Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne please?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 7:48 am

“The balance between good and evil, and the choices we make between them, are probably the single most important aspects shaping our personalties and humanity”


Go Aften Aterswell
Eftersom at min elsket psykotisk vampyr blev slettet har jeg valgt og genopret ham som en helt nyt karakter, der ved dog stadig være vise ting som der bevaret fra dengang men navnet og nogle af de tidligere oplysninger har valgt og lave helt om igen, men nu vil jeg så til sagen, jeg leder efter emner til min elsker Neuro og som altid ved i at jeg er en person som der kraver en del af den person som der nu skal emne med mig.

Jeg kan jo start med fortælle lidt om Neuro, han er nok som i har opdaget en vampyr, og som altid er ret psykotisk eftersom at udødelighed har forvandlet ham til ondskabsfuld og kynisk væsen, han er kunstner af den alternative type og hvis i ikke er bekendt med den kunst som Neuro laver kan jeg hurtigt sige at skal kig på Marilyn Manson side for det den hurtigt guide til finde ud af hvad det er som han laver til hverdag. Ved siden at er han os det her væsen som der lever meget den mærke del af fest livet, han har haft langt misbrug af heroin og han tag dagligt metafoin fyldt blod for komme af med den tidligere afhængelighed som der har plaget ham i over 50 år.

Som minimum forvente jeg at folk kan lave svar på over ti linjer da jeg hader små svar eftersom at jeg selv har standart på over 40 linjer, men nu kommer det os an på hvad for et sprog som det er at jeg emne på, min danske standart er mellem 20-40 linjer mens at den engelske er noget større.

En anden vigtig ting for mig er os at indlægget gerne må være kreativt det vil sige at ikke skal være bange for skrive omkring landskab, folk og hvad der nu forgå omkring vores karakter, men det skal dog hellere kun handle om omgivelserne, handling skal ske ved siden af.

Skal vi snakke om plot er lige lidt ideløs men i må gerne skrive hvis i selv har en ide som hvad der skal ske også vi kig på det derfra.

I skal se frem til at jeg bruger den samme boks som jeg har lavet her i hvert af mine indlæg, det boks som er lavet med HTML koder og jeg vil helst gerne have at folk selv gerne laver en af disse bokse i vores emner, hvis ikke kan lave dem kan i altid sende mig et PM med ønsker til en boks da jeg med glæde laver dem til jer, i skal blot komme med et konkret ønske som indeholder farver citater og billede ønsker også skal jeg nok gøre resten for jer, hvordan boksen udseende skal være må os gerne skrive så jeg har en ide.

Jeg tror så småt at jeg været igennem det mest vigtig som jeg ville snakke om og jeg håber at der nogle der har lyst til og emne med mig.






"I fall in love with everything, I also hate everything. It's very hard to be a misanthrope and a romantic."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 8:29 am

Hej, jeg vil meget gerne emne, hvis det er.

Jeg behøver ikke at arbejde med et plot, men det ville være godt hvis vi havde et. Hvis ikke der er et desideret plot, skal der helst være en start situation med potentielle muligheder, jeg har været lidt for slem til at sætte min karakter ind i en situation hvor der ikke var potientiale for ret meget spil, så det vil jeg gerne undgå.

Jeg er ikke helt med på hvad det er for en boks du mener, og jeg ved desværre intet om HTML. Hvad angår din skrivelængde så kan jeg godt lide at skive lange svar, men nogengange er det ikke så let.

Håber at du er interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 8:37 am

Altså den boks jeg snakker om noget som der normal hedder en role play boks, de bruges meget på de større engelsk sider, man laver en boks med billede af sin karakter, citater og hvad der nu ellers skal være med også hoved teksten midt på (:

Du behøver skam ingen viden indenfor emnet eftersom jeg nok skal lave boksen, jeg sætter bare nogle steder hvor der skal så "skrive citat her" "skrive tekst her" "indsæt billede her" også det faktisk meget nemt for dig sæt tingen ind hvis det endelig er (:

Men nu sagde jeg os at selv plot døde fordi at jeg lige er start op og derfor kan jeg god leve med at der ikke er hovedsageligt plot og spille efter til start med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 8:51 am

ok, hvad angår den boks, så kan jeg da godt prøve, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skulle putte i den. Profilbilledet er det eneste jeg har visuelt på min karakter, og jeg har ikke mulighed for at tegne mere af ham, da jeg ikke er så god. Men jeg vil da gerne prøve at arbejde med det, har du et eksempel på hvordan de er bygget op? Jeg ser af en eller anden grund kun den rå tekst og ikke produktet i toppen af dit indslag.

Jeg har som sagt ikke brug for et plot, bare en setting og location med god potientiale for RP.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 10:20 am

Jeg kan nemt lave andre personlig bokse som ikke er ligesom svære som den som jeg selv har, kan indsæt et par muligheder her i morgen når jeg mere frisk på og kig på bokse (:

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 10:23 am

Ok, god ide. Vi tales ved imorgen, og laver et emne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne please?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne please?    Emne please?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne please?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne tid
» emne osv :-)
» Emne?
» Emne..?
» new guy emne???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: