Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Infomation //Hadrian//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:26 am

" Lad dem da bare komme, så kan jeg da tage en snak med dem, og før du går må du gerne aflevere den disk eller usb du har opdateringerne på "
Hadrians tonefald var koldt og fuldkommend professionelt, lige nu drejede det sig om penge. Hvis vampyr rådet havde noget imod Hadrian så skulle de efter hans mening bare komme og sige det og Hadrian tænkte at der nok ville gå længe før en rigtig krig ville opstå i Aterswell, så ingen grund til at vælge side nu.

Det førnævnte vampyr råd havde ikke bekymret Hadrian, de havde ikke kontaktet ham eller forsøgt at angribe på nogen måde, men Thomas havde selv nævnt at der kom flere vampyr jægere så det måtte gå alvorligt ned af bakke for dem. Hvis de viste at de havde en egentlig magt så måtte de da bare komme igang ellers kunne Hadrian tage sig en køretur i byen med AURA maskinen og finde dem på den måde.
En ting var dog sikkert at hvis Thomas forlod spisesalen uden at aflevere opdateringerne så ville han ikke komme længere end til entreen og til den tid ville spisesalens massive dør være mellem Hadrian og Thomas og husets sikkerhedsforanstaltninger ville gøre kort proces.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 11:25 am

"Ikke rådet... Vatikanet, vil noget med dig det er dem der er sure, rådet er ligeglad med dig Hadrian, det er mig der er her ikke dem." Thomas var standset op og rodede nu efter noget i sin lomme. "Men jeg er efterhånden ligeglad med hvad rådet måtte mene om noget som helst..." Thomas lød næsten bedrøvet nu. "...Jeg vil bare forhindre paven i at banke på min hoveddør, hvilket er en af grundene til at jeg bor her i Aterswell nu, det må du da kunne forstå." Thomas vente sig om, hans ansigts udtryk var udstyktløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 11:50 pm

Hvis vatikanet skulle være sure på Hadrian så havde de da valgt et dårligt tidspunkt med den bestilling de havde sendt til Hadrian og når han kunne bestemme prisen. Det var dog mærkeligt at Thomas havde oplysninger om at vatikanet skulle være sure, så Hadrian havde bare formodet at Thomas havde skiftet emne.

" Hvor har du da de oplysninger fra? for det er ikke det indtryk jeg får og jeg vil næppe tro at du har talt med paven selv som sagde han var sur på mig.. !"

Hadrian lød ikke afslappet eller professionel, og han ville ikke finde sig i at en vampyr stod og løj for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 12:07 am

"jeg hackede deres interne beskeder inden de lukkede mig ude, jeg siger bare hvad jeg hørte, tag det som en venlig advarsel." Thomas smilede, han så en smugle træt ud, hvilket ville være underligt, da vampyrer ikke blev trætte, som sådan. "Jeg er ked af at din menneskelige psyke og din stolthed ikke tillader at du tager imod hjælp, eller faktisk bare en advarsel. Thomas fiskede et USB stik op af lommen. Han lagde det på et lille bord og fortsatte imod døren. "Jeg begynder at tro at du rent faktisk ikke ved noget, men hvis du skulle finde at det ikke er sandt, ja så ligger mit nummer på USB-nøglen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 12:26 am

Hadrian var rigtigt nok såret, hans logiske tankegang kunne ikke finde en forklaring på hvad Thomas ville opnå ved at lyve. Medmindre Thomas havde regnet med at disse oplysninger ville få Hadrian til at forkaste vatikanet med det samme så var der ingen problemer men ligemeget hvad så måtte Hadrian øge sikkerheden og overvåge hans kunder.

Hadrian svarede ikke da Thomas gik mod døren og han havde ikke tænkt sig at gøre noget. Hadrian kunne ikke vente til Thomas var væk for han skulle foretage nogle telefonopkald som forhåbentligt kunne kaste lys over problemerne.
Hadrian ville skabe et overblik og bevare kontrollen, så der skulle mere end trusler til at få Hadrian til at gå i skjul eller droppe forretningerne. Det værste var bare at Hadrian ikke vidste så meget om Thomas, hvem var han egentligt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:30 am

Thomas træskede ud i gangen, og videre ud mod hoved døren. Selvfølgelig ville Hadrian ikke tro på ham, han turde ikke engang være i samme rum som Thomas uden at ha' enten sin fjernbetjening eller 15 vagter ved sin side. Hvis Thomas ville gøre Hadrian noget, havde han gjort det, og selvom den kunstige sollys svide i huden, var den ikke nok til at stanse ham. Sandheden var at Hadrian bare ville udnytte ham, men så kunne han da også få lov at gøre lidt nytte. Den aftalte opdatering indeholdt også en indstøbt virus, den ville ikke gøre noget imod Hadirans systemer, andet end at lade Thomas følge med i hans kommunikations kanaler. De to ting, ville gøre virussen noget nær umulig at opdage, fordi den ikke viste sig i nogen form, og fordi den var skrevet i Thomas kodekryptering og derfor ikke ville reagere på antivirus software.

Thomas gik mod hoveddøren og snuppede sin frakke i forbifarten, mens han gloede olmt på de vagter der lod deres blik falde på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 5:59 am

Hoveddøren gik automatisk op og de to vagter fra tidligere stod og ventede udenfor. Hadrian var i mellemtiden gået den anden vej i spisesalen og forsvandt ind i villaen, mens en tjener hentede usb stikket for at aflevere det til teknikerene.

" Skal du havde et lift ind til byen? " Spurgte den ene vagt som stod udenfor, Hadrian plejede at stille biler til rådighed for alle hans gæster, og selvom de havde fået at vide at knægten var vampyr så havde de ikke fået besked på at droppe den sædvanlige service. Vampyren havde trods alt talt med chefen og uden overdreven sikkerhed så vagterne formodede at vampyren havde været der i forretningserinde.
Det var endnu engang den samme vagt der talte mens den anden bare stod lidt i baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:44 am

"Sure." Sagde Thomas, siden han nu tilbød det, og det var lagt bedre end at gå. Han ventede på at vagten skulle vise ham hvor bilen så. "I kan bare sætte mig af i udkanten ved krigs monumentet ved parken."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 7:24 am

" Du kan bare vente her "
Sagde vagten mens han hentede den store crysler 300 bil som kørte op foran hovedindgangen, for at hente Thomas og hvis der ikke var nogle problemer på vejen ville vagten køre Thomas til hans destination.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:46 am

Thomas satte sig ind i bilen, han havde af indlysende grunde aldrig selv lært at køre, og kendte ikke den ene type fra den anden. Han talte ikke videre til vagten men satte sig på det bløde lædersæde, han spændte ikke sikkerheds selen, den var ligegyldig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:11 am

Bilen holdt efter en kort tur ind ved p-pladsen ved parken tæt på monumentet og uden at havde overholdt fartgrænsen det mindste.
Vagten steg sagde intet på turen og afventede blot at Thomas forlod bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:22 pm

Thomas sagde ligeledes intet på turen, han gad ikke at snakke med mennesker. Han kom i tanke om at han ikke havde spidst her til aften, så i samme øjeblik bilen holdt stille, huggede Thomas sine syle-spidse hugtænder i nakken på manden bagfra, og begyndte at suge, indtil manden ville besvime.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 6:48 am

Den følgende dag blev vagten fundet sovende i bilen ved parken og han blev derefter fyret, men det der interreserede Hadrian var stedet.
Hadrian sendte nogle af hans folk til parken og de ville overvåge parken og det omkringliggende område fra en varevogn som ville holde på p-pladsen med AURA V.2 maskinen installeret.
Hvis Thomas havde ført Hadrian lige til sit skjul eller bare i nærheden så ville Hadrian opdage det inden længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 7:29 am

Så snart Thomas havde forladt bilen, havde han aktiveret det program på sim mobiltelefon der fik AURA V.2 til at knitre og brage. Hvor efter han var gået til sin lejlighed der lå et godt stykke fra parken. Der havde han slukket mobilen igen, selvom han viste at telefonens evne til at scrample senderen ikke var langtrækkende. Thomas viste ikke hvor kraftig en computer Hadrian brugte, eller hvor mange af de magiske krystaller Hadrian havde til rådighed, hvis maskinen var kraftig nok kunne den måske nå, er hvor Thomas boede. Men AURA V.2 ville ikke identificere Thomas som andet end en vampyr, da Thomas ikke havde været dum nok til at installere sin egen DNA signatur på den, men skulle Hadrians mænd finde på at banke på hans hoveddør, for at se om han boede der ville de ende som reserve blod, i hans køleskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 11:18 pm

Der kom aldrig nogle folk som bankede på døren men parken ville fortsat være overvåget den følgende måned i tilfælde af at området var jagtområde for vampyrer.
Computeren i bilen kunne dog ikke køre på fuld styrke for så scannede den området med Thomas's forstyrrende dims og Hadrians teknikere blev sat igang med AURA V.3 for intet var umuligt og med en kraftigere computer kunne Hadrian finde centeret hvor forstyrrelserne udsprang, men indtil da måtte Hadrian tålmodigt vente.

// well jeg vil ikke foretage mig noget ligemeget om du kommer i parken eller ej, så skal vi bare afslutte emnet?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 12:28 am

Thomas viste sig i nærheden af parken flere gange, han jagede tit der da, der var besværligt for ham at jage på natklupper og andre stæder. Thomas aktiverede dog ikke forstyrrelsen når han gik, det gjorde han kun når han viste folk var ude efter ham, forstyrrelsen drænede hans telefon for magisk kræft, og han var ligeglad med, ja faktisk tænkte han ikke over om Handrian kunne finde på at opspore ham, og hvis han gjorde var han hjem ikke længere så hemmeligt som det var engang selvom det måske var tilrådeligt efterhånden.

//Jo Det kan vi godt, hvis du ikke har mere at tale med mig om. Du har sådan set kun brug for mig, når du vil have maskinen opdateret, og måske også hvis du vil lave en V.3 model.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 12:16 am

// Jamen så er det bare OUT for V.3 skal jo netop ikke havde dig indblandet for så kan du nemlig ikke saboterer det//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 12:42 pm

//True...//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Infomation //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Infomation //Hadrian//   Infomation //Hadrian// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Infomation //Hadrian//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På et hotel ~ Hadrian
» is i solskin - Hadrian
» going for a hunt //Hadrian//
» Maybe we aren't so different Hadrian...
» En sur bestilling Hadrian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: