Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nobody cares anymore - Patrick

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 11:10 am

Niilo smilede, og gumlede tænksomt på skeen og skævede til de der sandwiches og tog så en efter lidt betænkningstid og rystede på hovedet med et drillende smil om munden "Finland.." mumlede han og tog en bid og lænede en arm på bordet og satte sin kakao fra sig. "Hvorfor forår?" spurgte han så, og rykkede lidt tættere på Patrick "Nej da, det er et meget væsentligt spørgsmål" sagde han og demonstrerede med hænderne, netop hvor essentielt det var. "Forstår du.. det er noget vi gør meget hjemme ved mig, gjorde meget da jeg boede i Finland, det er tradtion... det renser ud i kroppen, og man bliver afslappet, ligesom sex" forklarede han og blinkede til ham. Niilo skævede til vinduet og hævede et øjenbryn.. nej, det havde han nok ret i. "Så gør vi det, når der er mere sne" sagde han, og tog et par bidder mere af den der sandwich.. han havde faktisk været sulten, overraskende nok, når man tænkte på at han arbejdede et sted hvor mad faktisk var varen de solgte. Han smilede skævt og rystede på hovedet "Så tror min far da først jeg har fået kulder.." grinede han, ham på ski? "Men det lyder fristende.." mumlede han og lænede sig over og trykkede et kys mod hans kind Mm! Hans telefon brummede i hans lomme og han tjekkede den kort.. hm.. det var en af hans venner der ville lave et stunt på en klub senere på aftenen, han skrev dog hurtigt tilbage at han havde travlt og ikke ville være istand til at hjælpe, før han vendte sit blik mod Patrick igen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 16, 2014 11:03 am

Patrick smilede kort til ham "Jaja.. Finland" mumlede han så, han havde stadig ingen anelse om hvor det var henne.. eller jov.. nord på, det kunne han godt regne ud, men ellers ikke rigtig.. og egentlig var han også lidt ligeglad, det var ikke et sted han havde nogen planer om at tage hen.. njaa. "Forår.. Måske er det pga skoven.. den vågner op fra sin dvale.. og dyerne.." sagde han og sendte ham et hurtigt smil, "Det kan jeg godt lide.. der er så mange dufte.. og alle mennesker.. der har været i en eller anden form for vinter hi, eller depression.. de vågner ligesom også op.. og får energi og sådan.. det er rart.." sagde han stille og sendte ham et hurtigt smil og grinede så lidt. 


Out
Tilbage til toppen Go down
 
Nobody cares anymore - Patrick
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Good or bad, who cares //Gino//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: