Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skyrim ~ udlev eventyret

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:04 am

Velkommen til
Skyrim ~ udlev eventyret 132138732740

The Elder Scrolls V: Skyrim er et computerrollespil udviklet af
Bethesda Game Studios og udgivet af Bethesda Softworks. Det er det
femte spil i aktion og rollespillene The Elder Scrolls-serien, hvor det
forrige var The Elder Scrolls IV: Oblivion. Det blev udgivet
11. November 2011 til Microsoft Windows, PlayStation 3 og Xbox 360.

Skyrim's hovedhistorie er baseret omkring spillerens forsøg på at besejre Alduin,
den første-fødte af Tamriels primære gud, Akatosh. Alduin er profeteret til at
destruere verdenen. Spillet foregår 200 år efter Oblivion og foregår i Skyrim
området, hvilket er hærget af en borgerkrig efter attentatet på højeste kongen.
-Fra Wikipedia, den frie encyklopædi.


Året er 4E 202 og Alduin er død. Dragerne er midlertidigt slået tilbage, og verdenen har overlevet truslen fra luften. Men Skyrim har stadig brug for helte.

Der bliver stadig kæmpet en bitter borgerkrig imellem myndighederne, Imperiet, og de stolte nords, Stormcloaks. Tyvene reagere stadig i undergrunden, de stolte Companions bekæmper stadig verdenens bæster, Det mørke broderskab snigmyrder stadig i skyggerne, barderne rejser stadig igennem landet for at tjene til kost og logi, og magikerne i Winterhold, og i resten af landet, går stadig rundt og eksperimentere.

Og vigtigst af alt - eventyrene lever stadig.



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 8:14 am

Uhhh! jeg spiller Skyrim x3 Epic game
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:29 am

Det er det i hvert fald!

Jeg håber meget at du joiner os derinde Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:30 pm

Jeg har kigget lidt der inden men jeg opgiver lidt når jeg ser at man skal lava karakter skema, for jeg opbygger mine karakter hen af vejen og derfor kan jeg ikke lave en sådan lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:16 am

Det er lidt trist hvis det skal stoppe dig.
Du behøver blot at skrive udseendet, baggrundshistorien og en smule af personligheden. Det behøver ikke at være særlig omfattende.

Jeg er ked af det, men jeg kan ikke lave en undtagelse for dig (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 7:45 am

hej jeg har lavet en inde på skyrim Arason
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 6:21 am

spiler også skyrim
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:43 pm

Awesome! ~
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skyrim ~ udlev eventyret Empty
IndlægEmne: Sv: Skyrim ~ udlev eventyret   Skyrim ~ udlev eventyret Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skyrim ~ udlev eventyret
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: