Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nogen der vil emne?? - åben for alle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeFre Mar 23, 2012 8:19 am

tid: aften, ved en nitiden
vejr: lunt og stjerneklart

Niko stod lænet op af en mur. han havde en jakke på og havde slået hætten op. Der kunne stadig ses noget af det hvide hår og den sorte hud var heller ikke skjult, men her i centrum med de mange farvrige lys og dybe skygger, var der ingen der tog særlig notis af ham. Det var det bedste ved at være ude om natten i storbyen, han gik mere i et med omgivelserne end noget andet sted. Bortset, selvfølgelig, for hans hjemby.
Han betragtede de mange mennesker, som gik forbi på gaden. Mon der var nogen interessante personer ude i nat?


Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:40 am

Arissa skyndte sig ned af en sidegade. Hun kastede et hurtigt blik over skulderen.. smilede for sig selv og tjekkede sit hår. Hun havde sat det op i en hestehale, men hen over ørene så de ikke kunne ses. Hun havde et par slidte cowboybukser og en sort t-shirt på. Det var det eneste tøj hun havde der passede ind her, noget hendes lærermester engang havde givet hende da hun skulle ind i byen og købe ham nogle magiske urter. Hun havde længe overvejet at købe noget mere, men.. tja.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:45 am

Mens han kiggede ud over menneskemængden fik han øje på en pæn pige, der bevægede sig hurtigt og yndefuldt afsted. Selvom hendes tøj var kedeligt, så hun tydeligvis meget godt ud ... måske lidt for godt ud til bare at være menneske. han forlod sin skygge, og kastede samtidig et svagt magisk slår omkring sig, så folk ikke ville lægge mærke til ham, og bevægede sig efter pigen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:48 am

Arissa kiggede på de mange farvede lys. Hun elskede at være inde i centrum om aftenen. Der var så meget musik, spændene tv skærme og folk i sjovt tøj. Selvom trafikken havde været lidt høj i starten, var hun efterhånden blevet vand til larmen. Hun stoppede op ved en butik der solgte tøj, og overvejede om hun skulle købe noget farverigt eller prøve at finde noget der lignede det hun allerede havde.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:57 am

Niko havde fulgt efter pigen hen til en tøjbutik, og stod nu og betragtede hende. han skubbede sine røde briller længere op på næsen, mens han overvejede, om han skulle prøve at snakke med hende, eller om han burde vente lidt endnu. Han tog en beslutning og gik tætter på hende, selvom hun ikke var elver eller noget andet, kunne hun godt være interessant selskab. "goddag, leder du efter noget?" spurgte han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 8:59 am

”Hm?” Arissa så overrasket op på den fremmede. Hun blinkede et par gange, og måtte minde sig selv om at normale mennesker ikke ville gennemskue hende. Hun smilede til ham og pegede på tøjet ”ja jeg overvejer at finde noget nyt.. klunds” sagde hun tøvende, og håbede hun havde brugt det rigtige slangord. Fyren var pæn, høj og havde meget mørk hud. Hans øjne var skjult af et par underligt farvet briller..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:15 am

"aha ... har du noget held?" spurgte han, og betragtede hende over kanten på sine briller.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:21 am

”Hm.. jeg ved ikke rigtigt” Arissa kaster et blik op på kjolen i vinduet.

Nogen der vil emne?? - åben for alle 343m4rb

”Jeg er ikke helt sikker på det er min stil..” sagde hun tøvende og så ned af sig selv ”jeg tror måske jeg er mere til bukser”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:22 am

Han så virderende på hende, "det kommer vel an på, hvad du gerne vil opnå" sagde han, "du har i hvert fald helt klart figuren til den", han sendte hende et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:23 am

”Hvad jeg gerne vil opnå?” gentager hun og kigger lidt på kjolen. Hun sukker ”du har ret, t-shirt og bukser er bedst..”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:26 am

"det sagde jeg ikke noget om" sagde han med et lille smil. "Er du her fra byen?" spurgte han hende nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:32 am

Hun smiler svagt over hans kommentar, og overvejer lidt sit svar. *Hvis jeg siger jeg er fra byen.. så forventer han at jeg ved hvor ting ligger.. men hvis jeg ikke er fra byen.. så skal jeg finde på et andet sted at være fra….* tænker hun og ser meget koncentreret frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:34 am

han betragter hende lidt og kan ikke skjule et smil, "det tænkte jeg nok ..."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:35 am

Hun rynker brynene og betragter ham lidt ”hvad tænkte du?” spørg hun og lægger hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:37 am

"at du ikke er her fra" sagde han en smule selvtilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:38 am

”Og hvordan fandt du så frem til det?” spørg hun og ser lidt på ham. Havde det virkelig været så tydeligt?.. måske var det normalt at folk der ikke var fra byen ikke svarede på spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:40 am

"for det første tænkte du alt for længe over mit spørgsmål, du virkede som om du prøvede at finde på en dæk historie ... og så er du for køn" sagde han ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:41 am

”Huh?” Arissa kneb øjnene en smule sammen. For køn. Hun trådte et skridt tilbage, rettede ryggen lidt og så ordentligt på ham.. hans hud var mørk, næsten.. sort? Det var svært at se i mørket, men hans hår var hvidt.. det var der ingen tvivl om. ”Hvad skulle mit udseende have med sagen at gøre?”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:44 am

han betragtede hende lidt, måske havde han alligevel taget fejl. "Du ligner ikke en pige fra byen" han holdt en kort pause, "Jeg kunne bedre forestille mig dig i en skov" sagde han og holdt nøje øje med hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:47 am

”Skoven?” spurgte hun og så forvirret på ham ”der er da ikke byer i skoven.. siger du jeg ligner en bondepige? Måske skulle jeg alligevel vælge en kjole..” sagde hun og så usikkert op på forretningsvinduet. *Shit.. er dette her et tilfælde? Du er pæn, ligner en fra skoven.. han har sort hud og hvidt hår.. åh nej.. det er en sortelver.. han slår mig ihjel! Hvad skal jeg gøre?!* tænkte hun panisk.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:48 am

Han lo svagt, "nej det var ikke det jeg mente ... Men det med kjolen er nok ikke en dårlig ide" sagde han indsmirende.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:50 am

Arissa smilede til ham, men kunne ikke slappe af. Hun havde faktisk aldrig mødt en sortelver, kun hørt historierne og det uhyggelige underjordiske folk. ”Hvad med dig, er du her fra byen?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:53 am

Han rystede på hovedet, "nej, jeg er først flyttede her til for et par år siden". Han så undersøgende på hende, var hun nervøs? forhåbentligt ikke ... han havde snart ledt efter en elver, som ville snakke med ham i et halvt år.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:54 am

”Virkelig, hvor boede du før det?” spurgte Arissa og prøvede at gennemskue om han løg.. og så var hun desuden også blevet en smule nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 9:57 am

han tøvede kort "i en lille by i en af de andre stater, du har sikkert ikke hørt om den ...", sagde han så, det var hvad han normalt fortalte folk, men gjorde sig ikke den store umage for at skjule at han løg.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der vil emne?? - åben for alle Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der vil emne?? - åben for alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 11Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Er ny her :) Nogen der vil emne?
» Nogen der vil emne?
» Er der nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: