Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stemningsmusik

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 11:06 pm

Hey, ville bare høre om der var andre der lyttede til musik mens de skriver indlæg, sådan for at skabe den rigtige stemning.
Det her lytter jeg til rigtig tit når jeg skriver herinde, jeg synes det beskriver min karakters angst og rædsel når han møder en trussel.

Og generelt bare Vampire the Masquerade: Bloodlines soundtracket.

Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 5:49 am

Jeg gør det engang imellem ^^
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 5:51 am

Gud kan ikke lytte til det der >.< Jeg sidder bare og tænker for meget pågrund af jeg har spillet spillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 10:30 am

meh.. men cool musik hvis jeg sidder og lytter til noget tror jeg vi høre noget My little pony eller hardcore indrustial og what not ^^ hehe Smile men jo fedt musik men det passer så bare ikke lige til en engel at lytte til creepy musik xD det lyder som noget der kan komme fra mig eller såen xD muhahah
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 4:40 pm

Jeg eeeeelsker musik , virkelig!

Men jeg emner på intuition og følelser , de er benzinen...men det er en rigtig god idé at finde inspiration fra musikken , da det er et hav af stemninger og følelser der skvulper rundt der Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 7:57 pm

Jeg har mine stunder hvor musik er en perfekt inspiration, andre gange vil jeg helst skyde den langt væk, hvilke ofte sker når jeg ved hvad jeg skal svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:13 am

ehh lige en anden ting hvad er der med jeres kæmpe billeder? o.o xD og Stephen jeg tror du har skrevet noget forkert i dit billede I Can Tell you the true in a lie. skal det ikke være: I Can Tell You The Truth In A Lie ??? o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:58 am

Det er bare siden der er ' lille' iforhold til billederne Sebastian XD

We like them pictures Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:45 pm

i no see really.. still it is changed so ^^ no probs Very Happy og de er bare STORE!!!! O.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:49 pm

Billeder kan, som musik supplere til en stemning,atmosfærde eller indtryk Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 6:06 am

Jeg kan også godt lide at høre noget 'stemningsmusik' når jeg skriver. Det bliver for det meste instrumentalt, ellers kan jeg ikke koncentrere mig. Musikken skal selvfølgelig passe til situationen i emnet, men jeg plejer at høre OSTs fra computerspil... xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:33 am

hehe, well Instrumental musik er ikke lige min stil, kan ikke fokusere med de. men hehe det er jo morsomt hvor meget vi alle er forskellige med vores musik smag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 6:53 am

jeg høre alt muligt når jeg emner XD skifter imellem mine manger playlist på youtube :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:14 am

hehe yeah det skal der jo også være plads til Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:30 am

Jeg hører ikke ligefrem musik hver gang jeg skriver mine indlæg men jeg skal altid have lyd omkring mig. Enten har jeg mit tv kørende i baggrunden ellers har jeg fundet ud af at Vocaloid faktisk giver mig en fantastisk kreativitet til Audrey. :3 Så det er for det meste det som er mit stemnings musik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:33 am

hmm altså nåh
jeg høre gerne noget af mit ejet musik eller
ja bare høre jeg linkin park
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:20 am

Linkin park er dejligt (:

... dit eget musik?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:33 am

jep jeg lavet selv musik
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:52 am

dubstep eller?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:53 am

laver musik til brony's Smile
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:55 am

OMFG LINK NOW !?!?!?!?! big time bronys here! PMV now!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:57 am

pinkiepieswear søg det på youtube Smile og brohoof too you /)
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:59 am

brohoof! den her emne er lige blevet 20% cooler Cool
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:00 am

XD
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:03 am

XD ten sec flat XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stemningsmusik Empty
IndlægEmne: Sv: Stemningsmusik   Stemningsmusik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stemningsmusik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: