Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hunt a hunter >Natsu<

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeSøn Dec 28, 2014 11:54 pm

tid: 22:10
sted: uden for døren til Natsus hus
påklædning: en skjorte som sider stramt omkring hans krop, et par hullede jeans, en læder jakke og et par tunge militær støvler

Nagi stod forand døren, han håbede at hans information var korrekt og at dette var hvor lejemorderen boede.
han ringede på døren, hans job var at fange kvinden, men han ønskede ikke at være uhøflig
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:14 am

Natsu så mod døren og håbede ikke det var den irriterende engel. Hun rejste sig fra sofaen og bevægede sig hen imod døren. Hun åbnede. Hun var iført en stramtsiddende sort bluse, røde læderbukser og et par sorte, højhælede sko. Hun hævede et øjenbryn da hun ikke genkendte manden "goddag?"
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:34 am

Nagi håbede at det ikke ville komme til vold (hvor usandsynelig det end er), da han vidste at kvinden var en troldkvinde og at han ville gøre hendes magi stærkere ''goddag er det Momoiro Natsu'' spurte han han vidste godt at det er hende, men det er bare høfligt at spørge, men han rejste et usynlige skjold hvis hun gik til angreb
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:40 am

"..Det er mig" svarede Natsu høfligt "kan jeg hjælpe dig?"
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 8:43 am

''ja mit navn er Nagi Kigan, jeg er dusør jæger og jeg ville være meget taknærmelig hvis du ville følge med frivillig'' han sagde det med et smil, selv om han inderes inde viste at der nok ville komme et angreb
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 01, 2015 11:02 pm

"Dusørjæger?" Natsu så forvirret på ham "undskyld mig hr, er jeg i problemer?"
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 1:38 am

Nagi smilede og sagde ''du er en berygtet lejemorder, så jeg bliver betalt for at bringe dig i ratten, det er faktisk ret simpelt''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:56 am

"Det lyder som et ja.." Natsu smilede svagt "kan jeg få lov til at hente min tandbørste?"
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeSøn Jan 04, 2015 7:19 am

''ok, men jeg holder øje med dig'' mens han sagde det krympede han hendes sko, så hun ikke kan sparke dem af og løbe væk (det kommer nok til at være en smugle ubehaglig)
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeOns Jan 07, 2015 1:51 pm

Natsu så chokeret ned på sine fødder og så derefter op ham. Hendes blik blev som is "... hvad gjorde du ved mine sko?" snerrede hun.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeOns Jan 07, 2015 7:33 pm

''de er ikke de bedste løbesko er de, jeg forhindrede dig bare i at tage dem af, og løbe din vej'' forklarede Nagi med et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:02 am

"..." Natsu var tydeligvis ikke glad "du er en meget uhøflig, ung mand er du ikke? Kommer og ødelægger mine personlige ejendele..." sagde hun og hun gik mod badeværelset og så om hun overhovedet kunne gå ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:06 am

''jeg loverat nok skal give dem deres originale størrelse når jeg har overgivet dig til myndighederne og jeg er næsten 5 gange så gammel som dig'' sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:12 am

"Aha? Hvor gammel er du da?" spurgte Natsu og gik ind på badeværelset.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:14 am

Nagi fulgte efter hende for at holde øje med hende ''jeg er kun 117 år gammel''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:16 am

"117, hvad er du for en skabning?" Natsu vendte sig om og så op og ned af Nagi med et undersøgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:18 am

''jeg er en dæmon'' han ville ikke fortælle hende hvad han i virkeligheden var, for hvis hun kender til feer evner til at forstærke magi
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:20 am

"Ah" sagde Natsu og nikkede lidt "og jeg går ud fra du har lavet alt nødvendigt research på mig?" hun smilede svagt og gik ud på badeværelset, og prøvede at lukke døren inden han kom med.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:24 am

han satte sin fod mellem døren og karmen så den ikke lukkede ''jeg har gjort nok research til at vide at jeg ikke skal lade dig ude af syne''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:25 am

Natsu sukkede svagt og så på ham mellem sprækken "det er meget smigrene.. men en kvinde har brug for lidt privatliv.. du kan stå foran døren?" foreslog hun.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:29 am

''og alle har ret til at leve'' svarede Nagi og så sig om efter flugt veje i badeværelset

//kan jeg få en beskrivelse af badeværelset//
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:34 am

//Jeg skal gøre mit bedste, beskrivelser er ikke min stærkeste side xD

Badeværelset var rimeligt stort, taget betragtning af det var en lille lejlighed. Der var både et badekar og en bruser til brusebad. Det var et toilet, vask og et stort spejl. Der var en vindue, som der godt ville kunne komme en person ud af, men ellers så der ikke ud til at være andre måder at komme ud end døren. Natsu hævede et øjenbryn "noget siger mig du ikke er særligt glad for mig, på et personligt niveau?"
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:36 am

''lad mig bare sige at min tolerance for lejemordere kan være på et meget lille sted'' sagde han denne gang var hans stemme kold
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:39 am

Natsu sukkede svagt "og her gik jeg og troede vi kunne blive venner...." hun trak en pistol og skød mod hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Nagi

Nagi


Race : fe
Bosted : en lille liglighed i downtown
Tilmeldings dato : 27/12/14
Antal indlæg : 89

hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 12:45 am

kuglen stoppede et par cm forand Nagi da den ramte det skjold han havde sat op ''meget dumt'' sagde han og formindskede magasinet så det faldet ud af pistolen og han sendte en energistråle mod hendes bryst (den er ikke stærk nok til at dræbe, men den vil gøre ondt, men det ved du jo ikke )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hunt a hunter >Natsu< Empty
IndlægEmne: Sv: hunt a hunter >Natsu<   hunt a hunter >Natsu< Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hunt a hunter >Natsu<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I’m A Hunter - Tori
» the hunter from the east
» The hunt
» going for a hunt //Hadrian//
» Da wolf and da bad go on da hunt, mon! - Katy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: