Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 All the way down - Deartháir

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 09, 2014 5:31 am

Lucy skævede til ham og kneb kort øjnene sammen ved hans beskrivelse, men hurtigt så hun frem for sig igen og lod blikket glide frem. Hun vidste at det havde været ham, det kunne ikke være andre og jakken var den samme og kropsbygning også, når man så bort fra farve, hånd og resten væsen ting ved ham. Hun stak hænderne i lommen på hendes jakke, og gravede dem så langt ned i dem som muligt. Gaden delte sig i to, og Lucy gik roligt til højre. Gaden var ikke en af de mest skumle i Downtown, men det var ikke luksus lejligheder der fandtes på gaden. Der hang kun få ved opgangene, som kort kiggede på dem, nåår de gik ned ad gaden. Hun boede for enden, i en mindre lejligheds kompleks på 3 etage. Hun så sig kort til siderne, før hun trådte ned fra fortorvet og skrånede over vejen.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 09, 2014 5:51 pm

Deartháir så blot frem imens han gik med hende de steder hun drejede af, og håbede hun troede på hans lille historie, selv om den var sand, han havde bare udladet at fortælle han selv hang sammen i denne Dæmoniske skikkelse, han lagde flasken tilbage i lommen, og begravede den ene hånd nede ved siden af, og lod den anden hånd glide ned i den anden lomme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 12:51 am

Lucy nåede over til det andet fortov og fulgte det kort, til hun stod foran en kort trappe, der bestod af 3 trin, der første op til en dør i hendes lejligheds kompleks. Kort kiggede hun på ham og overvejede kort om hun skulle inviterer ham op, hun var ikke tryg ved ham og noget sagde hende at det var en meget dårlig ide, men han havde vel hjulpet hende.
"Vil du med op?" spurgte hun og gik op på det første trin, samtidig med at hun fandt en nøgle frem fra lommen. En lille del af hende håbede lidt på et nej, men resten gjorde vel ikke eftersom hun trods alt havde spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 6:30 am

Deartháir stod for foden af trappen, og så op på hende, "om jeg.. øhh.. om jeg vil med indenfor?" han havde slet ikke set det skulle komme, men an have jo heller ikke set da han startede på aftenen at han skulle finde dette Menneske så spændende at han kunne finde på at følge efter hende, "jeg vil helst ikke være til ulejlighed jo" sagde han så endelig og sendte hende et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 6:46 am

Lucy flyttede kort blikket fra ham og over på døren, mens hun overvejede hvad hun skulle sige til ham. Hun gik op ad de sidste to trin til døren og åbnede den. Døren til komplekset var aldrig låst, for den virkede ikke efter den engang var blevet brudt op - men det havde været lang tid før hun flyttede ind og noget hun havde hørt fra en af hendes naboer. "Det er det ikke" sagde hun så og gik ind, men stoppede op for at holde døren åben for ham
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 12, 2014 10:32 am

Deartháir fulgte hende op af trappen, "takker" sagde han i det han passerede hende i døren, han så sig lidt omkring, det var ikke det værste sted han havde set i DownTown, det måtte han alligevel lade det, han tog på kanten af døren, og lukkede den roligt efter sig, "du kender mig ikke engang" ordene løb bare ud af munden på ham inden han nåede at tænke over det, "hvordan i alverden kan det være at du stoler nok på mig til at lade mig komme sådan ind?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 12, 2014 5:45 pm

Lucy nikkede svagt af hans tak, og lukkede stille døren efter ham. Hun betragtede ham kort ved hans spørgsmål og trak svagt på skulderne, hun vidste det egentlig ikke, måske var det en måde at sige tak på eller måske fordi hun ikke havde lyst til at være alene. "Det gør jeg heller ikke" svarede hun så om hvorvidt hun stolede på ham, og gik forbi ham og op af trappen der førte op gennem lejligheds komplekset. Opgangen lugtede, hvilket ikke var uvant i Downtown, men beboerne var gode nok til at lade være med at svine, det var mere når narkomaner eller andet fra gaden besluttede sig for at overnatte der at det kom til at ligne de fleste andre opgange i Downtown. Hun gik roligt op på tredje. Opgangen var smal og på hver etage var der to døre. Hun stoppede ved sin egen og lod kort blikket hvile på navne skiltet med hendes fulde navn, mens hun låste døren op og gik ind. Hun lod døren stå åbentil ham og smed nøglerne i en krukke, der stod på en lille kommode i den lille gang og hængte overtøjet op. Hun gik ind i stuen der var meget lille, kun et mindre tv, en topersonerssofa, et sofabord og en reol med et par bøger og to billeder af hendes familie var der plads til. Stuen flød sammen med køkkenet der ligeledes ikke var stort og gammel i sit design. Spisebordet var skubbet op mod en væg, i et forsøg på at få mere plads. "Bare sæt dig et sted" sagde hun i det hun fortsatte ind på badeværelset. Hun ville vaske sig, og få skiftet sin skjorte der jo var blod på.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 14, 2014 7:18 am

Deartháir nåede lige at få kastet blikket ind på badeværelset efter hende, inden han fortsatte ind i stuen/køkkenet, han så sit snit til lige hurtigt at brygge en kop Instant kaffe, han roede lidt i nogle af de forskellige skabe indtil han endelig fandt et krus, han tog et kaffe brev op af den dybe lomme som han hældte i kruset, med en hånd lettere flammende på vandhanen fik han opvarmet vandet rigeligt til at kunne opløse, og stadig indtage en varmere kop kaffe, han slukkede flammen på hånden, og gik med kruset hen i sofaen, "det er da ellers et hyggeligt sted" sagde han og tog en slurk af kaffen, "meget stilrent"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 14, 2014 8:17 am

Lucy låste døren efter sig og gik hen til spejlet over vasken og stirrede kort ind i det, før hun hev skjorten af og toppen hun havde under. Hun smed det i en bunke på gulvet foran sig. Hun smilede kort opgivende af hans kompliment af lejligheden. Det var egentlig et hul, hun havde bare lykkes at skjule det ved billig hvid tapet og slæbt nogle af hendes familie møbler med sig da hun flyttede ind. Lucy tog håndklædet der hang på en krog på væggen ved siden af vasken og gjorde det vådt, før hun vaskede sit ansigt med det. Hun gnubbede al make-up og blod rester af, næsen var endnu øm og hun fandt hurtig ud af at hun ikke skulle være så hårdfør med den. Da hun var klar blev det smidt over på tøjet, hvorefter hun skubbede det over i et hjørne, så det ikke lå i vejen. Hun gad ikke at ordne det nu. Hun kastede et blik i spejlet da hun vendte sig om for at gå ud, kort betragtede hun de små ar hun havde i venstre side af ansigtet og på skulderen, og det store ar hen over kravebenet. Hun sukkede lavt og åbnede et skab, da hun kom i tanke om at det nok var smart at dække sig til så hun ikke skulle gå i gennem lejligheden iført bh og jeans. Men hun der var intet at bruge, så hun fandt bare toppen frem fra tøjbunken igen.
Hun var derefter hurtig henne ved døren som hun låste op og smuttede ud af. "Hvis du kan finde noget at spise så endelig tag noget" sagde hun i det hun passerede ham ved sofaen, kort så hun på kruset, og kun kort spekulerede hun på hvad han drak. Derefter forsvandt hun ind på soveværelset og skubbede til døren, for at den skulle lukkes efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 7:42 am

"nej ellers tak, jeg klare mig ganske fint" sagde Deartháir og rejste sig da hun kom igennem stuen, "det nytter jo ikke noget at jeg bare kommer sådan ind fra gaden, og så allerede skal til at tømme dit køleskab og meget mere" han tog en god tår af kaffen, "men kan jeg lave et eller andet til dig måske?" spurgte han imens hans blik fulgte hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 17, 2014 6:41 am

Pyjamas

"Øhm nej tak" svarede hun inde fra soveværelset. Hun havde ikke rigtig lyst til noget, mest var hun træt og trængte nu mere til at sove en noget at spise eller drikke. Hun åbnede sit skab og overvejede kort hvad hun skulle tage på. Hun gad ikke rigtig at tage noget hverdagstøj på, da hun havde lyst til noget meget mere afslappet, men hendes normale nattøj bestod af en top og trusser, så hun roede lidt længe i skabet til hun fandt den pyjamas hun aldrig havde brugt. Den dækkede noget mere - hurtigt klædte hun om og gik tilbage til stuen. Hun vidste sådan set ikke rigtig hvad de skulle, så hun gik bare hen til sofaen og satte sig i den og sørgede for at pyjamassen var knappet helt op så arret på kravebenet og de mindre ar på skulderen ikke kunne ses. Dem i ansigtet lod hun håret hænge ned for, så de var svære at få øje på, med mindre man kom helt tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 17, 2014 7:53 pm

Deartháir satte sig atter ned i sofaen da Lucy kom ind i stuen, han fik tavst tømt resten af sin kaffe og så derefter over på hende, "det må du undskylde, jeg ville ikke trænge mig på" sagde han og forsøgte at sende hende et smil, "men nu er du hjemme, så tror jeg atter jeg vil gå" han rejste sig op, "det var en fornøjelse at møde dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 17, 2014 10:24 pm

Lucy nikkede svagt og betragtede ham kort, hvorefter hun lod blikket falde til kruset. "Hvor langt hjem har du?" spurgte hun så og så på ham igen. Hun kunne jo tilbyde ham at sove på sofaen, men den var nu ikke lang nok til ham.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 18, 2014 3:38 am

Deartháir gik et par skridt inden han vendte sig tilbage imod hende, "kun så langt som til kantstenen" sagde han og sendte hende et lille smil, "gaden blev mit hjem for år tilbage, og jeg har ikke kunnet finde noget bedre alternativ" han vente atter blikket imod døren, det havde nok ikke være den smarteste bemærkning at komme med, at hun nu vidste hun havde haft huset en hjemløs, men heldigvis var der da stadig ting hun ikke vidste om ham, ting som ville have fået hende til at stikke af for længe siden, "hov det er rigtigt" han tog et par hurtige skridt tilbage i køkkenet, hvor han skyllede koppen af, "mange tak for lån"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 22, 2014 7:09 am

Lucy nikkede langsomt for at vise at hun havde hørt hvad han sagde, men hun sagde ikke noget først da hun overvejede hvorvidt det var en god ide at have ham sovende på sofaen. Hun fulgte ham med blikket da han gik tilbage til køkkenet med kruset. "Det var da så lidt" sagde hun og smilede kort. "Hvis du vil...." startede hun og så kort på sofaen, og bed sig svagt i underlæben - den var alt for lille til ham. "så kan du sove her?" sluttede hun og så igen på ham. Han havde trods alt ikke gjort hende noget... endnu.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 23, 2014 7:09 pm

Deartháir så noget overrasket på hende, "vil du lade mig sove her?" spurgte han med en smugle mistro i stemmen, havde hun ikke troet på den løgn han havde stukket om han ikke var den røde Dæmon hun havde set? og ville hun nu afprøve om det alligevel var ham? han rystede tanken af hovedet, nej hun var Menneske, sådannet gjorde de ikke, "jo tak, det ville være rart til en afveksling" sagde han og sendte hende et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 25, 2014 4:39 am

Lucy nikkede endnu engang langsomt, mens hun overvejede om det havde været en klog beslutning, for han var jo fremmed for hende og samtidig betydelig meget større, så hun ville ikke have den store chance imod ham. Men hun skubbede det fra sig, nu havde han sagt ja og det ville virke underligt hvis hun om bestemte sig, desuden havde det været et par år siden hun havde haft en til at overnatte.
"Sofaen er nok for lille, men jeg har to enkelmadrasser i min seng, vi kan ligge en af dem i stuen?" sagde hun og så på ham mens hun pillede ved sine fingre. Hun havde aldrig fået købt en madras i den rigtige størrelse til hendes dobbeltseng, men havde beholdt den gamle madras fra sengen hun havde haft hos sine forældre og hendes storebrors madras, da den var blevet ledig. Med et lagen over kunne det ikke ses at det var to madrasser i stedet for en.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 27, 2014 10:12 pm

Deartháir nikkede, "jeg takker, det er meget venligt af dig" sagde han og vendte sig atter med front ind imod stuen, "det vil jeg gerne" han smilede svagt, hun virkede til at have troet på han ikke var Dæmonen hun havde set, men det var nok også det bedste at holde det sådan, og hun ville nok ikke afprøve ham i det, men ville hun prøve, så måtte han holde hovedet koldt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





All the way down - Deartháir  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: All the way down - Deartháir    All the way down - Deartháir  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
All the way down - Deartháir
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Are you alone too? {Deartháir}
» Hot and Cold - Deartháir
» words can't hurts - Dearthaír
» Angel in wrong town ~ Deartháir

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: