Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:35 pm

Manus så overraskede på ham, og kyssede så med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:35 pm

Rhylovir lukkede øjnene og kyssede ham dybt og længselsfuldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:36 pm

Manus lagde den ene hånd bag Rhylovirs hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:37 pm

Rhylovir rykkede sig tættere på ham og snoede sin tunge om Manus' tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:37 pm

Manus smilte svagt mens de kyssede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:38 pm

Rhylovir brød kysset og stønnede svagt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:40 pm

Manus smilte til ham, "savnet mig?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:40 pm

Rhylovir sukkede svagt "mere end jeg vil indrømme.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:10 am

Manus smilede til ham, "jeg har også savnet dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:11 am

Rhylovir smilede svagt "godt.." sagde han og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:12 am

Manus kyssede med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:13 am

Rhylovir lukkede øjnene og holdt sig tæt ind til Manus. Han vidste at han ville være nød til at bryde det snart.. nu større ting han skulle få folk til at glemme, nu sværere blev det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:14 am

Manus lagde sine arme om ham og holdt ham ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:15 am

Rhylovir lagde panden mod hans hals og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:15 am

manus strøg ham over håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:16 am

Rhylovir brød modvilligt krammet og rykkede sig lidt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:18 am

Manus betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:19 am

Rhylovir sukkede svagt og begyndte at slette det fra Manus hukommelse.. kyssende, krammene og de ting de havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:20 am

Manus blinkede lidt, han havde det som om der var noget han havde glemt, "... hvad var jeg ved at sig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:21 am

"At jeg ville blive kendt som manden med maling i ansigtet, men at jeg nok kunne klare mig i den menneskelige verden ved hjælp af min glemme magi" gentog Rhylovir og fakede et smil "måske, men det er et sats"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:22 am

"Ah ja" sagde Manus og grinte lidt, "jeg tror nu godt det kunne fungere"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:22 am

"Måske.. det kunne godt være jeg skulle overveje at flytte til overfladen.. men måske en mindre magikendt by end Aterswell?" sagde han tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:23 am

"hm, hvorfor det?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:24 am

"Det overfald der skete da du fandt mig.. det ville ikke ske så ofte, i byer hvor folk ikke kendte til magi" sagde han "eller, hvor det var et mindre tal der gjorde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 7:25 am

Han nikkede, "det er selvfølgelig rigtigt nok" sagde han tænktsomt, "men der ville også være mange flere mennesker, du ville blive nødt til at snakke med dem" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: