Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emnesøgning.. hvem er frisk?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emnesøgning.. hvem er frisk? Empty
IndlægEmne: Emnesøgning.. hvem er frisk?   Emnesøgning.. hvem er frisk? Icon_minitimeMan Maj 19, 2014 8:11 am

Hello...

Jeg søger nogle som er friske på at emne med min kære Victoria. Hun er ikke total finpudset endnu, men tænkte at de sidste ting ved hende kommer løbene ud fra hvordan mine første emner udspiller sig. Der behøver ikke være aftalt noget før vi begynder at emne, men de fleste elsker nu et godt plot.
Lad mig endelig hører fra jer, hvis I har lyst til at emne med mig.


De kærligste hilsner,
Victoria Matthews

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning.. hvem er frisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning.. hvem er frisk?   Emnesøgning.. hvem er frisk? Icon_minitimeMan Maj 19, 2014 8:35 am

Det kun da godt blive til en mulighed, mellem Victoria og Gabric, selvom jeg hellere er helt færdig med overfør Gabric her til siden, eftersom at han hører til på et andet forum har jeg valgt og overfør ham hertil. Men altså hvad vil du gerne vide for så skrive jeg gerne alt det fakta jeg har omkring ham til dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning.. hvem er frisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning.. hvem er frisk?   Emnesøgning.. hvem er frisk? Icon_minitimeMan Maj 19, 2014 6:24 pm

Hvis du gerne vil vente til han er overført, så kan vi jo bruge vente tiden på at udtænke et plot?
Måske et kort resumé af hans personlighed?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emnesøgning.. hvem er frisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning.. hvem er frisk?   Emnesøgning.. hvem er frisk? Icon_minitimeOns Maj 21, 2014 7:19 pm

Kom endelig folkens, der er plads til flere emner
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emnesøgning.. hvem er frisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Emnesøgning.. hvem er frisk?   Emnesøgning.. hvem er frisk? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emnesøgning.. hvem er frisk?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du lege med mig? - Emnesøgning
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» hej frisk på emne med kvartelver og halv menske
» It just another wish (emnesøgning)
» Shall we ? - Emnesøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: