Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvem vil emne med en hot dæmon?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 10:24 pm

Heeeeey peeeeepz!

Jeg har endelig fået en farve og ved I hvad det betyder? At nu er jeg klar til endelig at komme i gang her på siden! Yeah!

Så, hvem kunne godt tænke sig at emne med en super hot dæmon??
Jeg søger det hele; familie, venner, fjender, one night stands og så videre - eller i det det hele taget bare glade og friske personer, der vil emne med mig.

Hvis I har nogle spørgsmål, spørg mig! Very Happy

Hilsen Ethan M. Oxideon


Sidst rettet af Ethan Ons Jun 11, 2014 7:28 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 5:02 am

Hejsa Ethan xD jamen jeg vil da med glæde udfylde en af de roller du efterspørger, er der noget specielt du søger mere end andet?

Hvis du altså ikke har noget imod at emne med tegnede billeder Smile ellers er det også helt fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 11:09 pm

Hvem kan sige nej til en hot dæmon? Elenora vil hjertens gerne kaste sig ud med ham :3
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 6:04 am

Anna Rose kunne godt bruge en ven ^^ og jeg vil gerne tilbage til rigtig at rollespille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 8:38 pm

Caitlyn skrev:
Hejsa Ethan xD jamen jeg vil da med glæde udfylde en af de roller du efterspørger, er der noget specielt du søger mere end andet?

Hvis du altså ikke har noget imod at emne med tegnede billeder Smile ellers er det også helt fint

Hej Caitlyn.

Jeg er glad for at høre, at du er frisk! Thumbs up for that cheers 
Altså, jeg har lige været inde og læse din profil, og så, at din karakter godt kan lide at fange bad guys, har jeg ret?
Få så kunne vi måske få et eller andet op at køre på den måde, hvis du ellers er frisk på det? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 8:41 pm

Elenora skrev:
Hvem kan sige nej til en hot dæmon? Elenora vil hjertens gerne kaste sig ud med ham :3

Hej Elenora.

Hvad siger du til noget one night stand agtigt, og så kan vi se hvad det føre til? Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 8:45 pm

Anna Rose skrev:
Anna Rose kunne godt bruge en ven ^^ og jeg vil gerne tilbage til rigtig at rollespille

Hej Anna Rose.

Altså, jeg har ikke noget specielt i tankerne lige nu, men vi kunne jo lave et emne og se hvad der sket? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 8:56 pm

Jamen det kan vi sagtens finde ud af Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:04 pm

Det kan jeg godt gå med til :3
Vil den hotte dæmon lave emnet måske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:05 pm

Caitlyn skrev:
Jamen det kan vi sagtens finde ud af Smile

Cool Smile
Skal vi have aftalt mere, eller skal vi springe direkte til emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:07 pm

Elenora skrev:
Det kan jeg godt gå med til :3
Vil den hotte dæmon lave emnet måske?

Det kunne den hotte dæmon måske godt overtales til,
hvis den søde menneskepige vælger et sted, det skal forgå Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:08 pm

Hvad med en bar med noget alkohol? Måske Black Bird?  Wink 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 9:09 pm

Hvis der er alkohol er jeg all in - emnet kommer op hurtigst muligt Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:06 am

Tja Ethan, hvor tro du vi kunne mødes? Anna Rose går stille rundt til steder mest om aften og ofte I downtown og ikke store fest steder men mere som en stille bar eller noget, nogen gang synger hun også for en smugle penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:26 am

Anna Rose skrev:
Tja Ethan, hvor tro du vi kunne mødes? Anna Rose går stille rundt til steder mest om aften og ofte I downtown og ikke store fest steder men mere som en stille bar eller noget, nogen gang synger hun også for en smugle penge.

Hmm, jeg er sikker på, at vi sagtens kan finde på et eller andet, måske på The Bloody Moon eller Angel's Paradise? Ethan er lidt af en player, så han vil højst sandsynligt prøve at lægge an på hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:35 am

Tja måske ikke når han ser hende ^^ Men vi kan da godt lave på The Bloody Moon, vil du lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:39 am

Måske, måske ikke, vi får se Smile
Vil du ikke? Jeg sidder med lektier op til halsen lige nu, og en kæmpe aflevering der skal afleveres lige om lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:40 am

Jo jeg sidder ikke med noget så Razz Jeg sender en pm når den er færdig, hvor mange linjer skriver du normalt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 4:43 am

Cool, tak skal du have Smile Det varierer meget, men aldrig under 5.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 5:07 am

Det var måske en ide at aftale hvorfor hun er efter dig? Bare så vi ikke går forkert af hinandens ideer Smile?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 6:44 am

Hmm, altså selvom Ethan er en dæmon, så er han ikke sådan ond ond, nok mere balancerende på kanten af rigtigt og forkert - hvis du forstår hvad jeg mener.
Måske kunne det handle om noget smugling af våben og stoffer og sådan?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 11:39 am

Det lyder helt fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 10:54 pm

Cool Smile
Vil du oprette?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 11:18 pm

Det kan jeg godt Smile hvad er settingen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 12:04 am

Hmm, havnen i slumkvarteret, ville jeg umiddelbart sige Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem vil emne med en hot dæmon?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vil emne med en hot dæmon?    Hvem vil emne med en hot dæmon?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem vil emne med en hot dæmon?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvem vil emne?
» Hvem kan jeg emne med?
» Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
» Hvem bor nu der? Drei
» Hu hej vilde dyr! hvem vil med på eventyr?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: