fordi vi har noget imod HTML koder på profilen Razz

Det er rigtigt at vi kunne lave dem om, men problemet er som sådan ikke at racen ikke er god, eller at den ikke kunne fungere i universet. Det passer bare ikke så godt ind til vores ide om siden, for vi vil gerne holde den i klassisk fantasy.

- Admin

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 10:55 pm

Så har vi lige kigget på det med HTML koder, og der står vi har slået det til på forummet. Har du under profil, indstillinger slået: ”Tillad altid HTML” til?

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 11:57 pm

Det hjælper ikke at 'slå HTML' til, det har jeg prøvet med et skuffende resultat. Prøv eventuelt ProBoards hvis der er nogle der vil lege med de koder, ellers invisionfree
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ide til race  Empty
IndlægEmne: Sv: Ide til race    Ide til race  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ide til race
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny race - kom med forslag!
» Forslag til race
» Forslag til ny race. Mökiranüs
» Konkurrence: Ny race!
» Afstemning - Ny race!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: