Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en aften på Bloody Moon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:28 pm

"mere min type?" spurgte Ace forundret
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:29 pm

Thyra så undrende på ham, tog hun fejl? "ja ... altså, hvis du hellere vil tilbringe en aften med ham?" spurgte hun, og blinkede til ham med det ene øje, for at understrege betydningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:30 pm

"Oh" sagde Ace, hun troede han var seksuelt tiltrukket af elvermanden. Han rystede på hovedet "nej, jeg foretrækker kvinder" svarede han så.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:31 pm

Thyra sendte ham et frustreret blik, "...virkelig?" spurgte hun så, måske ville han ikke stå ved sin seksualitet, mennesker kunne være sådan ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:32 pm

"Ja" svarede Ace og drak det sidste af sin øl. Han så spørgene på hende, hun virkede irriteret? Han måtte holde godt på sin menneskelige facade!
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:33 pm

Thyra prøvede med endnu et indsmigrende smil, "det er jeg glad for at høre" sagde hun, og rykkede en lille smule nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:34 pm

Hun gik nærmere. Han rykkede per refleks et skridt bagud. Han så hurtigt om hun var bevæbnet.. nej ikke synligt, men det betød ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:35 pm

Thyra sukkede, "... det er altså bare mig?" spurgte hun opgivende, det virkede ikke som om der var noget hun kunne gøre, "kunne jeg overtale dig til at fortælle mig hvorfor?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:36 pm

"..." Ace så mistroisk på hende "fortælle dig hvorfor hvad?" spurgte han anspændt
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:37 pm

Thyra kneb øjnene svagt sammen, var han dum eller gjorde han det med vilje? "... hvorfor du ikke finder mig tiltrækkende" sagde hun så, lidt irriteret over at skulle skære det ud i pap, hun brød sig ikke rigtig om at sige det højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:38 pm

Ace så forvirret på hende. Hvilket spørgsmål var det? Han kunne ikke regne ud hvad meningen bag det var.. ".. jeg finder dig tiltrækkende?" sagde han så spørgende, var det en test?
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:39 pm

Thyra hævede det ene øjnbryn, "det er ok, jeg er en stor pige, jeg kan godt tåle en afvisning ..." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:40 pm

"Du spurgte ikke hvorfor jeg var afvisende, du spurgte hvorfor jeg ikke fandt dig tiltrækkende" rettede Ace hende og så sig omkring "du er muligvis den mest tiltrækkende kvinde her i aften.." han kunne ikke se nogen pænere i øjeblikket. Og elverkvinden havde bestemt en charme, unik faktisk. Søde små øreringe og tatoveringer på meget af kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:41 pm

Thyra sukkede svagt, igen, "så, hvorfor er du afvisende?" spurgte hun i en langsom, tålmodig tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:42 pm

"..." Ace så tøvende på hende, han var gået lige i fælden. Pokkers! Han tænkte, hvad skulle han svare? Hvorfor havde han ikke bare sagt han var til mænd?! "Uhm..."
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:43 pm

"Hør ... det er ok" sagde hun, "jeg vil finde mig en anden fyr at genere" sagde hun og kiggede sig lidt omkring i lokalet, der var en der havde farvet sit hår skrigpink et par pladser længere henne, måske hun ville prøve der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:45 pm

"..." Ace så tøvende på Thyra. Han fik en underlig fornemmelse indeni, havde han såret hende? Ja, jo det havde han nok. "Undskyld.." sagde han og fulgte hendes blik over på manden med det pink hår "det er ikke personligt.."
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:46 pm

Thyra hævede igen et øjenbryn, "som sagt, jeg er stor nok til at kunne tåle at blive afvist" sagde hun, denne gang lettere irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:47 pm

Nu mere irriteret elverkvinden lød, nu mere begyndte Ace at mistænke hun slet ikke var ude på at slå ham ihjel. "Sagde ikke du ikke kunne tåle en afvisning" sagde han tøvende, men det hele virkede lidt sent, skaden var sket.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:48 pm

Thyra sukkede, "hvad var ellers ideen bag 'det er ikke personligt'?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:50 pm

"Det er.. vanskeligt at forklare" sagde Ace og smilede undskyldene. Det hele var blevet så besværligt. "Jeg vil også til at smutte nu.. uhm, tak for snakken.. forresten, virkelig nice tatoveringer" sagde han og smuttede hurtigt ud af døren.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 12:51 pm

Thyra så efter ham og sukkede tungt, i dag var ikke hendes dag, måse hun bare skulle gå hjem? Hun drak sin drink færdig og bestilte en ny.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften på Bloody Moon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en aften på Bloody Moon   en aften på Bloody Moon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften på Bloody Moon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en aften på Bloody Moon - Caitlyn
» Musik aften på "The Bloody Moon"
» Natten på The Bloody Moon
» Sleeping Sun ~Moon~
» En aften på jagt //Cam//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: