Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ups ... jeg glemte noget - Lolas

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:28 am

Tid: 19:00
Sted: Sarahs private gemakker
Omgivelser: pæn møbleret værelse
Vejr: gråt og overskyet med let støvregn

Sarah havde endnu engang sendt bud efter Lolas og skænket to glas vin, hun havde glemt at spørge ham om noget vigtigt dagen forinden. Hun var ikke helt glad for at skulle gøre det her igen, hvis han ikke havde opdaget der var noget galt i gå, villle han helt sikkert nu, men hun blev nødt til at være sikker ... hun var ikke helt lige så sikker, som sin terapeut, på at hans løfte var en god nok forsikring.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:29 am

Lolas tog en dyb indånding og bankede på døren. Efter at havde fåret tilladelse, trådte han ind og bukkede for hende, dybere end han havde gjort igen "hvordan kan jeg være til rådighed?" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:31 am

Sarah smilede svagt, "jeg ville bare have et glas vin i dit selskab" sagde hun, og rakte han glasset.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:32 am

"..." Lolas så usikkert på vinen, men tog imod glasset. Alt andet ville være utilgiveligt "mig en ære.."
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:33 am

Hun slog ud med hånden, "bare tag plads" sagde hun, og tog selv en tår af sin vin.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:34 am

Lolas satte sig ned og så på glasset i sin hånd. Dette her var ikke godt, han så tøvende over på Sarah og smilede så afslappet han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:37 am

Sarah sukkede svagt, han havde ikke drukket af vinen, var han mon mistænkelig? hun havde ikke været så forsigtig i går ... det var helt bestemt muligt at han havde opdaget noget. Hun tog endnu en tår af sin vin, og stillede den på bordet. "... det er en god vin" sagde hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:38 am

Lolas smilede tøvende og så på sit glas. Han skulle drikke det, men.. han overvejede hvad der var sikrest. Drikke vinen eller blive taget i ikke at drikke vinen. Han sukkede svagt og tog en tår, ikke så står dog, og stillede glasset fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:42 am

Sarah så undersøgende på ham, han virkede usikker, han havde nok regnet det ud ... men det var vel egentligt ikke så vigtigt nu. Hun sukkede svagt, "Lolas ..." hun tøvede, det ville virke for åbenlyst, men hun havde brug for at vide det, og hun kunne ikke komme på en bedre måde end ved at spørge, "du har ikke tænkt dig at for tælle nogen ... hvad jeg lavede, uhm, da vi først mødtes".
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:44 am

"Nej" svarede Lolas og så på Sarah, var det, det, det handlede om?
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:49 am

Hun nikkede lettede, han kunne ikke lyve under indflydelse af drikken. "ikke under nogen omstændigheder?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:51 am

Lolas så lidt på Sarah "jeg ville nok have svært ved ikke at gøre det under sandhedseliksir" svarede han og rynkede brynene "men selv der ville jeg gøre mit bedste for så ikke at tale overhovedet"
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:53 am

Sarah rynkede brynene lidt ... sandhedseliksir? hun sukkede, han havde jo nok regnet det ud ... Hun nikkede, "det værdsætter jeg" sagde hun, og mente det. Hun måtte hellere sørge for der ikke var andre der fik fat i den smule sandhedsdrik hun havde tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:54 am

Lolas så på sit glas.. han havde ikke drukket meget. Han kunne stadig ikke lyve, men han havde væsentlig mindre lyst til at plapre alt sandheden frem. Forunderligt. Det måtte være vinen.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:56 am

Sarah lænede sig lidt tilbage og betragtede ham, han havde ikke sagt noget, og hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:57 am

Lolas måtte stoppe sig selv i at drikke mere vin, hvilket ellers havde været hans første indskydelse da der blev akavet stille mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:00 am

Sarah rømmede sig lidt, "så ..." begyndte hun, men vidste ikke helt, hvordan hun skulle sige det næste.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:01 am

"Ja?" Lolas så op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:03 am

Sarah rynkede brynene lidt, og tog endnu en tår af sin vin, "... ikke noget".
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:04 am

Lolas havde også lyst til vin, alkohol ville gøre tingene nemmere. Men ikke plarehol! Han sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:05 am

Sarah skævede til Lolas vin, han havde stort set ikke rørt den, "du har ikkke drukket så meget af din vin? falder den ikke i din smag?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:07 am

Lolas prøvede ikke at vise det gik ham på "jo, den smager udemærket" sagde han, men rakte ikke ud efter den
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:09 am

Sarah rynkede brynene lidt, og sukkede, "her ..." sagde hun, og rakte ham sit glas, der var ingen grund til at få ham til at drikke mere af sandhedsdrikken ... hun havde det faktisk lidt dårligt over det.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:10 am

Lolas så overrasket på hende.. han sukkede svagt og tog imod hendes glas, tog en tår ".. er jeg i problemer?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:11 am

Hun rystede på hovedet, "nej" sagde hun og smilede svagt, "... men det ser ud til at jeg er en del mindre diskret end jeg havde håbet".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ups ... jeg glemte noget - Lolas Empty
IndlægEmne: Sv: Ups ... jeg glemte noget - Lolas   Ups ... jeg glemte noget - Lolas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ups ... jeg glemte noget - Lolas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» åhhh, glemte vi noget igår? //Jayden//
» såret - Lolas
» Råd fra en terapeut - Lolas
» Noget og snakke om..
» HEJJ,kig her og du får noget kage!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Hightown-
Gå til: