Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 10:04 pm

jeg er ny her på siden og vil gerne i gang med Emmali ^^

jeg søger stort set alt til hende så hvis i har nogen ideer til et plot så kom med det ^^

lidt om Emmali:
hun er 19 år og lige kommet til byen fra Denver og kender ikke til det overnaturlige i nu, hendes far er død men da han var i live lærte han hende at skyde med bue og pil, og at slås. Hun kan magi men det ved hun ikke selv i nu da hendes mor har holdt det skjult for hende og kommet med andre forklaringer når der skete noget mærkeligt.

jeg håber der er nogen er jer der er frisk på at emne med Emmali ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 6:17 am

Jeg er frisk, hvis vi måske kan finde på noget spændende? Smile
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 8:40 am

fedt nok har du en ide til et plot eller skal jeg se om jeg kan komme op med en? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 9:26 pm

Jeg har faktisk ikke nogen...
Men...Måske...Hvis Emmali lige er kommet til byen, ender han måske med at vise hende rundt eller leger almindelige dreng, ved at inviterer hende med i forlystelsesparken?

Eller måske ser hun Robyn gøre et eller andet uacceptabelt og kommenterer på det? Eller de mødes måske på hospitalet, af en eller anden grund, fordi Robyn mor er der?

Jeg ved ikke helt hvad du har lyst til xD
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeMan Jun 30, 2014 9:00 am

vi kan godt tage den første hvor han viser hende rundt, så kan vi måske tage en af de andre hvis det er senerne ^^

hvem skal lave? ^^
Tilbage til toppen Go down
Scars

Scars


Race : Vampyr.
Bosted : Ved daggry trakker Scar sig tilbage til et gravkrammer på kirkegården.
Tilmeldings dato : 30/06/14
Antal indlæg : 12

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 7:52 am

Jeg er game, hvis du da kan bruge en vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 8:36 am

det kunne være de have mødtes før et sted også have snakket, men hvor Emmali ikke viste han var vampyr også mødtes de igen, hvor hun finder ud af det? ^^
Tilbage til toppen Go down
Scars

Scars


Race : Vampyr.
Bosted : Ved daggry trakker Scar sig tilbage til et gravkrammer på kirkegården.
Tilmeldings dato : 30/06/14
Antal indlæg : 12

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 9:30 pm

det kunne godt blive til en mulighed. c:
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 10:58 pm

har du en anden ide? eller en relation du kan bruge et menneske til? ^^

ellers kan vi bare tage den der fra og se hvad der sker Smile
Tilbage til toppen Go down
Scars

Scars


Race : Vampyr.
Bosted : Ved daggry trakker Scar sig tilbage til et gravkrammer på kirkegården.
Tilmeldings dato : 30/06/14
Antal indlæg : 12

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 7:03 am

Altså lige nu har jeg ikke tænkte alt igennem til Eliot, så jeg må nok vende tilbage til dig når jeg har alting klar, jeg mangler jo stadig og skrive hans profil tekst. Men jeg skynder mig så meget jeg kan.

Men nu ved jeg ikke om din person ønsker og blive vampyr, eller om der andre ting som jeg kan tillad mig, for jeg elsker og prøve folks graders af c:
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 7:22 am

det er helt i orden Smile

Emmali er ikke et normalt menneske, hun er immun over for magi og bid fra både vampyr og varulve, så du kan godt prøve at bide hende men der kommer ikke noget ud af det. Dog ved hun ikke selv noget om at hun er immun eller om væsner i denne verden, udover den varulv som bed hende. Smile

hendes granser er så store som hendes hoved kan klar ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)   alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
alone in the dark? turn on the light and look around, is you alone? (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» My turn!
» Dancing in the light //Emily//
» Have you seen the dark man? - Fuyu
» Dark Shadows q:
» Shall we ? - Emnesøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: