Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Penge?! - Azazel Blade

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 9:57 am

Hun smilte "er det ikke normalt at spørger om vis der er nogen der kigger væk fra en han eller hun taler med" hun smilte skævt *hvorfor så mistænksom* hun kiggede undrende på ham, Snow var begyndt at snerre lidt igen, men Azazel puffede til ham så han holdte op.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 10:03 am

Han kiggede stadig mistroisk på hende, "måske ... hvis du bor langt herfra, hvad laver du så i byen?" spurgte han og trådte endnu et skridt væk fra det store dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 5:57 am

Hun grinte "jeg leder efter mad" hun kiggede på ham og smilte. "hvad laver du her?" hun lagde hovedet på skrå og kiggede spørgende *Hvad er han, han ser lidt bøvet ud. '
Hun så ham tage et skridt væk fra Snow og smilte "han bider altså ikke"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 6:15 am

Han trak på skulderene, "jeg prøver sådan set bare at lære byen lidt at kende, så jeg ikke fare vildt en dag" forklarede han. Han skævede mistroisk til tigeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 6:56 am

Hun smilte "hvor langtid har du været på land" hun grinte en joke hun havde lært af sine brødre ikke fordi den var special sjov men den passede ret godt. Hun kiggede på ham, han kiggede på
Snow og Snow kiggede på hende. Hun smilte til Snow og Snow kiggede over
mod drengen, med vrede øjne, som kunne gå til angreb hvornår det skulle være
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 7:10 am

Han løftede hovedet med et ryk, "jeg flyttede til byen for en lille måned siden, hvis det er hvad du mener?" sagde han og bakkede endnu et skridt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:13 pm

Hun smilte "yep det var det jeg mente" hun kig et skridt frem mod ham da han endnu engang gik et skridt tilbage "hvorfor tager du hele tiden et skridt tilbage, flygter du for nogen eller hvad" hun på ham og lavede en mærkelig grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:43 am

Han stoppede op og vidste ikke helt, hvad han skulle sige, "hvad kommer det dig ved?" spurgte han mistænktsomt, han forberedte sig på at løbe, ikke at han havde de store chancer, men hvis det skulle komme til det, ville han ikke overgive sig uden videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 1:22 am

"nåh, ikke rigtig noget tror jeg" hun smilte til ham *Hvad er hans problem?*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:07 am

Han nikkede svagt, "godt, så kan jeg ikke se nogen grund til at du skulle vide det ..." sagde han stadig mistænksom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 2:52 pm

Hun kiggede mærkeligt på ham "neej de kan du vel nok ikke" *han er så mistænk som og beskyttende over for sig selv, men hvorfor* hun kiggede på Snow som var hel spændt "vi er vel nok bare nysgerrig" hun kiggede fra Snow op til drengen og kig hen mod ham "men nu når vi ikke skal høre det.... Hvad syntes du vil skal gøre ved ham Snow, er du stadig sulten?" hun kiggede stadig på drengen med et skævt smil, men et lidt koldt smil *jeg har ingen ide om at lade dette bytte slippe væk, ellers kommer vi bare hjem igen på tomme maver*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:13 am

Nikolas gik baglæns, han burde have vidst bedre end at følge efter dem, "og hvad har du så tænkt dig, at få dit dyr der til at spise mig, så tæt på gaden?" spurgte han halvt skræmt og halvt skeptisk, kunne det virkelig passe at den største trussel han havde mødt var en fremmede? han havde svært ved at tro det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 29, 2012 6:14 am

Hun grinte hånligt "Måske... Hvad synes du Snow" Snow kiggede op på hende og nikkede med hovedt som et svar "Ja??..." hun kiggede på drengen og smilte "Selfølgelig spiser vi dig ikke, vi spiser ikke mennesker, eller hvad du er" hun smilte til ham, og kigge ned på Snow, som så snydt ud, hun havde lige mistet et måltid.
Hun kiggede på fyren "Nu når vi taler om hvad du er.. Hvad er du så?" hun smilte til ham igen..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 10:49 am

Han åndede lettet op, han var ikke sikker endnu, men i det mindste ville han ikke blive ædt. "syntes du jeg ligner noget andet? selvfølgelig er jeg menneske" sagde han med så meget overbevisning som muligt, han måtte hellere lærer det, han skulle trods alt tilbringe resten af sit liv sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 7:25 am

Hun smilte "Det ved jeg ikke helt, du lugter ret meget af fisk" hun lagde hoved på skrå "er du sikker på du er et menneske" hun kiggede på Snow som kiggede op på Azazel "Hvad siger du" Snow kiggede u-vidne op på Azazel.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:07 am

"selvfølgelig er jeg det" sagde han, "du tror måske jeg er en ... hund?" spurgte han med et svagt grin, han havde efterhånden løget om det her så mange gange at det var blevet ren vane. "Jeg fik fisk til frokost?" sagde han spørgende, "måske er det det du kan lugte, og så går jeg af og til rundt ved havnen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 12:03 pm

"hvorfor skulle jeg tror du var en hund, det ville Snow havde lugtet for lang tid siden" hun smilte til ham.
"Hvem er vi" hun kiggede undrende på ham, og lagde hoved på skrå.
"er du nu helt sikker på du er et menneske, du lugter rigtig kraftigt af fisk dreng" hun holdte sig for næsen og viftede med hånden, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 11:07 am

"som sagt fik jeg fisk til frokost, og ja, jeg er sikker ..." sagde han og kiggede undrende på hende, lugtede af fisk? sikke en mærkelig ting at sige, lugten af hav sad stadig svagt i hans hår, men ligefrem fisk? og så så kraftigt at et menneske kunne lugte det, måske var det virkelig bare hans fokost ... eller også prøvede hun at hentyde til noget, måske at hun vidste hvem han var? hvis det virkelig var sandt, så var han virkelig i problemer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 10:46 pm

"Aha ok...." hun kiggede på ham og nikkede.
Hun smilede til fyren, hun var ikke sikker på at han var menneske, men hvorfor skulle hun bekymre sig om det, hun kender ham ikke engang.
Hun så ned på Snow som havde rettet hovedet mod fyren, og snerrede af ham, der var noget med denne fyr som Snow bare ikke kunne lide, men hvad skulle det være han har jo ikke vist at han er voldelig (indnu)
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 05, 2012 11:22 am

Han så vagtsomt på hende, "så, har du tænkt at lade mig gå nu, eller har du andre planer?" spurgte han halvt irriteret og halvt mistænktsomt, hvis det var muligt måtte han komme så langt væk som overhovedet muligt fra denne mærkelige person og hendes mærkelige dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 9:46 am

Snow og Azazel rykkede sig til siden "Vis du vil, vil jeg ikke forhindre dig" hun smilte til ham og rakte armen ud som et tegn på han var fri til at gå, hun kig hen ved siden af ham og ventede på han skulle forsvinde. *Han kunne bare gå vis han ville* hun grinte ved tanken og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 10:01 am

Han sendte hende et lidt mistroisk blik og begyndte så at gå ud ad gyden. Han håbede virkelig hun mente det, han havde hverken styrken eller evnerne til at kæmpe, det eneste han kunne sætte sin lid til var held, og det havde han ikke haft det store af på det sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 10:09 am

Hun kiggede på ham imens han var på vej ud af gyden, hun kig hen ved siden af Snow og satte sig på en tynde der var lige ved siden af Snow og bare kiggede, det havde jo ikke fundet mad endnu, men det skulle de nok finde i løbet af dagen
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 10:15 am

Han fortsatte ud ad gyden, det virkede som om han var sluppet med skrækken, denne gang ... han blev nødt til at være mere forsigtig i fremtiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 6:24 am

//var det det eller skal der ske noget mere//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Penge?! - Azazel Blade   Penge?! - Azazel Blade - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Penge?! - Azazel Blade
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» relax// Azazel Blade//
» mangler penge - Gino
» Hjem efter flere penge (Jayden)
» Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: