Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en ny bekendt/RAch/

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 7:15 am

tid: ved en middagstid
vejr: sol iógen ingen skyger

"jeg og kom igen"
sagde indkøbsmanden da drei gik ud af den lokale køman
han bar på nogen indkøbsposer som næsten blokkede hans syn
han kun lige se lidt over dem"det burte være nok til denne her uge"sagde drei lidt for selv selv og gik ned af vejen mod skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 7:25 am

en pige lå på jordern, hun var smurt ind i blodet o, en fyr væltede ind over hende, hun så svagt på ham, ''hjælp mig....'' hviskede hun og var ved at falde hen i sin bevistløsthed igen, hun smilede og hendes øjnelukkede i og faldt nermest om... inden i hendes sind stod hun for sig selv, hun havde fået sin varulve sind før inden de blev ødelagt og hun kom til sit menneske sind hun sukkede for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 7:30 am

han hørte en pige stemme og så hed eller nu mere ned hvor en pige lå med blod rundt om sig
han smed alt hvad han hadet i hænderne og skyndte sig at præve at få liv i hende
han slog hende ledt på kinderne og ruskede i hende han kun ikke se nogen sår hvor blodet skulle komme fra
*hvor kommer alt det blod fra*tænkte han og forsatte med at prøve at få hende til live
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 7:43 am

pigen blev rusket i hende, hun slog blidt sine smukke brune øjne, hun så op på ham, ''hvor er jeg?'' hvisked hun for sig selv og rødmer blidt over hun er så godt ud, hun så på ham, *hvad skal jeg gøre ingen kan vide noget om min virkelig identitet* tænkte hun for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 7:57 am

han ånedet lettet op da der kom liv i pigen
"lige nu ligger du på jorden"
svaret drei og tog hans trøge af og lage den som en hovdepude under hendes hovdet
han ville helt ik spøger om hvor blodet kom fra politidet ville nok gøre det
han satte sig på huk og fandt en flaske vand fram han hadet kæbt og gav hende noget vand fra flasken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 8:01 am

pigen så på ham og smilede, ''tak hr?'' sagde hun med et smil på sine læber og satte sig op, ''mit navn er rach'' sagde hun stiille og så på ham med et smil på sine læber og slappede og så på ham med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en ny bekendt/RAch/ Empty
IndlægEmne: Sv: en ny bekendt/RAch/   en ny bekendt/RAch/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en ny bekendt/RAch/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//
» the sea //Rach//
» en ny ulv i flokken //rach//
» Den forladte legeplads -Rach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: