Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vigtigheder //Jack//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:54 am

Thomas var vred, mere vred end han havde været i meget lang tid. Han holdt manden der stod bag baren i et fast tag i slipset. og talte til ham, med en stemme der var som is der blev knust i en metalspand, og som gik gennem marv og ben. "Du skal ikke løbe om hjørner med mig, ellers skal jeg sørge for at du kommer til at lide på en måde du aldrig har kunnet forstille dig, forstil dig hvad jeg kan gøre ved dig, og hvor længe du vil lide." Thomas stemme var næppe hørlig gennem den megen støj fra The Bloody Moon's gæster. Men optrindet til trak sig et par blikke for det så temmelig bizart ud. Thomas så ikke ud til at være mere end 11-12 år gammel, han var iført en åben frakke, inden under havde han en grå hættetrøje, et par cowboy bukser og et par metalbeslåede sorte støvler. Han havde sort, vildt hår og næppe synligt for andre end bartenderen var hans hugtænder, der var blottede, og hans øjne der var blevet røde. Begge ting var et display for at virke mere skræmmende, fra hans normale sorte øjne og normale tænder.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:17 am

Jack kom ind på bloody moon for at få nogen dårlige drinks og måske et slags mål eller to han gik stille imellem mænden af folk og satte sig ved baren og kiggede på Thomas "hey når du færdig med ham kan jeg så låne ham er lidt tørsdig" sagde jack og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 12:05 pm

Thomas vendte irreterret hovedet, men havde glemt at han havde hele skræmme artilleriet fremme. Han så på manden et øjeblik og vente tilbage til bartenderen. "Hvorfor tænker du ikke over om du vil beholde begge dine øjne, mens du henter en drink til den herre, jeg skal ikke ha' noget." Han slap manden og lod sig dumpe tilbage i den barstol han havde stået på. "Jeg skal ikke ha noget med mindre det begynder på AB positiv." Thomas så både irreterret og træt ud, mens hans tænder skrumpede til almindelig størrelse, og hans øjne faldt tilbage i en dyb sort farve. Han ville ønske at han kunne drikke alkohol for det kunne han godt trænge til, men det var ikke noget vampyrer gjorde, og da slet ikke vampyrer der lignede 12årige.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 12:08 pm

Jack snakkede med bartenden men han holdte hele tiden øje med thomas "vampyr?" spurte han da han var færdig med at snakke med bartenden og kiggede nu helt på Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:30 pm

Thomas vente hovedet mod ham. "Det kunne vel ikke være mere åbenlyst... Ja." Sagde han, en smugle uhøfligt, det lignede ham ellers ikke, men lige nu kogte han indvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:30 pm

"nogen som har pisset i din ab negativ?" spurte han med et svagt smill og tog en slurk af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 1:59 am

"Nej, der er ikke nogen der har pillet ved min mad, ellers tak. Der er bare nogle ting der ikke går som de skal."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:49 am

"aha noget du har lyst til at dele ud med?" spurte Jack og tog en slurk mere af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:40 am

"Der er nogle der ikke bryder sig så meget om vampyrer, og de nogen er ved at blive mere magtfulde, og jeg ved ikke hvorfor." Sagde Thomas fustreret.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 9:43 am

"i har ikke lige frem været gode til at blive venner med nogen" sagde jack og nippede til sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 2:50 am

"Jeg høre du har lyttet til den probaganda, i mennesker er blevet stopfodret med i de sidste 1000 år eller mere."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 6:30 am

"haha både og i er heller ikke lige frem venner med min race hvis du forstår" sagde jack og smillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:20 am

"Vi er ikke en samlet enhed, du kan ikke drage den konklusion." Sagde Thomas hovedrystende. "Kan du nævne en race der kan lide vampyrer? Nej det kan du ikke."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeSøn Jul 08, 2012 9:00 am

"der er nogen grupper inde for både mennesker og sort elver der godt kan lid jer" sagde jack trøstene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeSøn Jul 08, 2012 8:38 pm

"Nej de kan ikke lide os, de arbejder med os, der er forskæl." Sagde Thomas. Thomas blev irriteret over tonen i mandens stemme.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:09 pm

"nogen kan også godt lid adrelin rushet af at blive bidt" sagde Jack og drak sin drink færdig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:29 pm

"Hvis den slags mennesker eksisterer, hvorfor er der så ikke nogen af dem der banker på min hoveddør, men på den anden side kan jeg godt forstå at det er en smugle creepy hvis de får den slags nydelse af at blive bidt af mig."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:33 pm

"der er nogen små undergrund grupper som bruger vampyrets bid som rus og sex middel" sagde jack og bestillede en ny drnk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:41 pm

"Ja, jeg forstod hvad du mente, men det er jo ikke ligefrem noget jeg er velegnet til, og selv hvis nogen skulle syns det var sjovt, så tror jeg ikke det er mennesker jeg har lyst til at være i nærheden af." Sagde Thomas. Han lo kort, han lignede en tolvårig, og hvis nogen tændte på at blive drænet for blod, og samtidig var pedofile, så ville han springe over.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:45 pm

"tja alle har vil lov til at ha deres fetisher " sagde jack og tog en slurk af sin drink " hvad bringer dig her hen?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:25 pm

"Ja jeg havde tænkt mig at dræbe bartænderen og alle der forsøgte at stoppe mig, men det ser ud til at han er flygte ud i baglokalet, og er sikkert på vej væk nu, så jeg finder ham senere." Sagde Thomas så henkastet, at det lød som om han bare havde planlagt at arbejde sent, men at de planer var blevet ændret.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 9:07 am

"han laver ellers en virkelig god rom og cola..sikke en skam" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:01 am

Thomas hævede et øjenbryn. "Jeg er sikker på du kan finde en anden der kan blande to væsker lige så godt som han kan. Jeg mener det er standard rom og standard cola."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:09 am

"ja men han har en helt specelet blanding" sukkede han og så på sin drink "der er ikke noget bedre end at gå her ned og få en rom og cola efter arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:41 am

"Jeg er sikker på at du klare dig uden, hvad arbejder du med der kræver rom og cola efterfølgende?? Det lyder som en hurtig opskrift på alkoholisme." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtigheder //Jack// Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtigheder //Jack//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» Why is it so cold (Jack)
» Just one round// jack...
» skovtur - Jack
» You can run, but never far awey //Jack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: