Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:07 am

Manus stod lænede op ad baren og kiggede ud over mængden af mennesker, og nok også en del andre væsner. Hans yndlings band spillede i aften og han havde sagt det videre til en eks, som han håbede ville komme. Klokken nærmede sig ni og bandet havde spillet i en halv time, men han havde stadig ikke fået øje på ham. Han sukkede svagt, måske han ikke ville komme. Han havde ellers klædt sig pænt på til lejligheden, en mørkerød skjorte, som stod godt til hans hår, og som selvfølgelig var opknappet så man kunne se det øverste af hans bryst, til den havde han valgt et par tætsidende sorte cowboybukser og sine sædvanlige guldsmykker, dvs. bælterne, halsbåndet og øreringene. Han tog et sip af sin drink og sukkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:14 am

Rhylovir trådte ind på The Bloody Moon. Han så sig kort omkring og konstaterede at der ikke var meget der havde ændret sig. Den type mennesker der kom her.. men der var få der stillede spørgsmål og alkoholen var billig. Han lukkede kort øjnene og lyttede til musikken. Manus havde nævnt at bandet skulle være godt. Han stod stille noget tid og lod musikken synke ind i kroppen. Jo, de var dygtige. Bedre end de fleste. Han var iklædt en sort, langærmet bluse der ikke lod særligt meget hud blive vist. Han havde handsker, lange bukser, sko og en kappe på. Kappen var også sort, og trukket op så man ikke så tydeligt kunne se hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:17 am

Manus lyste op, der var kommet en høj, mørk fremmede ind ad døren. Han var helt dækket i sort tøj, så dækket at man ikke kunne se hvilken farve hans hud var, det ville ligne Rhylovir at komme i den slags. Han satte i retning af manden, forhåbentligt var det ham, og hvis ikke kunne det jo ikke skade at få nye bekendte, især hvis Rhylovir ikke kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:20 am

Rhylovir fik hurtigt øje på Manus da han kom imod ham. Han havde godt nok også overvejet at Manus selv ville møde op.. hvilket jo nok var grunden til han overhovedet selv var kommet. Han kunne ikke lade være med at bemærke Manus påklædning. Pokkers til elvermand. Det var længe siden at Rhylovir havde været sammen med nogen, og det blev han meget opmærksom på da Manus nærmede sig. Han tog sig lidt sammen, smilede så afslappet som muligt og sagde ”godaften” da Manus var inde for hørevide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:25 am

Manus smilede stort, det var Rhylovir. "Hejsa" sagde han med et grin, han kiggede op og ned ad ham, "smukt outfit, det giver garanteret masser af points ved pigerne, eller fyrene" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:26 am

”Jeg har ikke brug for massere af ”points” ved pigerne eller fyrene” sagde Rhylovir og så ham lidt an ”jeg kan vidst ikke sige det samme om dig.. venter du på nogen speciel, eller er du på jagt?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:27 am

Han grinte lidt, "jamen, jeg venter da på dig" sagde han og sendte ham et flirtende smil, "kan jeg byde på en drink?" spurgte han med et nyt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:29 am

Rhylovir mærkede hjertet slå hurtigere, men måtte minde sig selv om at den påklædning ikke kun var for ham. Manus klædte sig altid på og nød at blive beundret. ”Så lad gå da” sagde han og forsøgte ikke at afsløre at Manus ord havde haft effekt ”det er noget tid siden, så jeg vil lade dig vælge mig noget.. drikkeligt menneskesprøjt”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:30 am

Manus lo, "ja, det er jo ikke elvervin de sælger her, men nogle af drinksne kan nu godt drikkes" han begyndte at gå op mod baren, "nogen særlig smag du går efter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:32 am

Rhylovir fulgte efter Manus og tænkte kort ”noget stærkt” svarede han så. Han havde på fornemmelsen at han havde brug for det, hvis han skulle komme gennem aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:34 am

Manus nikkede, "fint, så skaffer jeg dig det". De kom op til baren, og Manus lænede sig ind over disken, "hey! noget der slår hårdt til min ven her, og en 'sex on the beach' til mig" sagde han, da han havde fåt bartenderens opmærksomhed. Der gik lidt tid og så fik de to drinks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:36 am

Rhylovir tog imod sin drank og smagte på den. Jo den var bestemt stærk, og det var godt. Han satte sig ned og så over på Manus "så.." sagde han og smilede blidt "det lyder som om du kommer her ofte.. er det kun for musikken og drinksne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:42 am

Manus besvarede hans smil og kiggede lidt på hans læber før han svarede, "hm ... mest, men det er også rart at kunne være et sted hvor folk er så ... lidt opmærksomme på deres omgivelser, hvor alle er lidt anderledes og nok omkring 10 % er væsner, som ikke er mennesker".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:43 am

”Ah ja..” Rhylovir så sig omkring. ”Det er normalt ikke det værste sted at komme. Men det behøver jeg jo ikke sige til dig, vi kom her også en del sammen” han drak det sidste af sin drink og slikkede sig kort om læberne. ”Du har ret, bandet er godt”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:46 am

Han nikkede og fulgte hans tunge med øjnene og nikkede, "ja, det gjorde vi" han løftede blikket lidt, "ja, de er ret gode af mennesker at være" sagde han med et smil, "det er noget af det jeg nogen gange savner, musikken" sagde han og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:48 am

”Elvermusik?” spurgte Rhylovir og rynkede brynene. Det måtte være underligt at være væk fra sit folk så længe som Manus havde. Han havde slet ikke overvejet den del, hvis han rent faktisk selv valgte at flytte en dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:54 am

Han nikkede, "ja, det er noget af det smukkeste i verden" sagde han med et svagt suk, "jeg har overvejet at tage tilbage og smugle en båndoptager med, men det ville nok ikke være det samme" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:55 am

Rhylovir betragtede ham lidt ”du spiller ikke instrumenter kan jeg næsten regne ud?” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:56 am

Han rystede på hovedet, "nej, desværre ikke, gør du?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:06 am

"Jeg spiller lidt guitar" sagde Rhylovir og så på sit glas. "Det er ikke noget fantastisk, de fleste spiller bedre end jeg" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:08 am

"Cool" sagde han imponeret, "hør .." han overvejede lidt, "ville du have lyst til at spille for mig en dag?" spurgte han så og sendte ham et smil, "det er nok ikke elvermusik, men det er sikkert ikke helt slemt, og jeg er sikker på du spiller bedre end de fleste her oppe".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:09 am

Rhylovir så tænksom ud "jeg kunne spille for dig en dag" sagde han så og nikkede "hvis det er i din interesse at høre det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:10 am

Han smilede stort, "fantastisk, det er det, ellers havde jeg ikke spurgt" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:12 am

Rhylovir nikkede lidt "jamen så bliver det sådan" sagde han og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:13 am

"Mange tak" sagde han og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» At sælge illegale gendstande //Rhylovir//
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: