Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 .... her igen? Oh gud.. - Zach

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:06 am

Tid: 21:23
Sted: Politigården
Vejr: Idk indenfor sååå..?
Omgivelser: Lille forhørslokale.
 
Kristine sukkede tungt og vippede på stolen. Hun havde brugt langt mere tid på politigården inde for den seneste tid, end hun havde håbet på nogensinde at skulle. De havde taget hendes ting, igen, heldigvis havde hun efterladt det nye hun havde købt fra Thyra der hjemme.
 

Kenneth kom ud af forhørslokalet og sukkede svagt. Han kom hen til Zach ”nå, vi har fanget et par piger ude foran Bloody Moon. Besiddelse af stoffer, bevæbnede og en af dem tilbød at kæle lidt for min slange for en tudse” sukkede han og skævede mod lokalet ”der sidder en af dem der inde, jeg ved ikke helt hvad vi skal stille op med dem. Give dem et par advarselsnætter i brummen? Måske en bøde? Måske vi kan få lidt ud af dem hvor de har stofferne fra.. anyway jeg har fri nu, så hun er dit problem” han klappede Zach på skulderen ”der er to af dem, vi ses i morgen”
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:10 am

Zach så op fra papir arbejdet og lyttede til hvad Kenneth sagde og sukkede tungt "perfect" mumlede han og gik mod det ene forhørning lokale
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:11 am

Kristine sad og så på loftet og nynnede svagt imens hun utålmodigt ventede. Hun så hen da døren blev åbnet.
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:13 am

Zach gik ind og så på Kristine og lukkede døren efter sig i sin hånd havde han reporten om de to piger "jamen godaften" sagde Zach og lagde mappen på bordet og satte sig ned på stolen foran hende
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:17 am

Kristine så lidt på ham og kneb øjnene sammen "Zach?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:19 am

Zach så spørgerne på hende "ja det er mit navn?" svarede Zach og begyndte at se lidt nærmere på Kristine "....Kristine?" spurte Zach overrasket
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:20 am

"Ding, ding, ding, 1.000.000 til manden i blåt" sagde hun og vippede på stolen ".. hvordan er det du ser ud?"
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:22 am

"kunne sige det samme det samme til dig? og jeg kan se du ikke har ældret dig meget ret papir mæssigt" sagde Zach med et kækt smill og åbnede mappen hvor der også stod det politiet havde på Kristine
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:23 am

"Mhm.. nej det" hun så på Zach og hævede et øjenbryn "politi huh..? Det havde jeg sgu ikke regnet med.."
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:26 am

Zach trak på skulderne "fik et wake up call en dag og valgte at tage det" sagde Zach og så på Kristine "fik at vide at du var blevet smidt ud hjemme fra?" Sagde Zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:26 am

"Yup, de gamle blev sur da de tog mig i at ryge hash" sagde hun og trak på skuldrene "sagde jeg aldrig ville blive til noget, at de var skuffede og at jeg ikke skulle komme tilbage før jeg havde fået mit liv på rette køl. Så.. ja"
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:27 am

"og du valgte din vej" sagde Zach med et smil "nope du har ikke ændret dig"sagde Zach og så på hende "når men hvad skal jeg så gøre med dig?" spurte han og så lidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:28 am

"... jeg ville give mig mine ting tilbage, et advarende klap på ryggen og så lade mig gå" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:33 am

Zach grinte lavt "tja det kunne jeg vel godt hvis det ikke var fordi du alleder var i systemet" sagde Zach med et suk og så på hende " nu hvor ham som stod bag morderne på de protigeret er bag låst og slå og står til livstid er ikke meget grund til den kniv synes du?" spurte dean og læste kort og hurtiget hendes papir igennem.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:33 am

"..." Kristine så tøvende på Zach "jeg har stadig brug for beskyttelse" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:36 am

Zach nikkede stille "hmm sandt men du har aldrig haft problemer med at forsvare dig dengang uden våben?" spurte han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:37 am

"De typer jeg er sammen med nu er anderledes en dengang" sagde hun "og den kniv har hjulpet mig mere end en gang.. det er ikke altid i fyre holder jer til de regler der er aftalt"
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:38 am

Zach grinte lavt " som om du gør" sagde Zach og blinkede til hende og satte sig mere afslappet i stolen " så sig mig hvorfor du er her" sagde Zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:39 am

"... Tina var et fjols og forsøgte at sælge et handjob til en politimand" sagde Kristine og sukkede svagt "jeg var der bare, og nu er jeg her."
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:40 am

"nu kender jeg ikke priserne for jeres arbejde men er en tusse ikke en del for et handjob? spurte Zach med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:41 am

"Jo, det er lidt dyrt.." sagde Kristine "jeg gør det for 4-500.. for 1000 kr kan du få det hele" hun lavede en bevægelse med hånden mod sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:41 am

"jamen dog" sagde Zach med et grin "det er vel heller ikke en dårlig timeløn`" spurte Zach
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:42 am

"Det går.." sagde Kristine og pillede ved sin handske "men jeg er næppe her inde fordi Tina krævede for meget? Hvis du vil brokke dig over priserne vil hun sikkert give dig et for 200" hun skævede mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Zach

Zach


Race : Menneske
Bosted : I en hytte tæt på skoven
Tilmeldings dato : 12/10/14
Antal indlæg : 923

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:44 am

Zach grinte højt "haha nah jeg er her sådan ses fordi ham som skulle tage jer har fri og jeg har natte vagten" sagde Zach og lukkede mappen "i slipper med en advarelse hver men så holder i jer i lavt profil ok?" spurte han med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 6:44 am

"Cool" sagde Kristine og rejste sig op "og min kniv?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... her igen? Oh gud.. - Zach Empty
IndlægEmne: Sv: .... her igen? Oh gud.. - Zach   .... her igen? Oh gud.. - Zach Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.... her igen? Oh gud.. - Zach
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nu det jul igen og nu det jul igen.. - Mizore
» Den bed mig?! - Zach
» Date #2 - Zach
» Så mødes vi igen
» ... Tina er væk - Zach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: