Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 blandt boghylderne >Gino<

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 5:47 am

tid: fredag formiddag
vejer: overskyet, med en lidt kraftig vind
påklædning: som på billedet

Fenris var ude og handle, han var ude efter gamle bøger om alt fra botanik til arkitektur og han havde hørt fra nogle venner at Claudios Bogcafévar er stedet, hvor man kan finde nogle litterære skatte, som man ikke kan finde andre steder.

Da Fenris gik ind af døren til boghandlen blev han mødt af en duft af gamle bøger og en sød duft, som var meget svær at indifference, men stadig var bekendt på en eller anden måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:15 am

Gino stod og satte bøger på plads i lexicon afdelingen bag de røde gardiner.
"K, K, K? Hvor er K?..."
Han lægger bogen fra sig da han hører bjælden ovenfor døren ringe. Han trådte frem i det forreste lokale og gik over til manden. "Kan jeg hjælpe med noget?", sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:17 am

''ja'' siger Fenris, som er så travlt optaget af at se sig omkring så han ikke ser ekspedienten ''jeg leder efter bøger om botanik, arkitektur og gamle legender'' alt dette bliver sagt med en svag fransk aksang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:11 am

Er det ham? Nej, der er da mange med fransk accent i den her by, ikke?
"Hmm...det har vi nok noget af tror jeg. Lad mig lige kigge omkring."
Gino begyndte at lede imellem hylderne og i kasser under disken. Han fandt nogle blomsterbøger, en om klassisk arkitektur og en om urter. Han lagde dem allesammen op på disken.

"Hvad var det sidste du sagde? Legnder? Det ved jeg ikke om vi har...hør, har jeg set dig før?" spurgte han til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:16 pm

''jeg syntes nok jeg kunne lugte en engel, bare roligt mon ami den store stykke ulv vil ikke spise dig'' Fenris tager en af blomster bøgerne op og kikker på den ''jeg skulle nok være lidt mere specifik, har i noget om giftige planter og deres modgifter da jeg skal på en overlevelses rejse og jeg vil gerne undgå at blive forgiftet'' siger Fenris med et stort og venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:01 pm

"Øh...jo. Det kunne egentlig godt være..." sagde han og kiggede mellem bøgerne han havde taget frem. "Lige et øjeblik."

Til sidst gik han hen til det røde gardin bag disken, stak hovedet ind og råbte noget på italiensk. Han henvendte sig til Fenris igen. "Du kunne vel ikke række mig den kasse lige over dit hoved?" spurgte han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 5:50 am

''selvfølgelig anglo'' Fenris tager kassen i en hånd (det ser nærmest ud som om den intet vejer)

Fenris kikker lidt på bøgerne på hylderne ''hvis jeg må være så fri at spørge dig om der er sket noget interessant siden sidst vi mødes'' spørger Fenris med et venligt smil på læberne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





blandt boghylderne >Gino< Empty
IndlægEmne: Sv: blandt boghylderne >Gino<   blandt boghylderne >Gino< Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
blandt boghylderne >Gino<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Good or bad, who cares //Gino//
» Vi mødes igen //Gino//
» En tur på bogcafe //Gino//
» Hvad bringer mørket frem?//Gino, Jake, Safira//
» mangler penge - Gino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: